Gå til innhold

Hva vil dere egentlig ha, kvinner? For ingen av oss skjønner det lenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann jeg elsker, og han tjener endel mindre enn meg og er bare middels barsk og praktisk, men han har et hjerte av gull, en personlighet som passer meg (litt tilbakeholden, rolig, humoristisk) og vi har det svært bra selv om jeg bråker mest, tjener mest og bestemmer mest.

Litt festlig er det at han nesten ble litt fornærma da vi diskuterte risikoen for innbrudd, og jeg sa at jeg ikke regnet med at han skulle beskytte og forsvare meg, som han  hadde tenkt at han skulle gjøre.

I hodet mitt tenkte jeg at det var tryggest og best hvis jeg hadde tatt ansvaret og passa på ham, og det tror jeg egentlig tror hadde vært den beste løsningen. Det krenka tydeligvis et mannlig ego jeg ikke trodde var der...

For meg er machogreier bare støy, bryr meg ikke om det.

Anonymkode: 4e59a...33f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kvinner er ulike, og ønsker derfor forskjellige ting. Men jeg kan ramse opp noen kvaliteter som de fleste damene setter pris på. Romantikk. Lojalitet. God sex. Bli sett og hørt. Respekt. Ærlighet. En som vet hva han vil, og står for det han sier og gjør. En som tar ansvar når det trengs. Han må kunne vise omsorg og empati. Også må energien deres matche, det må føles ukomplisert og lett. En som tar vare på seg selv og utseendet sitt. En som har orden på livet sitt. En som får henne til å le. En som ikke slutter å flørte med henne. Jeg synes ikke noe av dette er kravstort - og tenker at mannen fint kan ha samme kriterier når han søker en make. 

Endret av UserBlqvla
  • Nyttig 6
Skrevet

Kvinner vil ha Brad Pitt-mennene. Alle kvinner slåss om de 2% vakreste mennene. Så går disse mennene på rundgang. Hvis en 2%-vakreste-mann ikke er tilgjengelig, henter de seg en mann som er litt mindre vakker enn disse igjen. De kan til nød være sammen med en mann med utseende 7 - 8/10. Men så fort 9-10/10 mennene er tilgjengelige igjen, er det full kamp om disse mennene igjen. Du sliter i dag hvis du er 6/10, da bør du ha minst to millioner på konto, men helst mer. du bør være 185 cm elelr høyere, kan gå hvis du er 180 cm men da bør du være minst 8/10. Hvis du ser average ut bør du enten være sykt god i noe eller helst ha enormt med penger. Kvinner elsker dyre gaver og luksus men de sier det ikke høyt.

Anonymkode: ec577...61e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner vil ha Brad Pitt-mennene. Alle kvinner slåss om de 2% vakreste mennene. Så går disse mennene på rundgang. Hvis en 2%-vakreste-mann ikke er tilgjengelig, henter de seg en mann som er litt mindre vakker enn disse igjen. De kan til nød være sammen med en mann med utseende 7 - 8/10. Men så fort 9-10/10 mennene er tilgjengelige igjen, er det full kamp om disse mennene igjen. Du sliter i dag hvis du er 6/10, da bør du ha minst to millioner på konto, men helst mer. du bør være 185 cm elelr høyere, kan gå hvis du er 180 cm men da bør du være minst 8/10. Hvis du ser average ut bør du enten være sykt god i noe eller helst ha enormt med penger. Kvinner elsker dyre gaver og luksus men de sier det ikke høyt.

Hilsen lykkelig gift kvinne, som vet hva hun vill ha?

Anonymkode: 0644f...2f2

Skrevet

Det er nesten så man skulle tro at kvinner er personer med egne, personlige ønsker, lengsler og behov og at de vil bli behandlet som individer. 

Anonymkode: 795d9...8d6

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du glemte det viktigste;

Stor kuk 

Anonymkode: bd2c6...a6f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du glemmer alt angående personkjemi, forelskelse, følelser og kjærlighet i oppsummeringen din. Hvilket kan ramme når det ikke er forventet, og ikke slå til selv om alt burde stemme godt. Kjærlighet skjer når det skjer, og så må den ivaretas godt nok for å vare. 

Noen kvinner er ikke opptatt av gaver. Mange av oss er absolutt ikke opptatt av luksus. Vi er svært ulike, og mennene som passer oss er derfor ulike de også. Hva som gjør oss trygg, glad og tilfreds er ulikt. 

Personlig har jeg en mann som liker å gi gaver, men måtte lære meg å anse det som tegn på kjærlighet, og ikke bare som unødvendig sløsing. Han måtte lære seg hvilke gaver jeg faktisk setter pris på. Nyttige. Helst ikke for dyre. Jeg hadde også en mann som trodde at luksus var noe jeg ønsket, men det gjorde meg utrygg på ham og forholdet, fordi det krasjet med mine prioriteringer og verdier. Jeg ble tryggere og mer tilfreds da han forsto at jeg ikke var komfortabel med slikt, men anså det også som unødvendig sløsing, og at jeg dessuten ikke følte meg "hjemme" og avslappet på fine restauranter og hoteller. 

Misforståelsen i dette kom nok av at han er oppvokst med såpass dårlig økonomi at han anså meg og min ganske så middels familie som ganske velstående og priviligerte. Han trodde vel at jeg forventet høy standard. Han ville ikke være dårligere, og overkompenserte. Feilslått. Misforstått. Godt ment, men så feil. Jeg liker ikke engang snobberi og trives ikke i fine miljøer jeg opplever som overfladiske og falske. At jeg kan gli inn i slike miljøer kommer av at min beste venninne gjennom barndommen tilhører dette miljøet, så jeg måtte lære, men jeg har aldri et ønske om å befinne meg i slikt utover det jeg gjør av kjærlighet for denne venninnen. Mine beste minner fra barndommen er fra hytte uten innlagt strøm og vann. Jeg er mest lykkelig med det nære og enkle. Min familie er ikke snobbete. Ikke jeg heller. Ikke bare er jeg det ikke, jeg direkte misliker slikt. 

Nå er jeg bare en kvinne, men vi er særdeles ulike, og jeg er ikke unik i at jeg trives bedre med det jordnære, istedenfor snobberi. De fleste av oss trives best i de miljøet vi er best tilpasset. NOEN kvinner er veldig opptatt av å foreta en veldig klassereise, men det er også NOEN menn. Mitt inntrykk er at de fleste kvinner og menn rister litt på hodet av slikt fokus. 

Du påstår at kvinner generelt ønsker luksus. Nå vet jeg jo ikke hva du legger i luksus. De fleste kvinner ønsker antagelig ikke slum, søppeldynge og svært dårlig økonomi, om det er normalen du går ut fra. Om luksus i dine øyne er mulighet til å kunne bo i en ganske normal ok bolig, som ikke holder på å falle sammen/er helseskadelig å bo i, og ha en relativt pålitelig bil til  50000- 100000+, så har du antagelig rett. Såpass "luksus " ønsker nok de fleste kvinner ja. De fleste vil imidlertid ikke anse slike ting som luksus. 

Det gjør ikke DEG noen tjeneste å tulle deg inn i den der "religionen" du tydeligvis tilhører. Det er med den ekstremismen som med all ekstremisme; Man mister tak i realiteten med å bli svært hjernevasket og smalporet. 

For oss som ikke har falt for slike "sekter" fremstår det du skriver som like "klokt" som det andre fanatikere virkelig tror på. Det du tydeligvis faktisk har kommet til å tro på er like sant og fornuftig som dem som har trodd så sterkt på "profeter" at de har fulgt dem til selvmord og helt vanvittige gjerninger.

Du ødelegger ditt liv på dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

La enkelte menn gå å tro at alle kvinner vil ha en 2% Brad.  Vi slipper å forholde oss til dettop de sutrete menn for de er ikke så hotte så ifølge dem vil vi ikke ha dem. Vi kan anse det som bakgrunnstøy . Uansett hva mange forskjellige kvinner skriver i poster her dag ut og dag inn så slutter de ikke å mase om det samme, og mener alle kvinner er som en person. La dem tenke det de ønsker. Ja ! Kvinner vil ha kjekkasene helt rett Ts og alle som deg, ikke nødvendig å gå etter damene for dere når ikke opp, jeg vil anbefale at dere heller går for hverandre, menn er vel som kvinner helt like? Så da er alle totalt desperate og tar alt, så oppskriften?  Mann her som vi kvinner ikke vil ha for dere er ikke en 2% mann, velg hverandre. Gjør det mye lettere både for damer som slipper klaging , og dere får lett tilgang på sex som er det viktigste i livet for dere , jippi 🤣

Anonymkode: 04fc2...dce

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Mann50+ skrev (På 14.10.2025 den 0.25):

Dere kvinner vet ikke hva dere vil ha, men dere forventer at menn skal gjette det – og samtidig aldri trå feil.

