AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:55 #1 Skrevet mandag kl. 15:55 Det står bare selg eller bytt når jeg går inn på dem. Umulig å få kjøpt. Hva er grunnen? Anonymkode: cbb5a...146
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:47 #2 Skrevet mandag kl. 17:47 Hvor har du fondene dine? Anonymkode: 02839...b73 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:57 #3 Skrevet mandag kl. 17:57 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor har du fondene dine? Anonymkode: 02839...b73 Hvordan da? Har dem i banken. Anonymkode: cbb5a...146
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:58 #4 Skrevet mandag kl. 17:58 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan da? Har dem i banken. Anonymkode: cbb5a...146 I hvilken bank. Kan hende at banken din ikke lenger tilbyr de fondene. Anonymkode: 42250...90e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:04 #5 Skrevet mandag kl. 22:04 Du må nesten si hvilke fond det gjelder. Det hender fond blir lagt ned eller stengt for nye investeringer. Fondsfinans Utbytte ble f.eks. stengt på mange plattformer nylig. Bl.a. på Nordnet. Men er du nysgjerrig kan du uansett kontakte banken din og få svar. Anonymkode: 06ed0...f52 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:11 #6 Skrevet i går, 01:11 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det står bare selg eller bytt når jeg går inn på dem. Umulig å få kjøpt. Hva er grunnen? Anonymkode: cbb5a...146 Tidligere S-banken-kunde som har blitt DNB-kunde? Anonymkode: 392bb...12b
newman01 Skrevet i går, 07:15 #7 Skrevet i går, 07:15 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan da? Har dem i banken. Anonymkode: cbb5a...146 Da må du gå til banken da. Begynn med å fortell hvilken bank du har. Så sier du hvilke fond du har investert i.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Selv om du ikke forteller hvilken bank eller forvalter det er eller om det er en ASK du har, så er det jo nærliggende å anta at du ikke har midler å kjøpe for – plassert på riktig sted? Du bør vel ta kontakt med kundeservice i banken din: De kan gi deg raskere og mer korrekt svar enn det du får her hos oss... Anonymkode: 2226c...d6f
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Selv om du ikke forteller hvilken bank eller forvalter det er eller om det er en ASK du har, så er det jo nærliggende å anta at du ikke har midler å kjøpe for – plassert på riktig sted? Du bør vel ta kontakt med kundeservice i banken din: De kan gi deg raskere og mer korrekt svar enn det du får her hos oss... Anonymkode: 2226c...d6f Jeg har Sparebanken Norge, og fondene er f.eks DNB aktiv, DNB Barnefond, Eika Norge og Norden. Ingen av dem kan jeg kjøpe flere av, men det går fint med f.eks DNB Teknologi. Jeg skjønner ikke hvorfor. Anonymkode: cbb5a...146
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Hm.. Da bør du vel ta kontakt med kundeservice i banken. Det kan rett og slett være at de har sluttet å selge akkurat disse fondsproduktene fra konkurrentene. Anonymkode: 2226c...d6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå