Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er faktisk i litt samme sitvasjon sjølv. Har ei søster som lo av meg fordi eg ville berre ha gammal drit, sjølv stakk ho avgårde med ting uten å nemne det eller grabba til seg ting med mykje meir verdi. 

No får eg kommentara om dei gamle tinga også. Forbanna ufint og usmakeleg heile greia.

Eg seie ikkje så mykje 😉😉😉🤦‍♂️🤦‍♂️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (14 timer siden):

Hun har blitt mer voksen og har endret mening? Det faktisk helt lov.

Har da ikke sagt at det ikke er lov endre mening? Men om noen endrer mening, så må det da være lov å spørre hvorfor.

Hvis man først takker nei til ting, så kan man ikke forvente at andre skal være oppbevaringsplass for de samme tingene inntil man endrer mening. 
Hvis TS skal gi fra seg serviset, så bør de andre tilby seg kjøpe nytt til henne. Det er skikkelig ufint å forvente at hun skal gi fra seg serviset hun har brukt i flere år, og kjøpe seg nytt... 
Hvis jeg skal gi fra meg møbelet mitt til kusine, så har jeg behov for nytt møbel. Skal jeg ha den økonomiske belastningen for at hun har ombestemt seg etter flere år? 

Anonymkode: b62cf...671

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har da ikke sagt at det ikke er lov endre mening? Men om noen endrer mening, så må det da være lov å spørre hvorfor.

Hvis man først takker nei til ting, så kan man ikke forvente at andre skal være oppbevaringsplass for de samme tingene inntil man endrer mening. 
Hvis TS skal gi fra seg serviset, så bør de andre tilby seg kjøpe nytt til henne. Det er skikkelig ufint å forvente at hun skal gi fra seg serviset hun har brukt i flere år, og kjøpe seg nytt... 
Hvis jeg skal gi fra meg møbelet mitt til kusine, så har jeg behov for nytt møbel. Skal jeg ha den økonomiske belastningen for at hun har ombestemt seg etter flere år? 

Anonymkode: b62cf...671

Man trenger ikke tolke alt i verste mening og innimellom forandrer folk mening uten at man kan forklare hvorfor, det bare skjer.

At hun har ombestemt seg og ønsker seg møbelet er ikke det samme som at hun har rett til å kreve møbelet av deg.

Nå du skriver en ønskeliste til jul ser du på det som en kravsliste eller liste med ting du har lyst på? For meg er det en liste med ting jeg har lyst på, men jeg krever ikke å få det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...