Gå til innhold

Er det kun desperate menn mellom 25 og 35 som ligger med damer femten år eldre enn seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke alt i livet ditt er like sort-hvitt, selv om du fremstiller det på den måten gjennom en slik problemstilling.

Anonymkode: e5243...2d3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 13.45):

Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene?

Anonymkode: 34598...145

Vi som har lagt puberteten bak oss vet at seksuell tiltrekning handler om mye mer enn utseende. I tillegg er det stor forskjell på folk når det gjelder hva man vurderer som tiltrekkende og preferanser kan også forande seg gjennom livet. 

Anonymkode: 147f7...e1a

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet

Nei, menn flest ligger med alle de kan. Til de blir forelsket på ordentlig, men mange har aldri opplevd annet enn attrå. 

Anonymkode: 94196...f2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, menn flest ligger med alle de kan. Til de blir forelsket på ordentlig, men mange har aldri opplevd annet enn attrå. 

Jada, alle menn er kliss like selvfølgelig ......  Herregud....   🙄

Anonymkode: f0afa...132

Skrevet
Mardina skrev (På 13.10.2025 den 14.52):

Jeg er 46 og er sammen med en mann som er 40. Han har aldri fremstått som desperat fra jeg ble kjent med han og til vi ble sammen i august. 

Faktisk er det venner rundt oss som har vært pådrivere på at vi skulle bli sammen 😊 

Jeg også.. Jeg ønsker dere et langt og hærlig samliv og sexliv❣️ Uten tvil.. han er heldig som er i så trygge hender👏

Desperat leser jeg som svært positivt.. hvis ikke senga knirker litt ekstra, da er man ikke desperat nok:sengekos:

Skrevet

Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene?

Jeg misliker at du ikke respekterer kvinnene som er: " lett overvektig og ikke alltid så pene"
Noen kvinner er desperate.. noen er svært kresen.. noen er midt i mellom.. noen er en kombinasjon av desperat og kresen.. 
Og det er helt uavhengig kroppsvekt og useende.. og helt uavhengig av kvalitet og nytelse.. 

Når kvinner og menn er desperat av å vise takknemlighet for sexen? Da skjønner alle, at desperat er svært positivt🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jada, alle menn er kliss like selvfølgelig ......  Herregud....   🙄

Anonymkode: f0afa...132

Du ser ordet flest? Og kan? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 19.17):

Ei dame på 40 er langt enklere å få til sengs enn ei på 20 som kan velge mellom akkurat de mannfolka hun vil ha.

Anonymkode: 5a204...e28

Dette er bare tull. Attraktive kvinner kan velge og vrake uansett alder. Jeg har ikke merket det minste forskjell på interessen fra menn fra jeg var ung til i dag (er i 40-årene nå). Og jeg kan love for at jeg er langt mer kresen nå enn da, ettersom jeg nå vet av erfaring at det skal mye til før jeg kan ha sex som er verdt anstrengelsen, for å si det sånn. 

Det er klart at de fleste, menn som kvinner, ønsker seg en forholdsvis jevnaldrende partner, men ettersom vi mennesker heldigvis er en merkelig gjeng individer, vil det alltid være mange som skiller seg ut. For menn som synes 20-årige kvinner er toppen av sexy, er det kanskje vanskelig å forstå at det finnes menn med andre preferanser. Men det gjør det altså...

Og sexy kan (heldigvis) være uendelig mye mer enn klassiske Barbie og Ken-idealer. 

Anonymkode: 6f2c0...aaf

• Liker 3
Skrevet

For min del handlet det ikke om desperasjon, men kun om tiltrekning, hadde nok av muligheter med yngre. Nå er jeg blitt 40 selv, og foretrekker fortsatt kvinner 40-50

Anonymkode: b41f5...f66

Skrevet

Femten år er vel ikke desperat. Blir det 25-30 år eller mer er det i desperasjon. En dame som er blitt pensjonist (67+) passer ikke sammen med en ung mann på 30-35. Er mann 30, kan man fint ha en bestemor i slutten av 60 årene. Blir kvalmt å pule ei som kunne vert ens bestemor.

Anonymkode: 3088e...6c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 11.44):

Tja, er ikke sikker på at de er de enkleste å få i seng? Kvinner på den alderen er vel heller mer kvalitetsbevisste og kresne enn yngre og mer usikre kvinner. Også fordi de vet av erfaring at sex er uinteressant med mindre det er ekte tenning på begge sider. 

Eldre kvinner er enklere å få i seng.. Og de føler seg sååå beæret over at unge kjekke menn ønsker å ligge med de. 

På neste jentetreff så skryter de hemningsløst over hvor god sex de hadde. 

Anonymkode: 8b19b...f5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Eldre kvinner er enklere å få i seng.. Og de føler seg sååå beæret over at unge kjekke menn ønsker å ligge med de. 

Særlig,- hadde vert dritflau om venninner hadde fått vite det. Kunne jo vert et av deres barn eller barne-barn.

Anonymkode: 3088e...6c4

Skrevet

99% desperasjon, ja.

Anonymkode: 88eb3...a3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan vet du dette? Går ut fra at du er en mann, og derfor ikke med på disse venninnetreffene? 

De færreste kvinner skryter av at de "kan få menn til å ligge med seg", unge og kjekke eller ei. Vi lærer tidlig at det ikke er noen prestasjon å få en mann til sengs. 

Tror kanskje du blander kvinner med menn her? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...