Gå til innhold

Oktoberfest - hva kle seg i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på oktoberfest i regi av jobben. Alle er oppfordret til å kle seg ut for anledningen i oktoberfest-kostyme. Hva skal jeg ha på meg? Hjelp… Er ganske ny på denne jobben og har aldri vært på slik fest før… Det er om nesten 2 uker så har tid til å skaffe noe, enten på nett eller i butikk. Forslag?

Anonymkode: 7cd98...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du googler oktoberfestkostyme får du opp masse :) Personlig ville jeg tonet det litt ned på en jobbfest da... Tatt hvit tskjorte uten så dyp utringning, sort skjørt og kanskje bukseseler? Eller lederhosen https://www.temashop.no/lederhosen-dame-lux-shorts-brun?gad_source=1&gad_campaignid=22346216097&gclid=CjwKCAjwxrLHBhA2EiwAu9EdM38_aRvTEh-ez6sN24sa0xwQAcR6--lCPDrjn6txjwTCEQlo_KhIUxoCASIQAvD_BwE 

Og håret i fletter :)

Anonymkode: e2a31...7ce

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke vil kjøpe dyrt kostyme så kan du ha skjørt med hvit tskjorte eller en bluse med litt blonder/ruffles om du har og en tyrolerhatt av noe slag, om du vil ha et kostyme-element men billig https://www.temashop.no/haarboeyle-med-oktoberhatt-i-roedt?gad_source=1&gad_campaignid=22346216097&gclid=CjwKCAjwxrLHBhA2EiwAu9EdM1P6-wbEM0qcPLcAgm0wY1OuTPLCAQHXP5AIQNtpa8A5K5m_yYdGphoC4FgQAvD_BwE 

Anonymkode: e2a31...7ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skal på oktoberfest i regi av jobben. Alle er oppfordret til å kle seg ut for anledningen i oktoberfest-kostyme. Hva skal jeg ha på meg? Hjelp… Er ganske ny på denne jobben og har aldri vært på slik fest før… Det er om nesten 2 uker så har tid til å skaffe noe, enten på nett eller i butikk. Forslag?

Kommer an på om du er mann eller kvinne.

Damer i lederhosen er ikke noe særlig. 

Anonymkode: c48d7...eef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan du spørre venner, eller sjekke Finn / Tise / Markedplace om du finner noe i nærheten?

Evt. sjekke bruktbutikker?

Selv lånte jeg en lederhosen av en kamerat, brukte noen passende strømper og brukte en flanellskjorte og hadde fletter. 

Men jeg bryr meg ikke noe om at «Damer i lederhosen ikke er noe særlig». 🍺😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Drindl.

Anonymkode: d9387...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...