Dere sier dere vil ha likestilling, men dere vil fortsatt bli behandlet som prinsesser.

Dere sier dere er selvstendige, men mange forventer fortsatt at mannen skal betale, ta initiativ, fikse alt praktisk og samtidig være følsom, trygg, morsom, sterk og empatisk – men ikke for sterk, for da blir han “truende”.

Hvordan i all verden skal en mann forholde seg til det?

Vi blir fortalt at vi skal vise følelser, men når vi gjør det, mister dere respekten.

Vi skal lytte og forstå, men aldri ha egne meninger som utfordrer dere.

Vi skal være ledere, men samtidig aldri dominere.

Vi skal være forsørgere, men aldri minne dere på at dere nyter godt av det.

Er det rart menn trekker seg unna?

Er det rart mange rett og slett gir opp dating, ekteskap og familieliv
Det virker som alt menn gjør, uansett hva, blir feil. Hvis han er ambisiøs – egoist. Hvis han er følsom – svak. Hvis han er tradisjonell – dinosaur. Hvis han er moderne – kjedelig.

Og mens dere klager over “menn som ikke tar ansvar”, sitter dere samtidig og sveiper forbi dem på Tinder fordi de ikke er “spennende nok”.

Jeg vet dette høres hardt ut, men kanskje noen må si det:

Mange menn føler at kvinner i dag vil ha alt – uten å gi noe tilbake.

Dere vil ha tryggheten fra tradisjonelle menn, men friheten fra moderne feminisme.

Dere vil ha en mann som tåler alt, men som samtidig skal være tynn, perfekt, lyttende og ydmyk.

Så jeg spør dere – ærlig talt:

Hva vil dere egentlig ha?

Vil dere ha menn som faktisk tør å være menn, eller vil dere bare ha speilbilder som nikker og sier “du har rett, kjære”?

For hvis dere virkelig vil ha likestilling, må dere også tåle å høre at dere ikke alltid har rett – og at menn også har grenser, behov og verdighet.

Jeg er ikke for likestilling, jeg er gammeldags. Eg vil ha en mannemann som bærer seg sjølv bra. En trygg ramme. Han skal vere snill, trygg og en klippe i mitt liv. 

Utseende er overfladisk for min del. Vil ha en mann med glimt i auget og ett fint smil. Og masse humor.

Kvinner er forskjellige, veldig forskjellige!

• Nyttig 2
Skrevet
Mann50+ skrev (18 timer siden):

Dere kvinner vet ikke hva dere vil ha, men dere forventer at menn skal gjette det – og samtidig aldri trå feil.

Dere sier dere vil ha likestilling, men dere vil fortsatt bli behandlet som prinsesser.

Dere sier dere er selvstendige, men mange forventer fortsatt at mannen skal betale, ta initiativ, fikse alt praktisk og samtidig være følsom, trygg, morsom, sterk og empatisk – men ikke for sterk, for da blir han “truende”.

Hvordan i all verden skal en mann forholde seg til det?

Vi blir fortalt at vi skal vise følelser, men når vi gjør det, mister dere respekten.

Vi skal lytte og forstå, men aldri ha egne meninger som utfordrer dere.

Vi skal være ledere, men samtidig aldri dominere.

Vi skal være forsørgere, men aldri minne dere på at dere nyter godt av det.

Er det rart menn trekker seg unna?

Er det rart mange rett og slett gir opp dating, ekteskap og familieliv
Det virker som alt menn gjør, uansett hva, blir feil. Hvis han er ambisiøs – egoist. Hvis han er følsom – svak. Hvis han er tradisjonell – dinosaur. Hvis han er moderne – kjedelig.

Og mens dere klager over “menn som ikke tar ansvar”, sitter dere samtidig og sveiper forbi dem på Tinder fordi de ikke er “spennende nok”.

Jeg vet dette høres hardt ut, men kanskje noen må si det:

Mange menn føler at kvinner i dag vil ha alt – uten å gi noe tilbake.

Dere vil ha tryggheten fra tradisjonelle menn, men friheten fra moderne feminisme.

Dere vil ha en mann som tåler alt, men som samtidig skal være tynn, perfekt, lyttende og ydmyk.

Så jeg spør dere – ærlig talt:

Hva vil dere egentlig ha?

Vil dere ha menn som faktisk tør å være menn, eller vil dere bare ha speilbilder som nikker og sier “du har rett, kjære”?

For hvis dere virkelig vil ha likestilling, må dere også tåle å høre at dere ikke alltid har rett – og at menn også har grenser, behov og verdighet.

Forventer ingenting av det du prater om. Har aldri vært på Tinder heller. 

Jeg vil absolutt ikke ha "menn som tør være menn"

Jeg vil ha menn som er hele mennesker. 

Som tror feil, men tenker gjennom ting, prøver å bli bedre.

Jeg lekte ikke prinsesse som barn en gang. Vi jentene lekte iblant en lek som het "Dronninga" bestemmer, og bytta på å være dronning da fikk vi alle prøvd både den dominante og den ydmyke rolla. Vi lekte aldri der du kanskje mener, at noen betaler mitt forbruk og hører meg syte og klage. Venninner mine virkelig hata syting og klaging eller selvmedlidenhet. Moralen var, fiks det sjøl. Jeg fikk helt sjokk da jeg flytta til en ny by hvor jentene der dreiv med "girl speak", indirekte tale og manipulasjon. Da jeg ble voksen, skjønner jeg at vi hadde flyttet inn i et vepsebol, i distriktet til en av de verste mobbeskolene i landet. Mine yngste søsknene gikk aldri på lokal skole, foreldrene mine betalte for privat. 

Til en viss grad er det fint om mannen forutser hva jeg vil ha, som i en klem. Jeg vet stort sett hva jeg vil ha, et trekk som kan irritere menn som synes det er sjarmerer med vimsete damer. Jeg sier stort sett ting rett ut. Mange kvinner har ikke tord å gjøre det til mannen min, for han er sta og viljesterk. Jeg er enda staere.

Mannen min tok initiativ, og betaler for en kopp te på date. Deretter overtok han. 

Vi er litt praktisk på hver våre områder. Han satte opp ei hylle for meg. Jeg har lagd 3-retters til ham. Vi har begge pusset opp bolig, men på den lette sida. Vi er enig om at vi aldri skal renovere et hus. 

Mannen min er morsom, empatisk og noen gangers følsom - men trygg, det er det jeg som er. Jeg er hans trygghet. Han er veldig fysisk sterk. Jeg er også sterk. Både utenpå og inni. Jeg slår tilbake om jeg blir angrepet. 

Min mann viser følelser. Noen av dem er vanskelig å forholde seg til, som når han er sint uten å forstå hvorfor selv, eller trekker seg unna og ikke er helt kontaktbar. Og da faren hans døde, var det mye kaos. Jeg følte det som at bunnen falt ut av livet hans. Jeg har aldri presset ham til å snakket, men jeg har vært der. Jeg har også sagt fra når han ikke har oppførte seg ok mot meg. Jeg har vært jækla tålmodig, som man bør være. 

Det viktigste er at mannen leder seg selv. Hvis man i tillegg klarer å lede noen andre på noen områder, ee det fint. Min mann har visse tema der han gjerne vil rettlede meg, for eksempel trening og økonomi. Det er fint, så lenge hanvil råsgi og ikke sjefe. Vi er ikke like, jeg må trene mer sosialt enn ham og feks betale for treningsklassee fir å få trent. Men er jo helt supert at han klarer å trene masse helt aleine. Han viser etterhvert at han kjenner meg, og jeg kjenner ham. Vi vet våre ulikheter, og prøver ikke å grunnleggende forandre hverandre. 

Min mann forsørger meg ikke, og tjener ikke mer enn meg. Vi jobber begge mye. Og tar i tillegg videreutvikle for å kunne få enda bedre jobber og betingelser. Vi har mange eksplisitte samtaler om penger. Vi vet at vi f.eks får mindre tid sammen fordi vi prøver å sikre nåtid og framtid. Vi holder ikke mot hverandre hvordan vi prioriterer. Men det er klart det koster, både tid og krefter og oppmerksomhet. 

Min mann har opplevd å date damer han syntes var vanskelige, eller som stakk, og vært frustrert singel med og uten dater. Jeg har vært i lange forhold før ham, og opplevd vonde brudd. Vi hadde hver våre sår å slikke. Men å bli kjent, og tilpasse seg hverandre, og stole på hverandre, tar tid. Og ingen av oss er perfekte. Men begge prøver å bli litt bedre hver dag, hver uke, hvert år. 

Han er ambisiøs, og iblant egoist. Han har måttet lære hvordan man er i et forhold og tar hensyn til en annen. Han har lært seg å tåle sine egne svakheter- og da er det lettere for meg å sitte med dem. At han er følsom, er fantastiske, og måten han er det på, matcher bra med min styrke. Han er tradisjonelt på den måten at han har som instinkt å forsvare meg, det er sjarmerernde (så lenge han ikke slår folk før han må). Men han tror ikke at han er sjefen min. Han er moderne og på noen områder kjedelig, og jeg elsker det. Jeg ville gjerne ha en mann som elsker å iblant bare være hjemme og lage mat og fikse potteplanter, uten å en gang drikke til. Min far er også så å si avholds, jeg synes menn over en viss alder skal være det.

Spenning tar vi ut i senga. Uten å fortelle folk hvordan, etterpå. 

Har aldri vært på Tinder. Vi møttes riktignok på nett, men på en app der man skriver mye mer.

Mannen min tåler alt. Sånn sett er han min trygghet. Han må ikke tåle at jeg er humørsyk, men han tåler livet. Ikke alle menn gjør det, hverken de tradisjonell eller de moderne. Min mann har aldri trodd at livet skulle være enkelt eller være uten sykdom, smerte og uro. Han er ofte ydmyk. Iblant tullete arrogant, eller en idiot. Han er til tider godt trent, som regel bedre enn meg, selv om jeg gjør mer offentlige ting. Iblant lytter han godt, iblant må jeg forteller ting jeg har sagt 1000 ganger før, iblant overrasker han meg ved ting han husker som går på min personlighet, at han tom kan skjønne mer enn meg, om meg. 

De fleste folk vil ha folk som er seg selv, og som samtidig til en viss grader er medgjørlige. Det finnes vel ikke noen perfekt balansegang her. Folk er også ulike på hvor komfortable de er med å la seg påvirke av andre. Min mann er jævlig sta og som regel ærlig, så om han sier han liker noe, så er det sånn. Da må jeg leve med at han ikke alltid strør sukker på. Han må også leve med mer direkte tilbakemeldinger enn han var vant med fra andre damer, og jeg skal love deg at det var ei omstilling for ham også.

Min mann har selvsagt grenser, behov, verdighet, og mye mer, akkurat som jeg har det. Noen ting er vi helt lik på, på andre ting er vi ulike, og vi lærer stadig mer. Det finnes mange måter å ha et forhold på, og kanskje ikke alle ville likt vår, men det er jo opp til oss. 

Anonymkode: 443c1...ad9

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så absolutt ingen gjennomsnittlige menn rundt deg har kjærester eller er gift? 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

La enkelte menn gå å tro at alle kvinner vil ha en 2% Brad.  Vi slipper å forholde oss til dettop de sutrete menn for de er ikke så hotte så ifølge dem vil vi ikke ha dem. Vi kan anse det som bakgrunnstøy . Uansett hva mange forskjellige kvinner skriver i poster her dag ut og dag inn så slutter de ikke å mase om det samme, og mener alle kvinner er som en person. La dem tenke det de ønsker. Ja ! Kvinner vil ha kjekkasene helt rett Ts og alle som deg, ikke nødvendig å gå etter damene for dere når ikke opp, jeg vil anbefale at dere heller går for hverandre, menn er vel som kvinner helt like? Så da er alle totalt desperate og tar alt, så oppskriften?  Mann her som vi kvinner ikke vil ha for dere er ikke en 2% mann, velg hverandre. Gjør det mye lettere både for damer som slipper klaging , og dere får lett tilgang på sex som er det viktigste i livet for dere , jippi 🤣

Anonymkode: 04fc2...dce

Det som overrasker meg, er at de fortsetter selv om de faktisk lever i et samfunn og omgås helt vanlige, gifte menn daglig. Hvordan kan man si at 2 prosent at menn får seg sex/forhold når over halvparten av befolkningen (begge kjønn) er i forhold? The math isn't mathing.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

To råd:

Blokkér Youtube og TikTok.

Kom deg ut i verden og se hvordan virkelige mennesker lever.

Anonymkode: b4966...d43

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinner vil ha Brad Pitt-mennene. Alle kvinner slåss om de 2% vakreste mennene. 

Brad Pitt er da ikke topp 70% en gang av de "vakreste" mennene, han er stygg som juling. 

Anonymkode: 61767...fd7

• Nyttig 1
Skrevet

Det er nok av menn som opplever datingen med helt andre perspektiver enn TS, også. "Er det rart menn trekker  seg unna?" Nei, ikke når de så totalt bommer på mål i sin analyse. Og, det er vel heller ikke de mennene som bommer så mye som det som faktisk er savnet, heller. Hele poenget med å være sammen med noen, er at begge parters liv er bedre med den andre enn uten. Og, menn som er så kunnskapsløse rundt hva som ligger til grunn for et godt samliv har ikke grunnlaget for å beholde en kjæreste, engang. Da gjør det faktisk ingenting at de "trekker seg unna".

"Mange menn" føler at kvinner i dag vil ha alt - uten å gi noe tilbake. Good riddance, sier jeg, og slår fast at det er MER enn nok menn der ute som opplever at kvinner gir svært mye av seg selv og at få av dem vil ha "alt". Dette "alt" er bare et skalkeskjul for at man strengt tatt ikke har noe som helst å levere selv.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette er et godt eksempel på at noen er så dumme at de har problemer med å finne seg partner. I følge denne skulle bare 2% av menn vært i forhold, likevel er 65% i forhold. Selv om de ikke ser ut som Brad Pitt eller er rike. 

Men dumme folk nekter å forstå det opplagte, og fortsetter å hevde andre faktorer enn seg selv å skylde på. 

Anonymkode: 74af7...dcd

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

To råd:

Blokkér Youtube og TikTok.

Kom deg ut i verden og se hvordan virkelige mennesker lever.

Anonymkode: b4966...d43

Og ikke minst; hold dere langt unna Tinder. Er det noe som virkelig skaper vrangforestillinger er det datingapper.

Anonymkode: c7be3...813

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil ha mer sushi, boller og bli sjenket et glass vin på fredags ettermiddag. 

Ellers så vil jeg ha en rik, snill, sexy, smart, flott, morsom og amazing  mann - som lager middag, tjener penger, og bygger ting.. Det kan vel ikke være SÅÅÅ vanskelig dette?

Anonymkode: 330dc...408

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er et godt eksempel på at noen er så dumme at de har problemer med å finne seg partner. I følge denne skulle bare 2% av menn vært i forhold, likevel er 65% i forhold. Selv om de ikke ser ut som Brad Pitt eller er rike. 

Men dumme folk nekter å forstå det opplagte, og fortsetter å hevde andre faktorer enn seg selv å skylde på. 

Anonymkode: 74af7...dcd

Det narrativet at de som ikke er sammen med Brad Pitt bare tar til takke med noe rask og egentlig ville vært med Brad Pitt, kommer nok aldri til å dø, dessverre. Det er tross alt flere sånne nye tråder daglig, med akkurat de samme "argumentene", og kvinners svar blir aldri hørt. Når man blir lei av en tråd, startes den neste.

Anonymkode: 61767...fd7

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 9.46):

En rik, velstående mann som har alt på "stell". Som eier fin bil og bolig, dvs at alle jakter på de 1-10% rikeste. Men alle kvinner nekter selvfølgelig. Det er alltid det "indre" som teller mest. haha.

Anonymkode: 073ad...989

Foreslår at dere kommer dere ut av kjelleren og incel-sfæren, ser dere rundt og snakker med vanlige folk, for her trengs det åpenbart en kraftig realitetsorientering. 

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...