Mardina Skrevet 2 timer siden #25 Skrevet 2 timer siden Tale ❤️ Jeg har også en venninne som heter Yma. Hun er såvidt jeg vet den eneste i Norge med det navnet.
hjärterdam Skrevet 2 timer siden #27 Skrevet 2 timer siden Mardina skrev (16 minutter siden): Tale ❤️ Jeg har også en venninne som heter Yma. Hun er såvidt jeg vet den eneste i Norge med det navnet. Det finnes fem Yma i Norge, sjekket det da jeg kjenner ei jente i barnehagealder og regnet med du ikke var din venninne 😀 Jeg liker navnene Anna og Louise 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #29 Skrevet 1 time siden Mardina skrev (26 minutter siden): Tale ❤️ Jeg har også en venninne som heter Yma. Hun er såvidt jeg vet den eneste i Norge med det navnet. jeg får bare assosiasjoner til en tale når jeg hører Tale, eller en fortelling på engelsk. Det blir litt tamt for meg. Det er kortform av Nathalie, men det er for jålet etter min smak. Anonymkode: 7cfbe...8d2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #30 Skrevet 1 time siden Hadde jeg fått barn og en datter hadde jeg nok gått for noen av disse navnene Elisabeth, Kristine, Kristiane, Karianne Illene. Maria er også fint men det heter jo " hele" Sør-Amerika så det synes jeg er kjipt. Anonymkode: 7cfbe...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå