AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:19 #1 Skrevet mandag kl. 14:19 Jeg har aldri vært på Tinder. Men skjønner fra å lese her på KG, at mange menn helst går ned i alder når de søker etter en kjæreste. Og ikke liksom to år, men 10 år. Hvorfor gjør de det egentlig? Jeg ble femti i år. Her er to bilder av to vanlig damer: et av Marte Michelet, som også er født i 1975. Og et av Sofie Høgestøl, som er født i 1986. Sånn ser vi damer ut, er vi ikke verdt å få en partner på samme alder?? Synes vi ser bra ut, jeg. både som 39 og som 50! Anonymkode: 84745...1e3 2
Trolltunge Skrevet mandag kl. 14:26 #2 Skrevet mandag kl. 14:26 (endret) Her får du sikkert svaret biologi. Biologi pleier å være favoritt- begrunnelsen til en del menn, bare det er til fordel for egne preferanser, uansett hva de preferanser er og at de ikke nødvendigvis deles av andre menn så omfattende at dette åpenbart faktisk er biologisk for menn generelt. Det av biologiske årsaker som er betydelig mer logisk angående at kvinner selvfølgelig søker menn som evner å være god nok partner og eventuelt far, ikke bare for egen del, men fordi dette er særdeles vesentlig for eventuelle barn som kommer til også, det er derimot fort "urimelig " av oss kvinner. Forstå det den som kan. 😅 Endret mandag kl. 14:27 av Trolltunge 6 9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:27 #3 Skrevet mandag kl. 14:27 Yngre, både menn og kvinner, er jo ofte mer fysisk tiltrekkende. Anonymkode: c3484...6c5 2 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:31 #4 Skrevet mandag kl. 14:31 Fordi kvinner gjør motsatt. Det har aldri vært aktuelt for meg å date en eldre dame, de blir skeptiske pga aldersforskjell og har alltid blitt avvist med ‘’du er for ung’’. Så derfor har jeg alltid gått for yngre damer. Anonymkode: b2333...82c 5 1
Vera Skrevet mandag kl. 14:31 #5 Skrevet mandag kl. 14:31 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Yngre, både menn og kvinner, er jo ofte mer fysisk tiltrekkende. Anonymkode: c3484...6c5 Njaa, i mange tilfeller syns jeg menn «vokser» seg pene i løpet av livet..de blir liksom mer sofistikerte når de har fylt 40..urettferdig nok. Da snakker jeg ikke om ølvom og skinny jeans. 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:32 #6 Skrevet mandag kl. 14:32 Tja. Ikke lett å si. For min del er det tilfeldig at kjæresten min er noen år yngre. Min eks-samboer var 7 år eldre. Menn som bevisst «går etter» yngre kvinner får nesten forklare for sin del hvorfor. Anonymkode: ce297...a0d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:39 #7 Skrevet mandag kl. 14:39 Menn vil alltid ha flere hyller over seg selv. Helst ikke kvinner på egen hylle i attraktiv. På samme måte ønsker mange menn helst yngre partnere enn seg selv. Anonymkode: bf685...c5e 5
Fjellmannover190 Skrevet mandag kl. 14:39 #8 Skrevet mandag kl. 14:39 (endret) Jeg er mann som søkte kvinner fra min egen alder, og 10-12 år yngre, og er i et forhold med ei som er 8 år yngre nå. Har vært gift med en kvinne som var litt eldre en meg tidligere. Grunnen til at jeg søker etter dette, er at jeg føler jeg har mer til felles med kvinner som er litt yngre en meg da jeg har mer til felles med den noen år yngre generasjonen på grunn av min jobb, utdannelse og interesser. Også virker det som om jeg har blitt kjekkere med alderen, og jeg holder meg i form og har nok for mange en ganske selvstendig stil og er fornøyd med livet og meg selv, og jeg har ikke hatt noen problem med å møte yngre, flotte kvinner. Og da har jeg valgt å bruke denne muligheten. Jeg har også hatt flotte kvinner(jenter) i 20 årene som har vært interessert i meg, men synes det er litt ungt, selv om det er litt vanskelig å si det som mann. Jeg er mellom 45 og 50. Endret mandag kl. 14:40 av Fjellmannover190
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:02 #9 Skrevet mandag kl. 15:02 Menn som KUN går etter mye yngre kvinner (10 år +++) er som regel veldig umodne. Jevnaldrende kvinner er ikke interessert, mens yngre kvinner er lettere å manipulere og blir lettere imponert. Anonymkode: 3e729...896 6 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:06 #10 Skrevet mandag kl. 15:06 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn som KUN går etter mye yngre kvinner (10 år +++) er som regel veldig umodne. Jevnaldrende kvinner er ikke interessert, mens yngre kvinner er lettere å manipulere og blir lettere imponert. Anonymkode: 3e729...896 Det er lov å gå etter det man finner attraktivt. Både for menn og kvinner. Er ikke umoden bare fordi man foretrekker noe sprettende enn hengende her og der. Anonymkode: 30226...1cf
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:08 #11 Skrevet mandag kl. 15:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er lov å gå etter det man finner attraktivt. Både for menn og kvinner. Er ikke umoden bare fordi man foretrekker noe sprettende enn hengende her og der. Anonymkode: 30226...1cf Hvorfor skal de unge «sprettende» damene gå for hengende gamle menn da? Anonymkode: 3e729...896 1 12
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:11 #12 Skrevet mandag kl. 15:11 Jeg har inntrykk av at det ikke gjelder det virkelige liv. Alle jeg kjenner som har møtt hverandre "naturlig" har funnet noen jevngamle. Men Tinder er noe annet. Mange desperate, de som ikke finner noe annet. Kun har alder å tilby (kvinner) - eller en god karriere/lønn samtidig som de klosser til datingen (menn). Da blir det raskt slik. Anonymkode: 52a7d...ced 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:12 #13 Skrevet mandag kl. 15:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal de unge «sprettende» damene gå for hengende gamle menn da? Anonymkode: 3e729...896 Alle gamle menn er ikke "hengende". Alle unge er ikke spretne heller...spesielt ikke den generasjonen som vokser opp nå Anonymkode: 24d40...88c 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:15 #14 Skrevet mandag kl. 15:15 Ja, mange menn vil ha yngre damer. Jeg har truffet på disse tidligere (er nå 43) men i det siste truffet på menn som ønsker seg en dame som er intellektuelt likestilt, på samme sted i livet og interessert i lignende ting som dem selv. De siste har uoppfordret stilt seg kritisk til gamle menn og yngre kvinner. Føler meg heldig, eller kanskje flink som klarer å luke ut de beste mennene. Spesielt den siste! Anonymkode: dc3c9...e27 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:16 #15 Skrevet mandag kl. 15:16 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har aldri vært på Tinder. Men skjønner fra å lese her på KG, at mange menn helst går ned i alder når de søker etter en kjæreste. Og ikke liksom to år, men 10 år. Hvorfor gjør de det egentlig? Jeg ble femti i år. Her er to bilder av to vanlig damer: et av Marte Michelet, som også er født i 1975. Og et av Sofie Høgestøl, som er født i 1986. Sånn ser vi damer ut, er vi ikke verdt å få en partner på samme alder?? Synes vi ser bra ut, jeg. både som 39 og som 50! Anonymkode: 84745...1e3 Ha ha, ser du klarte å plukke ut to kvinner som ser ut som samme person 😜 Anonymkode: dc3c9...e27
Mardina Skrevet mandag kl. 15:21 #16 Skrevet mandag kl. 15:21 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri vært på Tinder. Men skjønner fra å lese her på KG, at mange menn helst går ned i alder når de søker etter en kjæreste. Og ikke liksom to år, men 10 år. Hvorfor gjør de det egentlig? Jeg ble femti i år. Her er to bilder av to vanlig damer: et av Marte Michelet, som også er født i 1975. Og et av Sofie Høgestøl, som er født i 1986. Sånn ser vi damer ut, er vi ikke verdt å få en partner på samme alder?? Synes vi ser bra ut, jeg. både som 39 og som 50! Anonymkode: 84745...1e3 Fordi man ikke alltid kan styre hvem man får følelser for. Så enkelt er det faktisk. Jeg er 6 år eldre enn kjæresten min og har aldri hatt det bedre ❤️ Han gikk ikke for meg spesifikt fordi jeg var eldre enn han. Men fordi vi fikk kjemi så og si med en gang. Og vi stortrives i lag ❤️ Endret mandag kl. 15:23 av Mardina
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:22 #17 Skrevet mandag kl. 15:22 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er lov å gå etter det man finner attraktivt. Både for menn og kvinner. Er ikke umoden bare fordi man foretrekker noe sprettende enn hengende her og der. Anonymkode: 30226...1cf Jo. Anonymkode: 9cbf1...ee0 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:24 #18 Skrevet mandag kl. 15:24 Det har vel med urinstinktet å gjøre, at de finner unge, fruktbare kvinner mer attraktive? Synes det er ganske tåpelig da, når en i 50-åra nekter å date en på sin alder. Anonymkode: 194ee...61b 3
homber Skrevet mandag kl. 15:27 #19 Skrevet mandag kl. 15:27 Er dette virkelig noe stort problem? Hvis du er 35 år og sikter deg inn på en 22 åring så vil du forbli singel til evig tid. La menn ha sine preferanser akkurat slik vi respekterer kvinners preferanser og så finner folk sammen når det er ment at de skal det. 2
cafflatte Skrevet mandag kl. 15:28 #20 Skrevet mandag kl. 15:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ha ha, ser du klarte å plukke ut to kvinner som ser ut som samme person 😜 Anonymkode: dc3c9...e27 De er to forskjellige. Marte er journalist og Sofie Høgestøl er på Stortinget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå