AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Skrevet 13. oktober Etter at jeg begynte å trene en del så har jeg fått mer og mer små kviser å rynker i panna så det ser jo veldig rart ut jeg har begynt å rense ansikte vær dag og smører med rynke krem men det blir bare værre og værre er det noen som har forslag på noe som kan hjelpe? Anonymkode: b2fd5...e15
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #3 Skrevet 13. oktober Om det blir verre så slutt med den kremen hvert fall. Anonymkode: c12a1...43c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #4 Skrevet 13. oktober Du må gi mer info for at vi kan gi gode svar. Hva er "rynkekrem" og hvilken rens? Hvor gammel er du, hvordan er huden din vanligvis osv. Rynker oppstår ikke fra den ene dagen til den andre. Det kan være fin linjer fordi huden din er tørr - kanskje rens eller denne "rynkekremen" er for sterk. Det er uansett viktig at du vasket ansiktet med rens etter at du har trent og svettet. Anonymkode: 22a82...b98
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #5 Skrevet 13. oktober Jeg er snart 33år. Jeg har ikke tørr hud har heller ikke hatt det Rynkene i panna har vært der lenge før kvisene Kremen heter 30 pluss Ansikt rensen spurte jeg på apoteket som skulle hjelpe mot kviser Anonymkode: b2fd5...e15
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #6 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er snart 33år. Jeg har ikke tørr hud har heller ikke hatt det Rynkene i panna har vært der lenge før kvisene Kremen heter 30 pluss Ansikt rensen spurte jeg på apoteket som skulle hjelpe mot kviser Anonymkode: b2fd5...e15 Beklager, klarer ikke å svare deg ut ifra dette. Du sier ingenting om hvilke aktive ingredienser produktene inneholder. Et tips for å finne riktige produkter er å sjekke ut en konto på instagram som heter Heltkrem. Der kan du få mange tips. Anonymkode: 22a82...b98
Christin047 Skrevet 14. oktober #7 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 11.36): Etter at jeg begynte å trene en del så har jeg fått mer og mer små kviser å rynker i panna så det ser jo veldig rart ut jeg har begynt å rense ansikte vær dag og smører med rynke krem men det blir bare værre og værre er det noen som har forslag på noe som kan hjelpe? Anonymkode: b2fd5...e15 CeraVe blemish control ansiktsrens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå