AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene? Anonymkode: 34598...145
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene? Anonymkode: 34598...145 Du mener damer mellom 50-60 år? Har et inntrykk av at damene i alderen ser bedre ut enn noensinne. De ser 10 år yngre ut enn de samme damene for 25 år siden.. Anonymkode: 685a5...52d 2 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Jeg er kvinne på 47 år. Og blir jevnlig sjekket opp av yngre menn. Han ene datet jeg en periode og. Han var 12 år yngre enn meg, utrolig kjekk, kler seg veldig bra, og bra jobb. Og utrolig sjarmerende. Han synes jeg veldig pen. Han jobbet faktisk i 2 år, for at jeg skulle gå ut med han. Og han har virkelig ikke noe problem med å få seg damer. Anonymkode: 91325...791 4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Nå er jeg 38 da, men blir bare sjekket opp av unge menn tidlig i 20-årene når jeg drar på byen. Jeg har en 50/50 opplevelse, noen bra, og noen ræva, og de ræva har jeg fått inntrykk av har hatt et veddemål med kameratene sine om å hooke med en gammal kjerring. Null tenning. Merker det med en gang når de egentlig helst ville latt være, men det får seriøst være deres problem når de sjekker opp en oldis som meg OG velger å gå hele veien. Anonymkode: 1df23...a43 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er jeg 38 da, men blir bare sjekket opp av unge menn tidlig i 20-årene når jeg drar på byen. Jeg har en 50/50 opplevelse, noen bra, og noen ræva, og de ræva har jeg fått inntrykk av har hatt et veddemål med kameratene sine om å hooke med en gammal kjerring. Null tenning. Merker det med en gang når de egentlig helst ville latt være, men det får seriøst være deres problem når de sjekker opp en oldis som meg OG velger å gå hele veien. Anonymkode: 1df23...a43 Disse har forresten vært dritkjekke, så kan ikke se for meg at de har problemer med å få seg jevnaldrende vakre damer. Anonymkode: 1df23...a43
Mardina Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Jeg er 46 og er sammen med en mann som er 40. Han har aldri fremstått som desperat fra jeg ble kjent med han og til vi ble sammen i august. Faktisk er det venner rundt oss som har vært pådrivere på at vi skulle bli sammen 😊 1
Cor Cubiculum Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det kun desperate menn mellom 25 og 35 som ligger med damer femten år eldre enn seg? Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene? Anonymkode: 34598...145 Jeg vet ikke hvilken verden du lever i, men da jeg var i begynnelsen av tjueåra var det plenty av attraktive damer som var vesentlig eldre enn meg. Dessuten er det noe med øynene som ser. Noen av oss er i stand til å se dypere enn det andre kanskje er i stand til. Uansett, jeg har mimret litt i en liten historie om en av dem jeg traff den gangen for lenge siden. Her er et lite utdrag fra den: Sitat .... Hun: Selvsikker, moden kvinne på veg til jobb. Utseende? Se for dere en Kari Bre... på 42. Eller en annen i samme liga. Nær 20 år eldre enn meg viste det seg senere. En slank, høyreist kvinne, bryster som krevde plass i blusen. En kvinne med stor Q. Jeg la merke til henne straks hun kom inn i vogna. Flott, stilig dame. Uhyre myke, sensuelle bevegelser, fløyt over gulvet som en danserinne mot det ledige setet rett ovenfor meg. Jeg satt på min faste plass, vanedyr som jeg er. Elegant setter hun seg rett ovenfor meg og inviterer til en prat om løst og fast, det varme været, livet. Jeg blir fasinert, drikker henne inn med øynene. Blusen er tynn og lys. Stoffet bølger om henne når hun beveger seg. Hun løfter armen for å rette på håret, det tynne blusestoffet legger seg rundt brystet, viser tydelig formen. Konturen av en hard brystvorte skimtes gjennom tynt BH og blusestoff. Synsbedrag, eller ser jeg også..... Endret 12 timer siden av Cor Cubiculum
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden folk liker forskjellige ting.jeg hadde flere damer på 50 da jeg var i 30-årene. de var er lekne, trodde mer på seg selv, hadde fortsatt fine kropper og kunne ikke bli gravide. mange momenter spiller inn. Anonymkode: f41af...396 1
jabx Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du mener damer mellom 50-60 år? Har et inntrykk av at damene i alderen ser bedre ut enn noensinne. De ser 10 år yngre ut enn de samme damene for 25 år siden.. Anonymkode: 685a5...52d Det blir vel heller 40-50.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene? Anonymkode: 34598...145 Hvorfor skal de være desperate? De ønsker noen med erfaring, som tørr og slippe seg løs i sengen, en naturlig dame og ikke en barbie! Mange fine! Anonymkode: fa263...c29
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal de være desperate? De ønsker noen med erfaring, som tørr og slippe seg løs i sengen, en naturlig dame og ikke en barbie! Mange fine! Anonymkode: fa263...c29 Ja, det er en avslappenhet og selvsikkerhet som de yngre ikke er i nærheten av. Ingen gravidrisk, bare så utrolig deilig for en ung mann å "slippe alt løst" uten tanke på følgene 👿. Ikke noe "Eeehh... pass på og vær forsiktig". 🤩 Dette ble jeg hektet på som 24-åring Anonymkode: f0afa...132 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden Ja, skulle det vært totalt tørke. M55 Anonymkode: 0f538...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå