AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene? Anonymkode: 34598...145
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Eller er det en faktisk tenning der, selv om damene er lett overvektig og ikke alltid så pene? Anonymkode: 34598...145 Du mener damer mellom 50-60 år? Har et inntrykk av at damene i alderen ser bedre ut enn noensinne. De ser 10 år yngre ut enn de samme damene for 25 år siden.. Anonymkode: 685a5...52d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Jeg er kvinne på 47 år. Og blir jevnlig sjekket opp av yngre menn. Han ene datet jeg en periode og. Han var 12 år yngre enn meg, utrolig kjekk, kler seg veldig bra, og bra jobb. Og utrolig sjarmerende. Han synes jeg veldig pen. Han jobbet faktisk i 2 år, for at jeg skulle gå ut med han. Og han har virkelig ikke noe problem med å få seg damer. Anonymkode: 91325...791 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Nå er jeg 38 da, men blir bare sjekket opp av unge menn tidlig i 20-årene når jeg drar på byen. Jeg har en 50/50 opplevelse, noen bra, og noen ræva, og de ræva har jeg fått inntrykk av har hatt et veddemål med kameratene sine om å hooke med en gammal kjerring. Null tenning. Merker det med en gang når de egentlig helst ville latt være, men det får seriøst være deres problem når de sjekker opp en oldis som meg OG velger å gå hele veien. Anonymkode: 1df23...a43
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er jeg 38 da, men blir bare sjekket opp av unge menn tidlig i 20-årene når jeg drar på byen. Jeg har en 50/50 opplevelse, noen bra, og noen ræva, og de ræva har jeg fått inntrykk av har hatt et veddemål med kameratene sine om å hooke med en gammal kjerring. Null tenning. Merker det med en gang når de egentlig helst ville latt være, men det får seriøst være deres problem når de sjekker opp en oldis som meg OG velger å gå hele veien. Anonymkode: 1df23...a43 Disse har forresten vært dritkjekke, så kan ikke se for meg at de har problemer med å få seg jevnaldrende vakre damer. Anonymkode: 1df23...a43
Mardina Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg er 46 og er sammen med en mann som er 40. Han har aldri fremstått som desperat fra jeg ble kjent med han og til vi ble sammen i august. Faktisk er det venner rundt oss som har vært pådrivere på at vi skulle bli sammen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå