Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Butikken jeg jobber i skal legges ned og jeg vil gjøre noe hyggelig for kollegaene mine når det nærmer seg stenging for godt. 💔

Har tenkt på en slags care-package, en eske med diverse ting i. En kopp med teksten "Verdens beste kollega" og en pose løsvekt te. En god håndkrem, sjokoladehjerter, fikk noe lekkert fra Kicks som skal oppi, et godt duftlys...

Noe mer jeg skal ha oppi? Dette er fantastiske mennesker som betyr mye for meg og vi har et veldig godt miljø så jeg vil gjerne gjøre noe for dem. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en hyggelig gest! 

Kanskje en te-som/teklype siden du nevnt te i løsvekt?
Litt avhengig av alder kanskje; men en hårkur/ansiksmaske etc.
bok
Gode ullsokker
Hansker/vanter

Kort med noen ord om hva du verdsetter med de som kollega.

Anonymkode: 96c95...50e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kort med noen ord om hva du verdsetter med de som kollega.

Anonymkode: 96c95...50e

Å ja! Herregud, det blir hardt. Sjefen min er som "a Sister from another mister" b.la men jeg burde få det til. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde virkelig helst vært fri. 

Anonymkode: 24e90...b3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (På 14.10.2025 den 7.33):

Butikken jeg jobber i skal legges ned og jeg vil gjøre noe hyggelig for kollegaene mine når det nærmer seg stenging for godt. 💔

Har tenkt på en slags care-package, en eske med diverse ting i. En kopp med teksten "Verdens beste kollega" og en pose løsvekt te. En god håndkrem, sjokoladehjerter, fikk noe lekkert fra Kicks som skal oppi, et godt duftlys...

Noe mer jeg skal ha oppi? Dette er fantastiske mennesker som betyr mye for meg og vi har et veldig godt miljø så jeg vil gjerne gjøre noe for dem. 

Omtenksomt av deg, jeg hadde laget en slik pakke men sett an kollegaene mine individuelt og hvis jeg kjente de godt og lagt nedi en ting spesielt for dem, feks ridevanter til hun som har hest, eller hundegodt til hun med hunden osv. Slike småting gjør at en føler seg kjempe sett. 

Anonymkode: 7515d...c20

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde virkelig helst vært fri. 

Anonymkode: 24e90...b3d

Hmm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...