AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:41 #1 Skrevet mandag kl. 19:41 Ja, er det bedre å ha sex med kvinner tilhørende den politiske venstresiden, enn det er med mer konservative kvinner? Egen erfaring tilsier dette, kvinner som stemmer SV eller Rødt er mer frigjorte og vågale enn sine søstre på høyresiden. Andre erfaringer rundt dette? Anonymkode: d8bfc...e84 1
Vegar Beideren Skrevet mandag kl. 20:00 #2 Skrevet mandag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, er det bedre å ha sex med kvinner tilhørende den politiske venstresiden, enn det er med mer konservative kvinner? Egen erfaring tilsier dette, kvinner som stemmer SV eller Rødt er mer frigjorte og vågale enn sine søstre på høyresiden. Andre erfaringer rundt dette? Anonymkode: d8bfc...e84 Mine erfaringer er stikk motsatt. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:02 #3 Skrevet mandag kl. 20:02 Er vel ganske selvfølgelig at det er bedre å ha sex med kvinner som er bevisst på at de er likestilte mannen, og at det seksuelle skal være til glede og tilfredsstillelse for begge. Så ja, som mann ville jeg definitivt styrt unna kvinner som er konservative i tanker og holdninger. Iallefall ikke finne på å klage over at en konservativ kvinne er akkurat det. Anonymkode: aeb21...8c2 4 1 2
Flintis Skrevet mandag kl. 20:07 #4 Skrevet mandag kl. 20:07 Hm rødstrømper, har ikke dette med feminisme og kvinnekamp å gjøre og kan de da ikke stemme høyre?
Valeriouz Skrevet mandag kl. 20:13 #5 Skrevet mandag kl. 20:13 Vegar Beideren skrev (13 minutter siden): Mine erfaringer er stikk motsatt. Enig her.
Vegar Beideren Skrevet mandag kl. 20:32 #6 Skrevet mandag kl. 20:32 Valeriouz skrev (18 minutter siden): Enig her. Rødstrømpene oppfatter jeg som mer egoistiske og opptatt av å få enn å tilfredsstille mannen. 1
Morpheus Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Nei. De har et nedlatende herresyn og pleier å fremstå som at menn er uinteressante. Heller en kvinne som elsker mannen tenner på og alt vi er.Dessuten pleier de ikke være spessielt feminine heller, derfor tenner ikke jeg som hetro på dem heller, for jeg tenner på det kvinnelige og alt de er når de er feminine.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, er det bedre å ha sex med kvinner tilhørende den politiske venstresiden, enn det er med mer konservative kvinner? Egen erfaring tilsier dette, kvinner som stemmer SV eller Rødt er mer frigjorte og vågale enn sine søstre på høyresiden. Andre erfaringer rundt dette? Anonymkode: d8bfc...e84 Hadde foretrukket å få en BJ av en kvinne som virkelig hadde lyst til å gi meg en, fremfor å få det av en kvinne som ga meg en fordi hun følte at hun måtte. Anonymkode: 80f72...dc7 4
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde foretrukket å få en BJ av en kvinne som virkelig hadde lyst til å gi meg en, fremfor å få det av en kvinne som ga meg en fordi hun følte at hun måtte. Anonymkode: 80f72...dc7 Jeg ser den. Kan du minne den stakkars dama på at hun har faktisk et valg. Hun MÅ ikke gjøre det der, hvis hun ikke liker det! Takk. Anonymkode: 53ce1...bcd
Bamseklemmer Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Det var en rødstrømpe som kranglet politikk med meg på et natchspiel.. det endte i røff sex😅 Så ja.. sexen var god den.. og hun fikk som fortjent og ønsket sitt oppfylt🥰 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Om sex gjøres til politikk, da får jeg nedover pikk. Anonymkode: 47b65...539
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Det var en rødstrømpe som kranglet politikk med meg på et natchspiel.. det endte i røff sex😅 Så ja.. sexen var god den.. og hun fikk som fortjent og ønsket sitt oppfylt🥰 Nettopp. Mange rødstrømper er slik, nebbete i det offentlige rom. Inne på soverommet derimot, vil de bli tatt av en ekte mann og gjøre saker de aldri vil innrømme ovenfor sine røde medsøstre. Derav spørsmålet om bedre sex med rødstrømper. Anonymkode: d8bfc...e84 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden Vegar Beideren skrev (22 timer siden): Rødstrømpene oppfatter jeg som mer egoistiske og opptatt av å få enn å tilfredsstille mannen. Typisk kvinnegruppa Ottar Anonymkode: b97fc...c88
Gorgonzola Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Merkelig bås setting. Tviler på at politisk slagside avgjør libido. Sex med røde strømper derimot, det kan være sexy. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå