Gå til innhold

Hva slags BH bruker du til hverdags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Push up, spileløs, treningsbh osv..

Anonymkode: da788...344

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker full cup spile bh  ( ikke metall ) stort sett madison  og deauville fra prima Donna. God støtte, brede stropper, spacer. 

spileløs er for søndager, og deep plunge, metallspiler og tynne stropper er for fest/ byturer. 

Anonymkode: 8e720...6cd

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Triumph Essential Minimizer i hverdagen. Fornøyd med de, men skulle gjerne hatt noen i bomullsstoff. Bruker ellers treningstopp i ull fra Aclima når jeg kan.

Anonymkode: 85be8...284

AnonymBruker
Skrevet

Spileløse. Har noen som er amme bh (ammer ikke mer 😅 ) og noen vanlige. Aner ikke merke. Men vet at et par er bestilt fra missmary 

Anonymkode: 445be...a30

AnonymBruker
Skrevet

Spileløse "topper", altså slike man må trekke over hodet. Bruker også ofte sports-BH hvis jeg skal trene senere på dagen uansett. Har små bryster. Bruker kun vanlig BH under klær som krever det, eller når jeg føler for å pynte meg. 

Anonymkode: d01b4...961

AnonymBruker
Skrevet

TreningsBH til trening og aktivitet og tur. 

Spile BH til det meste, også nå på hjemmekontoret, med mindre jeg har en slakk dag - da hiver jeg bare et sjal over skuldrene i møter. 

Kun en stram singlett ellers. Er egentlig ingenting som må støttes opp med mindre jeg er i aktivitet. 

Anonymkode: 6fa19...75b

AnonymBruker
Skrevet

Push-up med spiler og tykke stropper. Jeg har store bryster, og det er mest behagelig å ha på noe som holder dem ordentlig på plass.

Anonymkode: 98853...117

Skrevet

Triumph Urban Minimizer til hverdags. Behagelig, sitter godt på og tåler vask godt. Liker ikke push up/vattert BH.

AnonymBruker
Skrevet

Som oftest noen fra Lindex eller Kapphal. De standard du får med litt blonder og i alle mulige farger. Med spiler.

Anonymkode: 957ec...c19

Skrevet

Jeg bruker formpresset t-skjorte bh fra Change til alt utenom trening. Fint med en som passer til det aller meste, så har den i både nær min hudfarge og i sort. 

AnonymBruker
Skrevet

Før brukte jeg alltid med spiler, gjerne litt push up og vattering.

Nå er det spileløst og så komfortabelt som mulig. Begynner å bli gammel, ja ;) 

Anonymkode: 914b8...554

AnonymBruker
Skrevet

Ingen.

Anonymkode: 80d00...a2c

AnonymBruker
Skrevet

Bh med spiler og litt vattering, ikke push up. Stort sett fra Lindex. Viktigst er nesten at cup-ene ikke slutter i en hard kant, men med en tynn blonde el, for cup-kanter som er synlige gjennom klærne synes jeg er så stygt. 

Anonymkode: 07d50...d3f

• Nyttig 1
Skrevet

Spileløs eller topp fra Calvin Klein

AnonymBruker
Skrevet

Bruker aldri BH, har små bryster og det holder med spileløse topper….

Anonymkode: b5cc1...55b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bruker full cup spile bh  ( ikke metall ) stort sett madison  og deauville fra prima Donna. God støtte, brede stropper, spacer. 

spileløs er for søndager, og deep plunge, metallspiler og tynne stropper er for fest/ byturer. 

Anonymkode: 8e720...6cd

Bruker samme som deg, samt noen med spiler og brede stropper fra Miss Mary. 

Anonymkode: a7795...088

AnonymBruker
Skrevet

Sømløst i beige.

Anonymkode: fde3a...bb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...