Gå til innhold

Mest spesielle stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- strand i Norge

- vært inne på et slott etter stengetid og pult ei jente der i Nord-Makedonia, stod langs festningsveggen og knullet henne mens vi så utover byen

- balkong i Tyrkia, der vi etterhvert oppdaget at en gjeng som hadde fest på hotellet på andre siden av gata heiet på at jeg tok henne bakfra

- blitt sugd på vei hjem fra byen i en gata, ble revet med og sprutet henne i ansiktet… lite gjennomtenkt, med litt alkohol innabords.

- pult ei på en rasteplass langs en motorvei på en fin sommerdag

- både knullet og blitt sugd i diverse biler

- blitt sugd på gardermoen

- fått en bj på et tog

- i sanddyner på Gran Canaria

- knullet ei dame bakfra på en kanon på en festning, i mørket. 
- blitt sugd på kontoret på jobb, i arbeidstid. 
- slikket en jente til orgasme på toppen av en hoppbakke, hun sugde meg deretter

- pult ei jente på en takterrasse i Oslo

- fått en blowjob mens jeg var på et teams møte

Har visst gjort litt av hvert hehe…

Anonymkode: 733c8...b48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

- strand i Norge

- vært inne på et slott etter stengetid og pult ei jente der i Nord-Makedonia, stod langs festningsveggen og knullet henne mens vi så utover byen

- balkong i Tyrkia, der vi etterhvert oppdaget at en gjeng som hadde fest på hotellet på andre siden av gata heiet på at jeg tok henne bakfra

- blitt sugd på vei hjem fra byen i en gata, ble revet med og sprutet henne i ansiktet… lite gjennomtenkt, med litt alkohol innabords.

- fått en bj på et tog

- slikket en jente til orgasme på toppen av en hoppbakke, hun sugde meg deretter

Lucky you! 

Anonymkode: b321c...02c

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (22 timer siden):

Hun turte ikke inni. Var visst skummelt. 

Var mørkt, men ikke skummelt. Uansett så passet jo han på meg😊

Anonymkode: fb8c5...ade

Skrevet

Kult ekko inni der. Tipper det hørtes bra ut med litt stønning der. :)

Vi var som sagt på taket. Bratt vindeltrapp opp på baksiden. Når jeg stod to trinn over henne, ble det perfekt sugehøyde for henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

hvor på sagene er det best å pule i gaten?

Anonymkode: 31683...98f

Bentsegata

Skrevet
Village skrev (10 timer siden):

Noen spørsmål som jeg ikke finner besvart på klubbens hjemmeside https://blackmansfanclub.co.uk/dir/

- Er alle single menn mørke og alle par hvite?

- Er all seksuell aktivitet mellom single mørke menn og hvite kvinner?

- Er alle par typiske hotwife/cuckold-par?

Det er jeg usikker på. Det var min kjære som planla og ordna det meste. Men det virket som det var overvekt av Hotwife/cuckold par, av de som kom som par. Ellers var det stort sett svarte menn ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

- strand i Norge

- fått en bj på et tog

Ha ha ha Lo høyt av episoden i Tyrkia🤣

Anonymkode: b49f7...e27

AnonymBruker
Skrevet

Inne på terminal, på fjellet, i bilen, bensinstasjon, busskuret 

Anonymkode: e9153...8c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

- strand i Norge

- fått en bj på et tog

Det der har aldri skjedd 😂😂

Anonymkode: e9153...8c3

AnonymBruker
Skrevet

Under sinsenkrysset

Anonymkode: 1c6c9...96f

AnonymBruker
Skrevet

Under ei lita bru

Seglet ein båt for to

Båten vart festa, vannet vart testa

Det gikk som det bar

Og han, han var snar

For han var en skikkelig kar

Anonymkode: b321c...02c

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (22 timer siden):

Kult ekko inni der. Tipper det hørtes bra ut med litt stønning der. :)

Vi var som sagt på taket. Bratt vindeltrapp opp på baksiden. Når jeg stod to trinn over henne, ble det perfekt sugehøyde for henne. 

Dere står jo veldig på utstilling da. Folk går jo tur der hele tiden. På jernbanen. 

Skrevet

Blitt fingret under vann på en badestrand med masse mennesker og venner 

I en lift høyt oppe i lufta 

Ikke så spesielt kanskje, men noe jeg husker godt fra tidlig fase i sexlivet var på en skole vi sov på i forbindelse med et stevne. Inne på et klasserom alene midt på natta... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere står jo veldig på utstilling da. Folk går jo tur der hele tiden. På jernbanen. 

Men det var en fin sommernatt. Ingen andre biler og vi så ingen folk. 
Var du der på dagtid?

Skrevet

Hoppbakke kanskje 

AnonymBruker
Skrevet

I rompa til fetteren min

Anonymkode: a5bea...36b

• Hjerte 1
Skrevet

På bussen

På kino.
Trekant med to menn i en limo i Gdansk. 

BJ ute på dekk på danskeferja. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt sex på offentlig toalett ♥️ vi fant en do og låste døren pg det var der det nydeligste skjedde: jeg ble GRAVID for første gang 😭😍 og han fridde der inne under sexen vår i 1998 og vi er lykkelig gift den dag i dag og har 3 velskapte jenter ❤️

På ei nudist strand i utlandet i 1999. Jeg gikk høygravid med den første datteren vår og hadde skikkelig store melkebryster og planen våres var jo i utgangspunktet at jeg og gubben ikke skulle dra til stranden den dagen for og knulle, men så ombestemte vi oss for jeg var ekstra kåt og dro til stranden og vi knullet hele dagen og jeg ble tatt bakfra og forfra av gubben min. Når vi lå der på stranden og knullet så etter noen timer kom det en naken fyr på rundt 50 år bort til oss og spurte gubben min pent om og få knulle meg for han hadde aldri i hele sitt liv knullet ei dame som var høygravid og gubben min sa ja fordi han visste at min største drøm i hele graviditeten var og bli knullet bakfra og forfra samtidig. Vi bestemte oss for at jeg skulle stå på alle 4 og ha gubben min under meg og fyren bakfra på stranden og begge kom i meg 4 ganger og etter fyren var dratt så la jeg meg på rygg og hadde 5 store puter under ryggen så jeg fikk støtte gubben min stakk inn kuken som var våt og knullet meg i fitta så jeg squirtet, gubben. knadde på brystene og fikk gode orgasmer 🥰

Angrer ikke et sekund på at vi gjorde det for det var utrolig herlig 

Sex på hotell

Sex hos foreldrene mine når jeg ble gravid for andre og tredje gang 

Sex på terrassen om sommeren hvor jeg ble gravid for første gang 

Anonymkode: a8ed1...f0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vi har hatt sex på offentlig toalett ♥️ vi fant en do og låste døren pg det var der det nydeligste skjedde: jeg ble GRAVID for første gang 😭😍 og han fridde der inne under sexen vår i 1998 og vi er lykkelig gift den dag i dag og har 3 velskapte jenter ❤️

På ei nudist strand i utlandet i 1999. Jeg gikk høygravid med den første datteren vår og hadde skikkelig store melkebryster og planen våres var jo i utgangspunktet at jeg og gubben ikke skulle dra til stranden den dagen for og knulle, men så ombestemte vi oss for jeg var ekstra kåt og dro til stranden og vi knullet hele dagen og jeg ble tatt bakfra og forfra av gubben min. Når vi lå der på stranden og knullet så etter noen timer kom det en naken fyr på rundt 50 år bort til oss og spurte gubben min pent om og få knulle meg for han hadde aldri i hele sitt liv knullet ei dame som var høygravid og gubben min sa ja fordi han visste at min største drøm i hele graviditeten var og bli knullet bakfra og forfra samtidig. Vi bestemte oss for at jeg skulle stå på alle 4 og ha gubben min under meg og fyren bakfra på stranden og begge kom i meg 4 ganger og etter fyren var dratt så la jeg meg på rygg og hadde 5 store puter under ryggen så jeg fikk støtte gubben min stakk inn kuken som var våt og knullet meg i fitta så jeg squirtet, gubben. knadde på brystene og fikk gode orgasmer 🥰

Angrer ikke et sekund på at vi gjorde det for det var utrolig herlig 

Sex på hotell

Sex hos foreldrene mine når jeg ble gravid for andre og tredje gang 

Sex på terrassen om sommeren hvor jeg ble gravid for første gang 

Anonymkode: a8ed1...f0f

Veldig spennende! Kjente det en viss plass da jeg leste det du skrev. 

Anonymkode: a1887...fbf

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bakerst på en kirkebenk med ex'n som er prest 😅🫣 

Anonymkode: cf8cd...d8f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...