Gå til innhold

Er det kun desperate menn mellom 25 og 35 som ligger med damer femten år eldre enn seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 13.45):

Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene?

Anonymkode: 34598...145

Eneste måten noen kan stille dette spørsmålet er når du ikke forstår heterofile menn sin seksualitet.
Den er på en annen planet enn kvinnenes. Det er også grunnen til at menneskene ikke har dødt ut som rase.

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har ligget med et par yngre menn dette året. Begge har vært over gjennomsnittet kjekke og veltrente. De har begge vært tjue år yngre enn meg. Sexen har vært helt sinnsykt. Og jeg har vært helt klar på at jeg ikke ønsker noe annet enn sex. De har begge fortalt at de tenner på seksuelt frie damer i slutten av 40-årene. Jeg har vært i et forhold omtrent hele mitt voksne liv, og vil være fri nå. Passer meg helt perfekt med en yngre elsker som ikke forventer noe av meg. De har null problemer med å få hvem de vil. 

Anonymkode: 6e0ab...ed6

Dette er en antagelse du gjør. Så sant disse to mennene ikke er blant de 5% mest attraktive mennene så krever det mye av en mann å få en dame. 95% av menn får ikke hvem de vil og de aller fleste av disse 95% må legge ned mye arbeid for dem de får tak i. Jeg tror ikke kvinner helt forstår hvor vanskelig det kan være for en mann å få seg en partner. 

Som en annen nevner her inne så vil kvinner i deres egen alder kreve mer av menn, f.eks et forhold og eksklusivitet, og derfor er det lang enklere å forholde seg til eldre damer som vil ligge uten å sette de samme kravene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

6 år er jo så godt som ingen aldersforskjell.

Anonymkode: b6383...02e

Jeg vet det. 

Det var vel mest jeg som reagerte litt på det til å begynne med. Nå tenker jeg ikke over det 😊 Fordi jeg har det så bra sammen med han 🥰 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hva da med de mennene som går inn i forhold med kvinner som er 15-20 år eldre...?

Det er veldig mye sjeldnere enn når det kun er for sex.

Anonymkode: 343e1...86b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 14.48):

Eldre kvinner er enklere å få i seng.. Og de føler seg sååå beæret over at unge kjekke menn ønsker å ligge med de. 

På neste jentetreff så skryter de hemningsløst over hvor god sex de hadde. 

Anonymkode: 8b19b...f5a

You wish 😆 De fleste damer skryter ikke...

It's not a Ladylike thing to do 😉

Anonymkode: d18b0...8a2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

6 år er jo så godt som ingen aldersforskjell.

Enig. i aldersforskjell-tråder pleier det ofte å komme noen sånne innlegg som egentlig ikke dreier seg om noen avgjørende aldersforskjell av typen "jeg er sammen med en yngre"...og så er de ca.3 år yngre..

Anonymkode: 4a964...aae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 13.45):

Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene?

Jeg har aldri opplevd at en mann jeg ligger med ikke tenner på meg, og da snakker vi både 15 år både opp og ned.

"Tenning" er et interessant begrep. Hva er det egentlig?

På KG er det ofte redusert til ens fysiske ytre, men det er jo så utrolig mye mer...

Anonymkode: 4a964...aae

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Når venninnegjengen er ute blir vi omtrent hver eneste gang prata med  av yngre menn som vil sitte med oss/ henge med oss. De er ofte rundt 15 år yngre. Vi er en gjeng pene damer i begynnelsen av 40 årene om jeg får si det selv. 
De er ofte litt flørtete i tonen, men ikke sleezy eller i overkant vulgære på noen måte, hadde ikke orka hvis de ikke oppførte seg. 
jeg tror grunnen er at 

1. sjekke markedet for unge folk er skada, unge jenter går rundt og er kronisk mistenksomme og tror at de prøver å bli lurt. Den unge generasjonen jenter fremstår som mye surere enn oss for 20 år siden. Dette tror jeg er en grunn til at det virker mere trygt å begynne å prate med eldre damer. 

2. menn på vår egen alder er ofte opptatte, når de er ute vil de kanskje helst drikke øl å prate med kompiser, ikke sjekke opp randome damer. 

Anonymkode: 029a6...a40

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har ligget med et par yngre menn dette året. Begge har vært over gjennomsnittet kjekke og veltrente. De har begge vært tjue år yngre enn meg. Sexen har vært helt sinnsykt. Og jeg har vært helt klar på at jeg ikke ønsker noe annet enn sex. De har begge fortalt at de tenner på seksuelt frie damer i slutten av 40-årene. Jeg har vært i et forhold omtrent hele mitt voksne liv, og vil være fri nå. Passer meg helt perfekt med en yngre elsker som ikke forventer noe av meg. De har null problemer med å få hvem de vil. 

mhm jeg vil bli kjent med deg :)

G25 her

Skrevet

Jeg har ligget med noen som er 20 år yngre også. De har kjempe lyst på meg og det er ikke skamfullt. Akkurat nå har jeg to faste som er 10 og 15 år yngre. De vet om hverandre. Alt er bare deilig kos. Faste ff. 🥰

K50

Anonymkode: 1b263...7ab

• Liker 2
Skrevet

Vedder på at du som skriver denne tråden er en av mine konkurrenter som føler seg snytt fordi han du dater også har datet ei som er 15 år eldre.. Det kan være meg.. Prøver du å ødelegge hans intrykk av eldre damer.. Eller er du en ex av meg som vil ødelegge mellom meg og han jeg elsker som er 15 år yngre..?? Eller er du ex vennina mi som også hadde så mye imot at jeg datet ynge mannfolk.. Hvor patetisk er du egentlig?? Jeg har datet fler yngre gutter etter jeg ble 40 og de har alle vært oppimot 10 ere i mine øyne.. Og jeg har aldri vært billig.. har kun vært ute etter seriøse forhold og driver ikke med tilfeldig sex.. Hva slags patetisk menneske er du som kun er ute etter å sverte andre damer pga alder!!! slutt å utal deg om ting du ikke kjenner til!!  Om han jeg elsker tror på dette bulshittet så er han dummere en jeg trodde !!!! Kjærlighet har ikke noen alder.. Om man finner kjærligheten så har alder ingenting å si ..!! Når man er over 40 så er 15 år ingenting!

Anonymkode: 3d1f6...e16

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er 44 og kjæresten 32, ingen av oss desperate. Det utviklet seg over tid og jeg sa nei lenge til han trygghet meg at han ville ha hele pakken med barn og ansvar. Så et år runder snart. Verdiene vi deler er viktigere enn alderen. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har ligget med noen som er 20 år yngre også. De har kjempe lyst på meg og det er ikke skamfullt. Akkurat nå har jeg to faste som er 10 og 15 år yngre. De vet om hverandre. Alt er bare deilig kos. Faste ff. 🥰

K50

Anonymkode: 1b263...7ab

Jeg vil ha deg :) hehe

g25 her

Skrevet
Lord_ skrev (6 minutter siden):

Jeg vil ha deg :) hehe

g25 her

jeg elsker voksne damer :) 

Skrevet
pressplay skrev (3 timer siden):

Dette er en antagelse du gjør. Så sant disse to mennene ikke er blant de 5% mest attraktive mennene så krever det mye av en mann å få en dame. 95% av menn får ikke hvem de vil og de aller fleste av disse 95% må legge ned mye arbeid for dem de får tak i. Jeg tror ikke kvinner helt forstår hvor vanskelig det kan være for en mann å få seg en partner. 

Som en annen nevner her inne så vil kvinner i deres egen alder kreve mer av menn, f.eks et forhold og eksklusivitet, og derfor er det lang enklere å forholde seg til eldre damer som vil ligge uten å sette de samme kravene.

Tror ikke nødvendigvis voksne damer stiller færre krav…de har levd en stund og sett det meste av dårlig oppførsel fra menn…

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror ikke nødvendigvis voksne damer stiller færre krav…de har levd en stund og sett det meste av dårlig oppførsel fra menn…

De stiller i alle fall annerledes krav hvis de ikke krever forhold før dem går til sengs med en mann. Poenget mitt her er at en dame rundt 40 stiller andre krav når de treffer en mann i slutten av 20 årene enn damer i slutten av 20 årene gjør når de treffer samme mann. Da må mannen legge inn en større investering for damen i 20 årene av type eksklusivitet og forhold. 

Skrevet
pressplay skrev (5 minutter siden):

De stiller i alle fall annerledes krav hvis de ikke krever forhold før dem går til sengs med en mann. Poenget mitt her er at en dame rundt 40 stiller andre krav når de treffer en mann i slutten av 20 årene enn damer i slutten av 20 årene gjør når de treffer samme mann. Da må mannen legge inn en større investering for damen i 20 årene av type eksklusivitet og forhold. 

Kanskje for forhold ja, men ikke nødvendigvis ekslusivitet…

Skrevet

Jeg vil påstå at de fleste som går inn et kjæresteforhold i den alderen ønsker et monogamt forhold.

Skrevet

Det er du som tar feil. Han ene sjekket meg opp mens han var ute med en gjeng vakre, unge jenter. At vi holdt blikkontakt lenge mens han flørtet med dem gjorde det bare mer spennende. Han ba om nummeret mitt borte ved baren. Var tydeligvis en omsvermet fyr. Men tente på sex med eldre damer. Og det er jo lov! Jeg ville heller ikke ha noe annet fra han enn litt deilig sex, så win win. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

You go girl! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...