AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden I begynnelsen av august hadde vi et slektstevne. For får familie betyr ikke det hundre mennesker, men med stort og smått var vi 26. Fire generasjoner, nær familie og noen mer perifere. Jeg er blitt organisatoren i familien og hadde leid et sted med plass for alle. En sted med hovedhus, anneks og sengeplasser på en ombygd låve. Og så fikk de eldste bo i hovedhuset, uten trapp i bad/do og sånn. Øvrige ble plassert der det passet best. Vi måtte rydde ut selv og jeg hadde fått hjelp av noen av de andre. Men da jeg ryddet et rom, oppdaget jeg sånne lakenflekker som bare kan bety én ting. Det er bare det at den som bodde på rommet var alene på stevnet, og den som må ha vært med på å lage disse flekkene må ha vært en av de andre. Eliminerer vi barna, de aller eldste og de som kom som par, gjenstår fire kandidater, og jeg blir gal av å spekulere på hvem. Og jeg kan jo ikke snakke om dette til noen. 🤐 Anonymkode: a0ed2...707
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Dette ble nok gjort med egen hånd Anonymkode: 522b2...2fa
Macro Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden (endret) Dette har du postet om før for lenge siden? Husker godt den tråden og alle spekulasjonene. Men, dette må jo være minst 2 år siden nå?😅 tror du bare må slå deg til ro med at du aldri får svar. Edit: Eller for all del, familiepuling kan jo være vanligere enn vi liker å tro. Mulig jeg tar helt feil, var bare veldig likt. Er dette din tråd? Endret 3 timer siden av Macro 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Kan jo tenkes det det ble gjort på egenhånd. Eller at vedkommende fikk besøk av en som dere ikke vet om. Som snek seg inn. Syns det er litt sykt å se på det som gåte og spekulere. Anonymkode: a5269...74f
Cam03 Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Macro skrev (13 minutter siden): Dette har du postet om før for lenge siden? Husker godt den tråden og alle spekulasjonene. Men, dette må jo være minst 2 år siden nå?😅 tror du bare må slå deg til ro med at du aldri får svar. Edit: Eller for all del, familiepuling kan jo være vanligere enn vi liker å tro. Mulig jeg tar helt feil, var bare veldig likt. Er dette din tråd? Denne tenkte jeg på også. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Dette må være det teiteste jeg har lest Anonymkode: b923c...45e 1
Hunmedham Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden (endret) Macro skrev (2 timer siden): Dette har du postet om før for lenge siden? Husker godt den tråden og alle spekulasjonene. Men, dette må jo være minst 2 år siden nå?😅 tror du bare må slå deg til ro med at du aldri får svar. Er nysgjerrig: Hvordan kan du si/mene at det er samme bruker, eller samme sak (sakene er jo veldig ulike, selv om de også har tydelige likhetstrekk)? Det er jo flere slektsstevner i dette landet, for å si det sånn... Som du skriver, det er et par år siden den andre tråden og dette kan utmerket godt være en helt annen sak. (Eller bare tror du det er sånn? Hvis lignende tråder på KG er grunn til å tro at de er postet av samme person, kan det hende at det er under 20 reelle KG-brukere. Mange av de samme problemstillingene går jo på repeat i årevis. Denne tråden var jo faktisk ganske ulik mye annet jeg har lest her inne.) Endret 1 time siden av Hunmedham
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Ville konkludert med at vedkommende har onanert eller hatt en hemmelig elsker i nærheten som de har smygi inn. Mest sannsynlig det, og jeg hadde ikke orket å tenke så mye på alternativet… Anonymkode: afd7b...4b0
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Hadde bare bedt folk om å ta av sengetøyet selv neste gang. Grunnet en del moroflekker og det faktum at dere er voksne, kan det gjøres selv.. Anonymkode: 30ffb...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå