AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:52 #1 Skrevet mandag kl. 15:52 Jeg synes prisen er vel høy. 🫣 Anonymkode: 44396...9a0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:55 #2 Skrevet mandag kl. 15:55 Kan sikkert ordne deg vpn. Når jeg hadde det fikk jeg ikke reklame 🙂 Anonymkode: a0781...333 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:57 #3 Skrevet mandag kl. 15:57 uBlock origin er gratis Anonymkode: 3c652...ee8 2
Bælfeit Skrevet mandag kl. 15:57 #4 Skrevet mandag kl. 15:57 Bruk Brave browser så slipper du reklame. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:02 #5 Skrevet mandag kl. 16:02 Takker for alle svar. Jeg skjønner jeg er amøbe når alle forslagene her ikke sier meg en dritt. Skal sjekke opp😁👌🙈 Anonymkode: 44396...9a0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:04 #6 Skrevet mandag kl. 16:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takker for alle svar. Jeg skjønner jeg er amøbe når alle forslagene her ikke sier meg en dritt. Skal sjekke opp😁👌🙈 Anonymkode: 44396...9a0 https://brave.com/ Anonymkode: 3783a...df1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:09 #7 Skrevet mandag kl. 16:09 Bruker du android? sjekk ut youtube revanced, der kan du se reklamefritt. Kun for android Anonymkode: 2fccf...b44 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:13 #8 Skrevet mandag kl. 16:13 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruker du android? sjekk ut youtube revanced, der kan du se reklamefritt. Kun for android Anonymkode: 2fccf...b44 Er for det meste på min iPhone. Vurderer å bytte på sikt. Anonymkode: 44396...9a0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:58 #9 Skrevet mandag kl. 17:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er for det meste på min iPhone. Vurderer å bytte på sikt. Anonymkode: 44396...9a0 Da er Brave enkleste løsning for å slippe reklame. Anonymkode: 791d1...5c0
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Jeg bruker Firefox med den extension som er nevnt tidligere her; uBlock Origin. Funker på pc og Android, hvertfall. Har ikke 🍎-produkter, så vet ikke hvordan ståa er der. Anonymkode: bc4cd...4d2
TypiskMann Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Jeg skjønner at reklame er irriterende, men å bruke verktøy som fjerner annonser betyr i praksis at du får andres arbeid gratis uten å bidra tilbake. De fleste innholdsskapere lever ikke fett, mange er avhengige av de små annonseinntektene for å ha råd til å fortsette. For meg er det ganske enkelt: Hvis du velger å ta bort inntektsgrunnlaget deres, samtidig som du nyter innholdet, så er det tyveri i praksis og etisk ganske råttent. Da får man enten betale for premium eller støtte skaperne på andre måter. Å ta uten å gi noe tilbake, det blir feil. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden TypiskMann skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner at reklame er irriterende, men å bruke verktøy som fjerner annonser betyr i praksis at du får andres arbeid gratis uten å bidra tilbake. De fleste innholdsskapere lever ikke fett, mange er avhengige av de små annonseinntektene for å ha råd til å fortsette. For meg er det ganske enkelt: Hvis du velger å ta bort inntektsgrunnlaget deres, samtidig som du nyter innholdet, så er det tyveri i praksis og etisk ganske råttent. Da får man enten betale for premium eller støtte skaperne på andre måter. Å ta uten å gi noe tilbake, det blir feil. Volvo har så de klarer seg. Anonymkode: 3783a...df1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Bruker nettleseren Vivaldi på pc https://vivaldi.com Anonymkode: 609c8...cf0 1
TypiskMann Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Volvo har så de klarer seg. Anonymkode: 3783a...df1 Volvo klarer seg nok, ja. De har helt andre inntektskilder å støtte seg på. Det er innholdsskaperne som lever direkte av arbeidet sitt jeg snakker om. En ting mange ikke tenker på, er at når færre betaler eller tillater annonser, må de som faktisk gjør det bære en større del av regningen. Akkurat som med bussprisene som noen nevnte: jo færre som betaler, jo dyrere blir det for de som gjør det. Så om man sniker seg unna reklame eller betaling, blir det litt rart å klage på at det er dyrt. Da er man gjerne en del av årsaken.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 17.55): Kan sikkert ordne deg vpn. Når jeg hadde det fikk jeg ikke reklame 🙂 Anonymkode: a0781...333 jøss. Hvordan fungerer det i praksis? Hilsen Noldus Anonymkode: 16579...d15
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden Hvorfor skal du ha et produkt helt gratis? Jeg og samboer har Youtube Premium Family. Ingen reklame, kan lukke appen på mobilen og den fortsetter å spille (hører på mens jeg gjør noe annet) og jeg får Youtube Music slik at jeg ikke trenger betale for Spotify mer. Syns det er verdt prisen jeg? Men så må man jo prioritere hva man ønsker å abonnere på da, jeg har ingen andre strømmetjenester. Anonymkode: 46896...6ca
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Bælfeit skrev (På 13.10.2025 den 17.57): Bruk Brave browser så slipper du reklame. Den muligheten har de fjernet. Funker ikke lenger. Anonymkode: d996c...44a
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor skal du ha et produkt helt gratis? Jeg og samboer har Youtube Premium Family. Ingen reklame, kan lukke appen på mobilen og den fortsetter å spille (hører på mens jeg gjør noe annet) og jeg får Youtube Music slik at jeg ikke trenger betale for Spotify mer. Syns det er verdt prisen jeg? Men så må man jo prioritere hva man ønsker å abonnere på da, jeg har ingen andre strømmetjenester. Anonymkode: 46896...6ca Jeg har YT premium men også Spotify. Jeg elsker algoritmene deres. Dessverre taler vi nok for døve ører, snyltere er det altfor mange av. Anonymkode: 99e52...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå