Gå til innhold

har noen erfaring med biopsi av tungen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gjort dette eller kjenner noen som har gjort det?

Jeg har ikke googlet så mye, men fått med meg det skal være smertefritt. Jeg har derfor tenkt at jeg bare får gjort dette kjapt og drar på jobb etterpå. Men så leser jeg at enkelte blir frarådet å kjøre selv etterpå (?) og at man kan ha smerter og blødninger som gjør at det er anbefalt å dra hjem å ta det med ro. 

Hva tenker dere som har bedre greie på dette enn meg?

Anonymkode: c8667...9e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kreft i tunga og måtte ta biopsi. Det er litt vondt men man overlever og det var ikke noe problem samme dag.
Bare veldig ømt. 
For meg ble det operasjon og strålebehandling og fytti katta så sjuk jeg ble. 
Idag,  20 år etter, er jeg mest sengeliggende og stort sett dårlig form hele tiden. 

Håper det går bedre for deg og lykke til💜

Anonymkode: 4be89...f70

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg hadde kreft i tunga og måtte ta biopsi. Det er litt vondt men man overlever og det var ikke noe problem samme dag.
Bare veldig ømt. 
For meg ble det operasjon og strålebehandling og fytti katta så sjuk jeg ble. 
Idag,  20 år etter, er jeg mest sengeliggende og stort sett dårlig form hele tiden. 

Håper det går bedre for deg og lykke til💜

Anonymkode: 4be89...f70

Takk for svar 🥰 veldig leit å høre du ikke har det bra i dag 💔

Om jeg kan spørre, husker du hva dine første symptom var, og hvor lang tid gikk det til du fikk konstantert kreft?

Anonymkode: c5c66...65c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok biopsi av tunga før sommeren- liten kul så hun endte med å fjerne hele og satt tre sting da hun uansett måtte bedøve  - gikk helt fint- tok en Paracet etterpå og jobba ferdig dagen men unnlot trene hardt. Det mest ubehagelige var å kjenne stingene i dagene etterpå men de ramla ut av seg selv etter 4-6 dager ( skulle ellers fjernes etter ei uke eller noe) . Alt ok og i fin form nå 

lykke til! 

Anonymkode: efcd4...9c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tok biopsi av tunga før sommeren- liten kul så hun endte med å fjerne hele og satt tre sting da hun uansett måtte bedøve  - gikk helt fint- tok en Paracet etterpå og jobba ferdig dagen men unnlot trene hardt. Det mest ubehagelige var å kjenne stingene i dagene etterpå men de ramla ut av seg selv etter 4-6 dager ( skulle ellers fjernes etter ei uke eller noe) . Alt ok og i fin form nå 

lykke til! 

Anonymkode: efcd4...9c9

Takk for svar 😊 er slik jeg håper det blir her også.

Tok det lang tid før du fikk svar forresten?

Ts

Anonymkode: c5c66...65c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...