AnonymBruker Skrevet i går, 03:05 #1 Skrevet i går, 03:05 Kan sende han søte god morgen meldinger når han er borte på jobb. Får aldri noe tilbake. Når jeg tar det opp med han så får jeg bare til svar at hvorfor trenger jeg bekreftelse på en god morgen melding? Å hvorfor skal han skrive at han elsker meg, for det vet jeg jo? Jeg føler ofte at han ikke bryr seg, tar det opp med han men får bare høre at han bryr seg, å det er bare for meg å si i fra om det er noe 🤷♀️ Kan sende han en melding, om ett spørsmål. Så får jeg stort sett bare «ok» tilbake. Når jeg tar det opp med han, så kan jeg få til svar at han ikke vet, så da kan han ikke svare på det. Føler det er veldig mye enveis kommunikasjon. Han sier at kvinner har alltid så mye følelser, å at vi er så kompliserte. Å at han er enkel sjel. Vil jeg noe, så får jeg si i fra. Skal være sagt at dette har komt siste året. Har vært sammen i 4 år å bodd sammen i 2. Tidligere i uka droppa jeg å sende han god morgen-melding når han var ute på reise. Da ringte han meg ut på dagen å lurte på om det var godt å sovet frempå, sa at jeg hadde vært våken siden 07.00, for jeg skulle på jobb. Da ble han snurt for at jeg da ikke hadde sendt han melding, svarte bare at det er litt kjipt å sende meldinger, uten å få noe som helst respons. Da laget han ett himla liv, kalte meg dramatisk og drama-queen 🤷♀️🙄 Mistenker nesten at han er utro, siden det har endret seg siste året. Men igjen så er han alltid like ivrig på sex som han alltid har vært. Er heller ingen andre tegn på det. Men har jo stusset siden han har blitt mer «off» etter han fikk seg reise-jobb. Anonymkode: 735a7...e1e 4
AnonymBruker Skrevet i går, 03:16 #2 Skrevet i går, 03:16 Og du fortsetter å være sammen med han fordi...? Jeg hadde ikke giddet en sånn fyr, mye som er feil her. Ikke kast bort mer tid på han, han er en umoden sutreunge som bare skal ha. Anonymkode: bbcb7...2a3 6 9
AnonymBruker Skrevet i går, 03:46 #3 Skrevet i går, 03:46 Dere har ulike forventninger til meldinger virker det som. Jeg er kvinne og ikke noe glad i ‘small talk’ på sms, vi tekster kun om praktiske ting og tenker aldri over det om en av oss ikke svarer. Om det en av oss skulle sendt en god morgen-sms (som er ekstremt sjeldent 😅) så er det mer sånn hyggelig-å-lese-men ikke noe man nødvendigvis svarer på. Spesielt om en av oss er på jobbtur egentlig, da kobler vi litt av. Er i et veldig fint og kjærlig forhold. Så spørsmålet mitt er vel helst; føler du deg sett og ivaretatt ellers eller er det stort sett bare dette med tekstmeldinger som er problemet? Anonymkode: a7ed3...efa 4 3
AnonymBruker Skrevet i går, 04:06 #4 Skrevet i går, 04:06 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kan sende han søte god morgen meldinger når han er borte på jobb. Får aldri noe tilbake. Når jeg tar det opp med han så får jeg bare til svar at hvorfor trenger jeg bekreftelse på en god morgen melding? Å hvorfor skal han skrive at han elsker meg, for det vet jeg jo? Jeg føler ofte at han ikke bryr seg, tar det opp med han men får bare høre at han bryr seg, å det er bare for meg å si i fra om det er noe 🤷♀️ Kan sende han en melding, om ett spørsmål. Så får jeg stort sett bare «ok» tilbake. Når jeg tar det opp med han, så kan jeg få til svar at han ikke vet, så da kan han ikke svare på det. Føler det er veldig mye enveis kommunikasjon. Han sier at kvinner har alltid så mye følelser, å at vi er så kompliserte. Å at han er enkel sjel. Vil jeg noe, så får jeg si i fra. Skal være sagt at dette har komt siste året. Har vært sammen i 4 år å bodd sammen i 2. Tidligere i uka droppa jeg å sende han god morgen-melding når han var ute på reise. Da ringte han meg ut på dagen å lurte på om det var godt å sovet frempå, sa at jeg hadde vært våken siden 07.00, for jeg skulle på jobb. Da ble han snurt for at jeg da ikke hadde sendt han melding, svarte bare at det er litt kjipt å sende meldinger, uten å få noe som helst respons. Da laget han ett himla liv, kalte meg dramatisk og drama-queen 🤷♀️🙄 Mistenker nesten at han er utro, siden det har endret seg siste året. Men igjen så er han alltid like ivrig på sex som han alltid har vært. Er heller ingen andre tegn på det. Men har jo stusset siden han har blitt mer «off» etter han fikk seg reise-jobb. Anonymkode: 735a7...e1e Hahaha, dette er ikke å være off, dette er å være mann. Kjenner ikke en eneste mann som ikke er sånn som dette her. De forventer at vi er kvinner, ikke at de selv er det. Det samme gjelder meg, bare omvendt. Hva med å være sammen med en dame i stedet? Anonymkode: 529c3...1c5 4 4
Kålrota Skrevet i går, 04:23 #5 Skrevet i går, 04:23 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hahaha, dette er ikke å være off, dette er å være mann. Kjenner ikke en eneste mann som ikke er sånn som dette her. De forventer at vi er kvinner, ikke at de selv er det. Det samme gjelder meg, bare omvendt. Hva med å være sammen med en dame i stedet? Anonymkode: 529c3...1c5 Det er bare vås. Det er dessuten en forlig forklaring siden han har endret seg. Det er vel mer sannsynlig at han har blitt trygg og komfortabel i forholdet og ikke legger i like mye innsats lenger. Du må fortelle hva du trenger og hvor mye det påvirker deg at han oppfører seg sånn. 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 04:27 #6 Skrevet i går, 04:27 Kålrota skrev (3 minutter siden): Det er bare vås. Neida, det er sant mange her inne er så unge at dere tror menn er som damer. Anonymkode: 529c3...1c5 1
Kålrota Skrevet i går, 04:47 #7 Skrevet i går, 04:47 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Neida, det er sant mange her inne er så unge at dere tror menn er som damer. Anonymkode: 529c3...1c5 Jeg er ikke ung og er selv gift med en mann, så jeg vet hva jeg snakker om. Kategorisering har uansett veldig lite for seg. 4
AnonymBruker Skrevet i går, 04:53 #8 Skrevet i går, 04:53 Kålrota skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke ung og er selv gift med en mann, så jeg vet hva jeg snakker om. Kategorisering har uansett veldig lite for seg. For all del. Det å hoppe på mennesker som skriver i en tråd, fremfor å gi et eget selvstendig råd, lyser jo av modenhet og erfaring. Antar du og mannen din baserer kommunikasjonen på meldinger også da eller, siden du mener å vite hva du snakker om? Anonymkode: 529c3...1c5
Kålrota Skrevet i går, 04:58 #9 Skrevet i går, 04:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For all del. Det å hoppe på mennesker som skriver i en tråd, fremfor å gi et eget selvstendig råd, lyser jo av modenhet og erfaring. Antar du og mannen din baserer kommunikasjonen på meldinger også da eller, siden du mener å vite hva du snakker om? Anonymkode: 529c3...1c5 Hoppe på? Jeg påpekte at uttrykket om at «sånn er menn» er fordummende. 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:35 #10 Skrevet i går, 05:35 Hvis dette er kommet det siste året er det ikke fordi ‘han er mann’, vel. Dropp å sende meldinger når du får så lite respons. La han bli sur evt. Men han kan jo bare sende melding til deg. Anonymkode: 8200f...950 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:49 #11 Skrevet i går, 05:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahaha, dette er ikke å være off, dette er å være mann. Kjenner ikke en eneste mann som ikke er sånn som dette her. De forventer at vi er kvinner, ikke at de selv er det. Det samme gjelder meg, bare omvendt. Hva med å være sammen med en dame i stedet? Anonymkode: 529c3...1c5 Bare tull! Min sender alltid fine morgenmemeldinger. Dette er ikke en damegreie. Anonymkode: fd974...44e 4
AnonymBruker Skrevet i går, 05:56 #12 Skrevet i går, 05:56 Han høres jo ikke interessert ut når han holder på sånn ts.. Tenker også det er sært hvis oppførselen har endret seg det siste året bare, og han ikke alltid har vært sånn. Hadde heller ikke orket sende noe god morgen meldinger til mannen min om han bare ignorerte den fullstendig, det er jo bare sært 😅 Synes ikke han høres helt god ut, siden han kalte deg dramaqueen fordi han ikke fikk en melding som han ikke engang gidder å svare på selv.. Da vet han jo selv at det er kjipt å ikke få den meldingen, og velger likevel å ikke sende noe tilbake 🥲 Anonymkode: ed182...8b7 1
Pippi Lotta Skrevet i går, 06:01 #13 Skrevet i går, 06:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida, det er sant mange her inne er så unge at dere tror menn er som damer. Anonymkode: 529c3...1c5 Så når man blir voksen så forstår man at ingen har personligheter, for alle menn er helt like mener du? Høres ut som tulete vås for meg, og jeg er så gamel at det bare er et komplemang om du vill kale meg ung.... 1 1
Ms. Steele Skrevet i går, 06:07 #14 Skrevet i går, 06:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan sende han søte god morgen meldinger når han er borte på jobb. Får aldri noe tilbake. Når jeg tar det opp med han så får jeg bare til svar at hvorfor trenger jeg bekreftelse på en god morgen melding? Å hvorfor skal han skrive at han elsker meg, for det vet jeg jo? Jeg føler ofte at han ikke bryr seg, tar det opp med han men får bare høre at han bryr seg, å det er bare for meg å si i fra om det er noe 🤷♀️ Kan sende han en melding, om ett spørsmål. Så får jeg stort sett bare «ok» tilbake. Når jeg tar det opp med han, så kan jeg få til svar at han ikke vet, så da kan han ikke svare på det. Føler det er veldig mye enveis kommunikasjon. Han sier at kvinner har alltid så mye følelser, å at vi er så kompliserte. Å at han er enkel sjel. Vil jeg noe, så får jeg si i fra. Skal være sagt at dette har komt siste året. Har vært sammen i 4 år å bodd sammen i 2. Tidligere i uka droppa jeg å sende han god morgen-melding når han var ute på reise. Da ringte han meg ut på dagen å lurte på om det var godt å sovet frempå, sa at jeg hadde vært våken siden 07.00, for jeg skulle på jobb. Da ble han snurt for at jeg da ikke hadde sendt han melding, svarte bare at det er litt kjipt å sende meldinger, uten å få noe som helst respons. Da laget han ett himla liv, kalte meg dramatisk og drama-queen 🤷♀️🙄 Mistenker nesten at han er utro, siden det har endret seg siste året. Men igjen så er han alltid like ivrig på sex som han alltid har vært. Er heller ingen andre tegn på det. Men har jo stusset siden han har blitt mer «off» etter han fikk seg reise-jobb. Anonymkode: 735a7...e1e Ja, for han har jo sagt det en gang at han elsker deg og kommer til å fortelle deg om det endrer seg 😂 Neida, det er en nødvendighet i et forhold med bekreftelse. Det skal ikke være slik at man skal måtte si fra til enhver tid om det er noe. Noen ganger trenger man bare å få kjenne på at man bryr seg om hverandre, for hvis ikke så vil kjærligheten på sikt dø ut. Dette gjelder uansett om man er mann eller kvinne. 4
AnonymBruker Skrevet i går, 06:13 #15 Skrevet i går, 06:13 Han høres mindre intelligent ut, ev umoden hvis dere er svært unge. Da tenker jeg primært på EQ og sosiale ferdigheter. Hvis du har plan om familie så er det ofte vanskelig å få barn med lav EQ. De klarer ikke nødvendigvis å stille opp slik man ønsker, og han vil nok slite med å dekke dine grunnleggende behov for nærhet osv. uavhengig av barn. Anonymkode: 75390...b75
AnonymBruker Skrevet i går, 06:41 #16 Skrevet i går, 06:41 Pippi Lotta skrev (39 minutter siden): å når man blir voksen så forstår man at ingen har personligheter, for alle menn er helt like mener du? Det stemmer for de fleste av oss ja, er også mange referanser til dette i de ulike trådene, for eksempel de om at menn og kvinner kan fungere som venner. Anonymkode: 529c3...1c5
Pippi Lotta Skrevet i går, 06:43 #17 Skrevet i går, 06:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det stemmer for de fleste av oss ja, er også mange referanser til dette i de ulike trådene, for eksempel de om at menn og kvinner kan fungere som venner. Anonymkode: 529c3...1c5 Får håpe du får litt bedre forståelse for dette når du faktisk blir voksen da.
AnonymBruker Skrevet i går, 06:51 #18 Skrevet i går, 06:51 Pippi Lotta skrev (7 minutter siden): Får håpe du får litt bedre forståelse for dette når du faktisk blir voksen da. Jeg er 50, når blir jeg voksen, mener du? Anonymkode: 529c3...1c5
AnonymBruker Skrevet i går, 06:55 #19 Skrevet i går, 06:55 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da laget han ett himla liv, kalte meg dramatisk og drama-queen 🤷♀️🙄 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han sier at kvinner har alltid så mye følelser Han er ikke så flink å se sine egne emosjonelle sider med andre ord.. Altså, han virker til å ta deg for gitt. Du slutta å sende god-morgen-melding pga manglende respons, du ga tilbake det du fikk av han. Han likte med andre ord å bli behandlet slik han behandler deg. Merkelig det der 🤷♀️ AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler ofte at han ikke bryr seg, tar det opp med han men får bare høre at han bryr seg, å det er bare for meg å si i fra om det er noe 🤷♀️ Han sier du skal si i fra når det er noe, men når du gjør det så er det også feil. Det er jo et underlig fenomen. Husker faren min også sa det mens jeg sa i fra når jeg sa i fra at det var noe. Jeg sa til han: JEG SIER JO I FRA NÅ! Siden jeg har ikke snakka med han. Anonymkode: 36f11...e0b 1
Pippi Lotta Skrevet i går, 06:58 #20 Skrevet i går, 06:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 50, når blir jeg voksen, mener du? Anonymkode: 529c3...1c5 Var vel først og fremst et forsøk på å snu hersetekniken tilbake på deg, men mange ville nok hevde at det å forstå at menesker har personligheter er en del av det å bli voksen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå