Gå til innhold

Er det kun desperate menn mellom 25 og 35 som ligger med damer femten år eldre enn seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro kan du gjøre selv, i kirka. Faktum er at det er en del unge menn som gjerne vil ha eldre damer. Ikke nødvendigvis for samboerskap/ ekteskap, men for et seksuelt forhold over tid. Jeg har, og har hatt et par av disse som ff over en lang periode. Jeg er kresen og er ikke desperat, så standarden er høy. Mine ff har ikke problem med å sjekke opp jevnaldrende, men poenget er at de er ute etter noe annet. En selvsikker, seksuelt fri dame som ikke vil ha ekteskap eller barn eller andre forpliktelser for det har hun allerede, eller er ferdig med det. Tungt for noen folk å fatte og begripe, men sånn er det - for noen. Gjensidig tenning og begjær er greia. Og ikke kom med disse frasene om hvor flaut det vil være for voksne barn eller barnebarn. Mitt (og de fleste andres) sexliv er ikke noe som andre har kjennskap til, og sånn skal det forbli. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje, bare kanskje attraksjon handler ikke utelukkende om fødselsdato og utseende, men om det faktisk er kjemi melllom de to… 🤷‍♀️

Anonymkode: 3e94d...f3a

• Liker 7
Skrevet

De har jo noe tiltrekning siden de velger å gå for dem, men samtidig ville de nok valgt noen på sin egen alder hvis de hadde muligheten. Store aldersforskjeller – enten oppover og nedover – skyldes nemlig at vedkommende ikke klarer å få seg noen på sin egen alder.

Anonymkode: 0b1d1...13a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De har jo noe tiltrekning siden de velger å gå for dem, men samtidig ville de nok valgt noen på sin egen alder hvis de hadde muligheten. Store aldersforskjeller – enten oppover og nedover – skyldes nemlig at vedkommende ikke klarer å få seg noen på sin egen alder.

alle de jeg har datet som har vært 10-20 år yngre har vært døds kjekke, 8-10 ere minst med perfekte kropper også..  Og den mest sjarmerende personligheten.. Jeg er utrolig kresen.. Og det er ofte de kjekkeste som prøver seg på meg, de er vel opptatt av kvalitet de også vil jeg tror hehe...  Slutt å prøv å rakke ned på andre.. Tror du at du kommet i et bedre lys om du rakker ned på andre??? Du vet jo ikke hva du prater om.. Om du hadde vært en kvinne i 40 /50 åra med et normalt utseende som meg som kanskje ser litt ung ut for alderen så hadde du sett det selv.. Det er de kjekkeste som maser mest for å treffe meg.. Og de bryr seg fint lite om alder.. Jeg tror det handler om kjemi.. Jeg gidder aldri å treffe folk på date om det ikke er en jeg føler jeg klaffer veldig bra med , når det kommer til kjemi og fysisk tiltrekning er jo også et must!! Samme gjelder på byen der er det som regel bare de kjekkeste som legger ann på meg og der vet man jo ofte ikke aldrer med en gang.. men det har aldri vært en hindring om det har vist seg å være noen år yngre.. Så slutt å innbil deg at  det bare er stygge mannfolk som vil ha eldre damer fordi det stemmer ikke.. Jeg har aldri rota med noen jeg syns er stygge...  Jeg er langt i fra desperat!!!! Hvorfor skal jeg være desperat når jeg vet det bare er å gå på byen så finner jeg noen som vil rote med meg om jeg har lyst tid det?? 

Anonymkode: 3d1f6...e16

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 13.45):

Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene?

Anonymkode: 34598...145

Det finnes da menn i alle aldre som ligger med/er i forhold med damer som er overvektige og ikke så pene. Faktisk er de aller fleste mennesker ikke så vakre, mer ordinære. Så det er jo helt vanlig å ha ei lubben dame som ikke blir forsidemodell noen gang 🤔 Eller en mann…

Men er det noe problem eller har noe nyhetsverdi da? Tenning skjer ganske langt utenfor det å være en 10er på utseendeskalaen, selv om utseende er en av mange faktorer man KAN tenne på.

Anonymkode: 3dbf6...863

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror min 16 år yngre kjæreste elsker å ha sex med meg. Han elsker også meg og jeg han og er samboere☺️

Anonymkode: 67e67...ca6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 13.45):

Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene?

Anonymkode: 34598...145

Ikke nødvendigvis desperate, sånn direkte. Holder lenge at de ikke har tilgang på noe bedre i øyeblikket.

Anonymkode: 81293...ef6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 4.39):

Passer meg helt perfekt med en yngre elsker som ikke forventer noe av meg

Spot on  (som ungdommen sier)    👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 14.40):

Blir kvalmt å pule ei som kunne vert ens bestemor.

Jeg har gjort det. Men jeg visste ikke hvor gammel hun var før etterpå (ONS).  Hun så mye yngre ut, og var riktig deilig i sengen. Var 35 år eldre, så hun kunne teoretisk mulig ha vært min bestemor.

Anonymkode: f0afa...132

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 21.00):

Nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 21.00):

Klart det… 55 år gammel mann med 32 år gammel babe på armen, og forklaringen er at han "ikke klarer å få ei dame på 55".

🤣🤣🤣

Anonymkode: 81293...ef6

• Nyttig 4
Skrevet

Ser på mannen min at han er tydelig mer på å se eldre damer enn seg selv og den interessen har blitt større etter fylte 30, men vil ikke si han er desperat 🤭

AnonymBruker
Skrevet

Dem aller fleste damer i 50 årene er nydelig fine og stråler selvtillit, litt grått hår og noen rynker er bare fint synest no eg🤩🤩🤩

Og ja eg er forbredt på nor klær faller av så henger dem litt og strekkmerker vil der være,  men slik er det bare😚

Anonymkode: 955eb...031

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...