AnonymBruker Skrevet 13. oktober #2 Skrevet 13. oktober Vi har likt Kuling. Helly Hansen. Didrikson. Anonymkode: e894b...36f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #3 Skrevet 13. oktober Kun Kattnakken. Hilsen mor med fem barn, på Vestlandet. Anonymkode: 01728...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #4 Skrevet 13. oktober Reflex har et som sitter veldig godt og er mykt, det har vært det beste til mine barn. Anonymkode: 1dbc6...60b
Sandie Skrevet 13. oktober #5 Skrevet 13. oktober I surt og vått Vestlandsvær har Kattnakken vært desidert best. Mitt barnehagebarn bruker vinterregndressen sin i barnehagen store deler av året. Om det en sjelden gang er skikkelig fint vintervær med snø og ikke slaps, har vi vært fornøyde med vinterdressene fra Reima.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #7 Skrevet 13. oktober Her er det lite regn i grunnen, så HH, Nameit og katnakken har fungert like fint alle sammen. Faktisk det ytterplagget jeg har merket minst forskjell på. Sikkert annerledes på vestlandet Anonymkode: 71469...3ab
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #8 Skrevet 13. oktober Kattnakken er veldig bra, men vi har også vært fornøyd med Helly Hansen og Reflex sitt regntøy Anonymkode: f32a8...f39
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #9 Skrevet 13. oktober Har vært fornøyd med både Kattnakken og Reima 😊 Anonymkode: 234d9...2d6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #10 Skrevet 13. oktober Nei virkelig ikke, det er ikke så fantastisk som enkelte skal ha det.. hatt både til egne barn og mange i bhg jeg jobber har hatt . reflex og kuling er. bra Anonymkode: 4ce7d...209
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #11 Skrevet 13. oktober Kattnakken, elsker det! Anonymkode: af614...cd8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #12 Skrevet 13. oktober Har vært fornøyd med Didriksons, Helly Hansen (gått i arv med hard bruk på 2 gutter og er så fint enda!!), og noe Reflex men det er mer sånn softshell så har ikke så mye erfaring med dét. Har kattnakken til største nå, er fornøyd men ikke noe mer wow feeling av det enn de andre egentlig. Anonymkode: 8742b...075
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #14 Skrevet 14. oktober Har også likt Didriksons. Anonymkode: 670d7...283
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #15 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her er det lite regn i grunnen, så HH, Nameit og katnakken har fungert like fint alle sammen. Faktisk det ytterplagget jeg har merket minst forskjell på. Sikkert annerledes på vestlandet Anonymkode: 71469...3ab Jeppe, regntøy er gummi så det er tett uansett. Det er der i mot tykkelsen og passformen som varierer. Eks har noen lange jakker som suger vann opp fra bakken om barnet sitter, andre har ikke god nok straming rundt håndleddet, eller er for stivt (men slitesterkt). Noen har knapper i midjen og andre strikk. Anonymkode: 1dbc6...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå