Gå til innhold

Noen her gått fra å date menn til kvinner i stedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 mnd siden ble det slutt med min mann etter 3års samboerskap, trives godt som single. Men savner litt nærhet og det intime 😊datet etpar ganger bare, men føler ikke piffen er der. Men har seriøst vurdert å utforske min litt lyst mot kvinner, hvordan det kan være. 

Anonymkode: 8a71a...724

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri datet en annen jente. Men jeg er biseksuell og har hatt sex med andre jenter ☺️

Jeg har ikke romantiske følelser for jenter og ville aldri hatt en jentekjæreste. Men de seksuelle erfaringene jeg har hatt med andre jenter, har utelukkende vært den beste sexen😅
Det er liksom noe annet når man har sex med en som faktisk skjønner og selv vet hvordan den minste berøring feks faktisk føles. Det er en del «detaljer» som blir annerledes med en annen jente når man har sex. Og de detaljene vil til sammen løfte sexen et hakk.

Anonymkode: 1908d...db0

• Hjerte 1
Skrevet

Durek byttet beite fra mann til kvinne da det viste seg at prinsessen og halve kongeriket var ledig 🤣

Anonymkode: 5b9d5...57d

• Nyttig 5
Skrevet

Mye vold i lesbiske forhold i følge statistikkene. Og ender opp som sexløse forhold oftere enn hetrofile forhold.

Anonymkode: 95188...71c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri datet en annen jente. Men jeg er biseksuell og har hatt sex med andre jenter ☺️

Jeg har ikke romantiske følelser for jenter og ville aldri hatt en jentekjæreste. Men de seksuelle erfaringene jeg har hatt med andre jenter, har utelukkende vært den beste sexen😅
Det er liksom noe annet når man har sex med en som faktisk skjønner og selv vet hvordan den minste berøring feks faktisk føles. Det er en del «detaljer» som blir annerledes med en annen jente når man har sex. Og de detaljene vil til sammen løfte sexen et hakk.

Anonymkode: 1908d...db0

Bra du har funnet ut av det 😊 Det bør kanskje jeg også

Skrevet

Jeg gjorde det 😊 Datet og hadde sex med jenter i 3 års tid, men havnet tilbake med en mann til slutt. 
Savnet det maskuline, og en penis rett og slett. 

Anonymkode: ab751...9cf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg gjorde det 😊 Datet og hadde sex med jenter i 3 års tid, men havnet tilbake med en mann til slutt. 

Der reddet du dagen ❤️

Anonymkode: d7ce2...16e

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, men man kan jo like begge deler 😊. Fin variasjon det, penetrering er en viktig del av sexlivet. 

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...