AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:30 #1 Skrevet mandag kl. 17:30 Jeg skal på oktoberfest i regi av jobben. Alle er oppfordret til å kle seg ut for anledningen i oktoberfest-kostyme. Hva skal jeg ha på meg? Hjelp… Er ganske ny på denne jobben og har aldri vært på slik fest før… Det er om nesten 2 uker så har tid til å skaffe noe, enten på nett eller i butikk. Forslag? Anonymkode: 7cd98...df9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:34 #2 Skrevet mandag kl. 17:34 Hvis du googler oktoberfestkostyme får du opp masse Personlig ville jeg tonet det litt ned på en jobbfest da... Tatt hvit tskjorte uten så dyp utringning, sort skjørt og kanskje bukseseler? Eller lederhosen https://www.temashop.no/lederhosen-dame-lux-shorts-brun?gad_source=1&gad_campaignid=22346216097&gclid=CjwKCAjwxrLHBhA2EiwAu9EdM38_aRvTEh-ez6sN24sa0xwQAcR6--lCPDrjn6txjwTCEQlo_KhIUxoCASIQAvD_BwE Og håret i fletter Anonymkode: e2a31...7ce 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:36 #3 Skrevet mandag kl. 17:36 Hvis du ikke vil kjøpe dyrt kostyme så kan du ha skjørt med hvit tskjorte eller en bluse med litt blonder/ruffles om du har og en tyrolerhatt av noe slag, om du vil ha et kostyme-element men billig https://www.temashop.no/haarboeyle-med-oktoberhatt-i-roedt?gad_source=1&gad_campaignid=22346216097&gclid=CjwKCAjwxrLHBhA2EiwAu9EdM1P6-wbEM0qcPLcAgm0wY1OuTPLCAQHXP5AIQNtpa8A5K5m_yYdGphoC4FgQAvD_BwE Anonymkode: e2a31...7ce
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:35 #4 Skrevet mandag kl. 19:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal på oktoberfest i regi av jobben. Alle er oppfordret til å kle seg ut for anledningen i oktoberfest-kostyme. Hva skal jeg ha på meg? Hjelp… Er ganske ny på denne jobben og har aldri vært på slik fest før… Det er om nesten 2 uker så har tid til å skaffe noe, enten på nett eller i butikk. Forslag? Anonymkode: 7cd98...df9 Kommer an på om du er mann eller kvinne. Damer i lederhosen er ikke noe særlig. Anonymkode: c48d7...eef 1
Rødvinsfilosofen Skrevet mandag kl. 21:15 #5 Skrevet mandag kl. 21:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal på oktoberfest i regi av jobben. Alle er oppfordret til å kle seg ut for anledningen i oktoberfest-kostyme. Hva skal jeg ha på meg? Hjelp… Er ganske ny på denne jobben og har aldri vært på slik fest før… Det er om nesten 2 uker så har tid til å skaffe noe, enten på nett eller i butikk. Forslag? Anonymkode: 7cd98...df9 Kan du spørre venner, eller sjekke Finn / Tise / Markedplace om du finner noe i nærheten? Evt. sjekke bruktbutikker? Selv lånte jeg en lederhosen av en kamerat, brukte noen passende strømper og brukte en flanellskjorte og hadde fletter. Men jeg bryr meg ikke noe om at «Damer i lederhosen ikke er noe særlig». 🍺😁 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå