Gå til innhold

Jeg er ødelagt ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp fått diagnosen k-ptsd, det spesifiseres at det er en "alvorlig grad". Jeg føler meg så ødelagt og at det ikke er håp for meg 😔

Anonymkode: 713ae...a99

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vil du få mulighet til å få riktig behandling og evt medisiner ❤️

• Nyttig 1
Skrevet

Du er jo den samme personen som før du fikk diagnosen. 

Anonymkode: 8186a...eba

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kptsd er en alvorlig diagnose, sånn er det bare. At du har alvorlig grad av kptsd blir som å si at man har alvorlig grad av brukket fot - foten er skadet, uansett.

Det å føle seg ødelagt er vanlig når man har kptsd. Men du er ikke ødelagt. Deler av deg er skadet, men det finnes måter å få det bedre på. 

Du får forhåpentligvis profesjonell hjelp. Men jeg anbefaler deg å jobbe med deg selv også, for dette er krevende, tøft og det er helt nødvendig at du vet det. 

Det som skjedde med deg er grunnen til at du har det sånn. Det er ikke din feil. Du er verdt å elske. Du fortjener et bra liv. Du kan komme videre fra dette. 

Anonymkode: f1663...b13

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...