Gå til innhold

Andre som har blitt lurt av denne nettsiden?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt en julekalender med legoblomster av firmaet floralbrix.com. De opererte på tiktok, men nå er alle videone slettet og linken i bioen til nettsiden fungerer ikke lenger. Jeg fikk en leveringsbekreftelse på mail som så ekte ut, men nå står det at avsenderen ikke finnes lengre osv. Er det noen andre som har opplevd det samme? Tror dere det er svindel? 

Anonymkode: 5d9e7...57c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som svindel, garantert. Domenet er ledig for registrering, så det har ikke nylig blitt sagt opp.

Anonymkode: 06d45...0cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg har bestilt en julekalender med legoblomster av firmaet floralbrix.com. De opererte på tiktok, men nå er alle videone slettet og linken i bioen til nettsiden fungerer ikke lenger.

Sånn er det når du går på svindelreklame i sosiale medier. Og folk lærer aldri.

Anonymkode: 1c25d...36b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 100% svindel 

Anonymkode: 1485e...d04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så og si all reklame på tiktok og lignende steder er svindel.

Anonymkode: 52e0a...246

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og derfor søker man opp alle hjemmesider man ikke er kjent med før man legger inn bestilling. 

Anonymkode: 7cfc8...974

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å sjekke opp nettsider man ønsker å bestille fra burde selvfølgelig gjøres FØR man eventuelt velger å bestille fra sånne nettsteder. 

Men alt for mange teite folk som bare klikker på en tilfeldig annonse fra sosiale medier, og kjøper i vei uten å tenke seg om i det hele tatt.      

Anonymkode: 38f30...899

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det samme selv. Er ivrig lego-bygger, og alt som heter noe med brix er bare tull. Alltid sjekk lego opp mot lego sin egen nettside.

Anonymkode: 51d76...c92

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 21.54):

Jeg har bestilt en julekalender med legoblomster av firmaet floralbrix.com. De opererte på tiktok, men nå er alle videone slettet og linken i bioen til nettsiden fungerer ikke lenger. Jeg fikk en leveringsbekreftelse på mail som så ekte ut, men nå står det at avsenderen ikke finnes lengre osv. Er det noen andre som har opplevd det samme? Tror dere det er svindel? 

Jeg håper du i det minste bestilte med kredittkort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...