AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:35 #1 Skrevet mandag kl. 09:35 Hva er grunner til at en kvinne på 20 ville vært interessert i en mann i 50 årene? Anonymkode: f3cea...b8b
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:41 #2 Skrevet mandag kl. 09:41 Penger/daddy issues mannen får tømt seg i en spretten tenåring, hun får litt raske penger. Anonymkode: 64257...bdd 3 5 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:45 #3 Skrevet mandag kl. 09:45 Kun en ting, og det er penger. Eller forresten, en ting til; kanskje hun håper status skal smitte over på henne. Anonymkode: 99ccb...d08 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:46 #4 Skrevet mandag kl. 09:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Penger/daddy issues mannen får tømt seg i en spretten tenåring, hun får litt raske penger. Anonymkode: 64257...bdd Hvis hun har daddy issues, og trenger trygghet fra en voksen mann, er det ikke da fint for begge parter? Anonymkode: f3cea...b8b 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:48 #5 Skrevet mandag kl. 09:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis hun har daddy issues, og trenger trygghet fra en voksen mann, er det ikke da fint for begge parter? Anonymkode: f3cea...b8b Bryr meg ikke om det, svarte bare på hvorfor der skjer. Anonymkode: 64257...bdd
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:53 #6 Skrevet mandag kl. 09:53 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): mannen får tømt seg i en spretten tenåring, ? Anonymkode: 4cc3f...a11 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:09 #7 Skrevet mandag kl. 10:09 like kvalmt som gutt vs eldre dame Anonymkode: bdd8f...2aa 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:46 #8 Skrevet mandag kl. 10:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er grunner til at en kvinne på 20 ville vært interessert i en mann i 50 årene? Anonymkode: f3cea...b8b En mann på 50 er mer selvsikker enn usikre unggutter på 20. Kvinner tenner på selvsikre trygge menn. Så hvis en 50 årig mann har tatt godt vare på kroppen og ser fresh ut er det mange unge damer som blir kåte på slike menn. Anonymkode: cb482...7d1 5 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:12 #9 Skrevet mandag kl. 11:12 Hevnsex. Hun vil hevne seg på sønnen hans, som har behandlet henne dårlig. Anonymkode: cf8c6...dd7 1 2
Stillalive Skrevet mandag kl. 11:13 #10 Skrevet mandag kl. 11:13 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): En mann på 50 er mer selvsikker enn usikre unggutter på 20. Kvinner tenner på selvsikre trygge menn. Så hvis en 50 årig mann har tatt godt vare på kroppen og ser fresh ut er det mange unge damer som blir kåte på slike menn. Anonymkode: cb482...7d1 Greit nok, men det er en myte at alle menn på 50 drømmer om ei på 20. 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:15 #11 Skrevet mandag kl. 11:15 hvorfor ha ei på 50 når du kan ha 2 på 20? Æsj sikle på kompisa til faren sin Anonymkode: b521c...9f5 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:23 #12 Skrevet mandag kl. 11:23 Mange unge jenter tenner på tanken av å leke med en sterilisert mann - 100% trygghet mot å bli gravid gjør noen med lekelysten. Anonymkode: cf8c6...dd7 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:23 #13 Skrevet mandag kl. 11:23 Enkelte menn kan vere ekstremt flotte i akkurat den alderen, og kombinert med modenhet og generell trygghet, så er de rett og slett mer behagelig å vere rundt enn yngre menn. Men, jeg personlig mener att dette er mennesker som i alder og livserfaring befinner seg på to forskjellige planeter, og dette vil over tid føre til slitasje og det burde vere merkbart for begge parter. Slike forhold blir sjelden likeverdige, og det vil bli merkbart relativt fort att de drar i ulik retning. Anonymkode: 5869d...df0 1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:28 #14 Skrevet mandag kl. 11:28 Selv er jeg 50 og jobber med unge jenter, hvor jeg har erfart ihvertfall én av de ville ha sex med meg på fjorårets julebord. Men mange jenter i den alderen er emosjonelt ustabile, så har ikke lyst å leke med ilden der.. Anonymkode: cb482...7d1 4 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:34 #15 Skrevet mandag kl. 11:34 Jeg tenker at dette er rundt tenåringsalder. Jeg er 49 og har tre jenter på 20,22 og 26 år. Tanken på at de skulle rote seg bort i en 50 år gammel mann, det er absurd! Det er yngre enn faren deres... Så her tenker jeg