AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Ja, er det bedre å ha sex med kvinner tilhørende den politiske venstresiden, enn det er med mer konservative kvinner? Egen erfaring tilsier dette, kvinner som stemmer SV eller Rødt er mer frigjorte og vågale enn sine søstre på høyresiden. Andre erfaringer rundt dette? Anonymkode: d8bfc...e84
Vegar Beideren Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, er det bedre å ha sex med kvinner tilhørende den politiske venstresiden, enn det er med mer konservative kvinner? Egen erfaring tilsier dette, kvinner som stemmer SV eller Rødt er mer frigjorte og vågale enn sine søstre på høyresiden. Andre erfaringer rundt dette? Anonymkode: d8bfc...e84 Mine erfaringer er stikk motsatt. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Er vel ganske selvfølgelig at det er bedre å ha sex med kvinner som er bevisst på at de er likestilte mannen, og at det seksuelle skal være til glede og tilfredsstillelse for begge. Så ja, som mann ville jeg definitivt styrt unna kvinner som er konservative i tanker og holdninger. Iallefall ikke finne på å klage over at en konservativ kvinne er akkurat det. Anonymkode: aeb21...8c2 1
Flintis Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Hm rødstrømper, har ikke dette med feminisme og kvinnekamp å gjøre og kan de da ikke stemme høyre?
Valeriouz Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Vegar Beideren skrev (13 minutter siden): Mine erfaringer er stikk motsatt. Enig her.
Vegar Beideren Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Valeriouz skrev (18 minutter siden): Enig her. Rødstrømpene oppfatter jeg som mer egoistiske og opptatt av å få enn å tilfredsstille mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå