Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så utrolig sliten den siste tiden. Skal ikke gå inn på detaljene her men har jobbet forferdelig mye siste årene. Føler ledelsen opptrer veldig urettferdig; lite handlingsrom for lokal leder; føler meg oversett og ekskludert fra viktige prosesser, føler de ikke er åpne og ærlige om hvor stor og betydningsfull min innsats er (jeg har en nøkkelrolle i bedriften om man kan si det slik) og jeg straffes for å levere. Ingenting anerkjennes. (Jeg får mange oppgaver men ingen tid til å gjennomføre)

Det skapes mye usikkerhet og mens jeg jobber som et tørka slips sitter andre som leverer dårligere resultater og enten tar æren for mitt arbeid eller jeg blir straffet med enda dårligere betingelser. 

jeg føler meg dårlig behandlet rett og slett. Dratt mellom flere prosjekter og får bare flere og flere arbeidsoppgaver uten at noe fjernes. Det har blitt veldig mye overtid. 
i dag fikk jeg en skikkelig reaksjon da jeg kom på jobb. Jeg ble fysisk dårlig av å gå inn døra. Fikk hjertebank og en slags panikkfølelse. Følte for å bare flykte vekk derifra og nå er jeg redd for hvordan jeg skal handtere disse følelsene. Jeg har vært helt utslått etter jeg kom hjem og vet ikke hvordan jeg skal sortere dette her…..

hadde en prat med leder som bare ville pakke alt av utfordringer inn i omsorg; men det jeg behøver er jo bedre rammer å jobbe under. Ikke noen som skal forsøke å snakke med deg for at du skal stå i enda mer liksom? Jeg vet ikke..

jeg elsker faget, men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre nå. Gode råd mottas med takk

Anonymkode: aee08...02e

Videoannonse
Annonse
Skrevet