at det er noen issues. Min datter, hun på 20 var hjemme i helga, og en mann over 30 år hadde bedt henne på middag- Han var alt for gammel sa hun, og jeg var heeeelt enig. 50 år!! Da tenker jeg at det ---æsj.. nei. Skjerp deg. Det er faktisk ikke noe å spørre om engang. Anonymkode: c79d0...8bc 1 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:29 #16 Skrevet mandag kl. 12:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er grunner til at en kvinne på 20 ville vært interessert i en mann i 50 årene? Anonymkode: f3cea...b8b Det finnes mange mulige grunner, og det varierer selvfølgelig fra person til person. Når begge er voksne og forholdet er basert på respekt og gjensidig tiltrekning, ser jeg ikke noe galt i at det er en aldersforskjell. En mann i 50-årene kan ofte ha mer emosjonell ro, trygghet og livserfaring, noe mange yngre kvinner kan finne attraktivt. Eldre menn kan være mer stabile økonomisk og mentalt, og ha en tydeligere retning i livet. Mange føler at eldre partnere er flinkere til å kommunisere, lytte og gi trygghet - i motsetning til yngre menn som kanskje ennå ikke har landet helt i seg selv. Alder trenger ikke å bety at man lever i forskjellige verdener. Mange deler interesser, livssyn og humor på tvers av generasjoner. Begge to kan dele felles verdier eller interesser. Så lenge begge er myndige, samtykkende voksne, og forholdet bygger på gjensidig respekt, ser jeg ikke hvorfor det skal problematiseres. Kjærlighet og tiltrekning følger ikke alltid kalenderen. Anonymkode: 452d6...c89 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:37 #17 Skrevet mandag kl. 12:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at dette er rundt tenåringsalder. Jeg er 49 og har tre jenter på 20,22 og 26 år. Tanken på at de skulle rote seg bort i en 50 år gammel mann, det er absurd! Det er yngre enn faren deres... Så her tenker jeg at det er noen issues. Min datter, hun på 20 var hjemme i helga, og en mann over 30 år hadde bedt henne på middag- Han var alt for gammel sa hun, og jeg var heeeelt enig. 50 år!! Da tenker jeg at det ---æsj.. nei. Skjerp deg. Det er faktisk ikke noe å spørre om engang. Anonymkode: c79d0...8bc Nei, det er eldre enn faren ders. Anonymkode: 4349a...be0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:40 #18 Skrevet mandag kl. 14:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes mange mulige grunner, og det varierer selvfølgelig fra person til person. Når begge er voksne og forholdet er basert på respekt og gjensidig tiltrekning, ser jeg ikke noe galt i at det er en aldersforskjell. En mann i 50-årene kan ofte ha mer emosjonell ro, trygghet og livserfaring, noe mange yngre kvinner kan finne attraktivt. Eldre menn kan være mer stabile økonomisk og mentalt, og ha en tydeligere retning i livet. Mange føler at eldre partnere er flinkere til å kommunisere, lytte og gi trygghet - i motsetning til yngre menn som kanskje ennå ikke har landet helt i seg selv. Alder trenger ikke å bety at man lever i forskjellige verdener. Mange deler interesser, livssyn og humor på tvers av generasjoner. Begge to kan dele felles verdier eller interesser. Så lenge begge er myndige, samtykkende voksne, og forholdet bygger på gjensidig respekt, ser jeg ikke hvorfor det skal problematiseres. Kjærlighet og tiltrekning følger ikke alltid kalenderen. Anonymkode: 452d6...c89 Du rabler i vei, som om det var kjærlighet og ekteskap det var snakk om. Dette er postet i seksualitetforumet, så det handler neppe om å tilbringe dagene sammen, utenom liggingen. For en jente på 20 vil jeg tro at det oftest handler om en eksperimenteringsfase, eller at hun oppnår materielle fordeler av det. Hvis noen har lyst til å eksperimentere med meg, så respekterer jeg det, men ville ha vært veldig forsiktig med noen så ung, og eventuelle løse skruer. Anonymkode: ed91e...8a7 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:49 #19 Skrevet mandag kl. 14:49 Det er stor seksuell kompabilitet mellom kvinner i 20 årene og menn i 50 årene. Kvinner i 40 årene derimot, har så stor seksuell appetitt at de egentlig trenger en mann i 20 årene. Anonymkode: bf8c3...770 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:51 #20 Skrevet mandag kl. 14:51 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis hun har daddy issues, og trenger trygghet fra en voksen mann, er det ikke da fint for begge parter? Anonymkode: f3cea...b8b Nei. Anonymkode: 893cb...f92 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå