AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Skrevet 13. oktober Samboeren min fyller 30. Mann, allsidig, ekstrovert. Jeg vet han kunne ønske seg en skikkelig feiring med masse folk. Jeg synes det har vært vanskelig å samle både familie og venner, og har bestemt meg for å gå for en fest med bare venner. Da blir vi rundt 20 stk. Vi leier et stort lokale på et hotell med muligheter for overnatting ... Livredd for at ting ikke blir bra ... Tips? Bør jeg invitere noen av mine venner som han kjenner litt, eller bare hans? Tips til festen generelt? Det er muligheter for middag der, men det blir jo en dyrere middag ... Tips til andre muligheter? Anonymkode: 6af95...439
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #2 Skrevet 17. oktober Har dere ikke felles venner? Hørtes kjedelig ut å bare invitere hans venner. Ville invitert den nærmeste familien også. De dere har mye kontakt med. Anonymkode: a8077...a77
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3 Skrevet 18. oktober Overraskelsesfest høres grusomt ut. Hvis jeg skal ha et selskap, så vil jeg vite om det på forhånd slik at jeg får kledd meg fint, stelt meg på håret, sminket meg og tatt en god dusj. Anonymkode: 494be...e9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå