Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må dere snakke om. Hvis han lyver for deg, så tenker jeg at det er det største problemet her, selv om også fraværet av sex og intimitet også hadde vært et stort problem for meg. Men først og fremst: han må klare å være ærlig om hva som faktisk er sannheten. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han vet at han mister sexlyst av hard trening, og likevel driver med samme harde trening, spiller det egentlig ingen rolle om han har sånn seksuell legning at sex betyr lite for ham, eller om du og deres bånd betyr lite for ham,  uansett er det ikke liv laga hvis du ønsker deg en kjæresten som vil knytte band med deg og skape nærhet gjennom sex. Det kan eller vil han ikke gi deg, og har grundig demonstrert det. Han kan ikke en gang kommunisere, og det ville jeg heller kalt det, enn løgn. 

Jeg har selv en mann med både lavere libido enn meg, og med problemer med impotens, og som både trener en del og jobber mye, og vi har likevel hatt sex mange, mange ganger de siste årene når han har vært klar. Fordi både at sex er verdifullt for ham, og spesifikt sex med meg er verdifult. Og han kan kommunisere om alt som er ufordrende, f.eks at han er trøtt fra trening og vi kanskje må ta det med ro når han kommer. Da bruker han såpas mye tid at han rekker å restituere og få lyst/evne. Innsats merkes, og det gjør allo-sekduell lyst også.

Anonymkode: 58663...c1d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...