Gå til innhold

Kvinne på 20 og mann i 50 årene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Menn 35-45

Kvinner 16-26

Anonymkode: bf8c3...770

Kvinner 20-25, menn 25-30 tenker jeg vi sier. 

Anonymkode: b95fc...2b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner 20-25, menn 25-30 tenker jeg vi sier. 

Dine preferanser ja

Men ikke det som er mest attraktivt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan bare prate for meg selv og alle venninner. Jeg har mange. Ingen av oss ville hatt en 50 åring som 20. 

Når jeg var 20 synes de på 35-40 var ekle og gamle. Så har man de få da som trigges av penger og evt økonomisk sikkerhet. 

Anonymkode: 6b597...769

Da jeg var 20…

Anonymkode: d2910...0aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 16.40):

Du rabler i vei, som om det var kjærlighet og ekteskap det var snakk om. Dette er postet i seksualitetforumet, så det handler neppe om å tilbringe dagene sammen, utenom liggingen. For en jente på 20 vil jeg tro at det oftest handler om en eksperimenteringsfase, eller at hun oppnår materielle fordeler av det. 

Hvis noen har lyst til å eksperimentere med meg, så respekterer jeg det, men ville ha vært veldig forsiktig med noen så ung, og eventuelle løse skruer. 

Anonymkode: ed91e...8a7

Selv om innlegget er lagt ut i seksualitet spalten, er spørsmålet uansett generelt og et spørsmål om hvilken grunner der fins til ei 20 år gammel jente ville hvert interessert i ein 50 åringen..  Og svare er at det fins mangen grunner og ja sex kan vær en av di.. eldre menn er ofte mindre egoistiske, di har lenger erfaring, tar ikke ting så høytidelig, varer lenger, er lettere(tryggere) å eksperimentere med etc etc, det kan vær penger, Men i di fleste situasjoner vill det vær livserfaring livssituasjon trygghet stabilitet modenhet etc etc. Dagens gutter er jo ikke sikker på hvilket kjønn di er enn gang.. Så er ikkje løye jenter søker opp i alder..

Nei det va ein spøk (litt hvertfall) unge gutter ska finne seg selv til di er langt opp i 30 årene så for jenter som vill finne seg en å  stifte familie med må opp i alder.. Eg måtte opp i nesten 50 eg og før eg fant ein med samme verdier som meg og samme livstil/situasjon.. For guttane på min alder va bare interessert i drikking og tull og for meg som va enslig med 2 unger så va ikkje det serlig fristende.. Så kan vær mangen grunner til å ville ha ein som er eldre og det er ingen tvil om at jenter modnes fortere enn gutter (som regel).. 

Anonymkode: 12f58...f75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dine preferanser ja

Men ikke det som er mest attraktivt 

Dette er ikke min preferanse, det er fakta.
Mine preferanser er min alder +/- noen få år.

Menn som er kjekke i 40 årene, var nesten alltid kjekkere i 20 og 30 årene. 

Men kvinner går ikke kun etter attraktivt utseende…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 23.45):

Grunn? Stort sett psykiske problemer. Ingen normal 20-åring er interessert i en 50 år gammel mann.

Anonymkode: 7a16d...16c

Tror nok ikke det er så langt unna sannheten. Mange unge kvinner kan føle seg utrygge og usikre på seg selv, så de utvikler et behov for å bli tatt vare på aka engstelig tilknytning. Den eldre mannen finner denne adferden sjarmerende og attraktivt for han føler at noen trenger han. Det er ofte kunstig dessverre.

Samtidig som hennes behov for trygghet blir oppfylt så avtar hennes interesse i ham, og kritikken kommer haglende på løpende bånd. Det er en giftig dynamikk. 

Anonymkode: 3d6b2...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...