AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #1 Skrevet 13. oktober 2025 Hei. Jeg er ikke meg selv om dagen, og lurer på hvordan det føles å være utbrent? Jeg føler meg «flat» i humøret, alltid trøtt og alltid uopplagt. Jeg er tiltaksløs og kjenner på en maktesløshet når det kommer til både jobb og annet. Har 100% jobb i en krevende stilling (er oppe i 70 timer til avspasering og 10 feriedager til gode). Er lagleder for fotballaget til ett av barna, styremedlem i fotballklubben og har studert de fire siste årene ved siden av 100% jobb. Nå driver jeg med en eksamen jeg må ta for å kunne skrive master (som har vært målet hele veien). Har vært hos lege, han fant «bare» stor d-vitamin-mangel og har skrevet ut respekt på piller jeg skal ta en av hver måned i tre måneder. Føler meg utilstrekkelig på alle plan, og føler jeg ikke mestrer noe som helst. Er det d-vitaminmangel som fører til alle disse tingene, eller kan jeg være i ferd med å møte den såkalte veggen? Jeg har ingen erfaring med det fra før. Jeg er aldri borte fra jobb og er svært pliktoppfyllende. Takk til dere som leste så langt. Anonymkode: 811c6...688
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #2 Skrevet 13. oktober 2025 Det kan nok absolutt skyldes mangel på D vitamin ja... Anonymkode: de5ad...155
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #3 Skrevet 13. oktober 2025 Har hørt at d- vit mangel kan forårsake det ja. Tenke at du bør forsøke å roe ned med mulig og se om du blir bedre. Hvis ikke gå tilbake til legen. Anonymkode: de1bc...d02
veronica<3 Skrevet 13. oktober 2025 #4 Skrevet 13. oktober 2025 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg