Nillelila Skrevet i går, 01:34 #1 Skrevet i går, 01:34 (endret) Har dere erfaringer med klinikker i Tromsø? Jeg vurderer å få satt inn skallfasetter. Noen som har gjort det i Tromsø? Har skjønt at man må velge klinikk med omhu for å unngå skallfastter som ser ut som gebiss. I en alder av 35 år har jeg fått vite at jeg gnisser tennene i søvne, dette fikk jeg høre av partneren min etter at jeg fortalte at tannlegen stusset over at tennene mine er korte. Endret i går, 01:34 av Nillelila
AnonymBruker Skrevet i går, 11:58 #2 Skrevet i går, 11:58 Tannlegespesialistene. Anonymkode: 25d01...216
AnonymBruker Skrevet i går, 12:32 #3 Skrevet i går, 12:32 Prøvde først med «fylling» (altså de bygde dem bare på). syns det var bra for å se hvordan jeg likte utseende Anonymkode: c6454...2ba
AnonymBruker Skrevet i går, 13:15 #4 Skrevet i går, 13:15 Jeg har også veldig kort fortenner pga forsømmelse i oppveksten. Tannlegen bygget dem opp igjen, rett og slett skjøtet på dem. Det verken synes eller kjennes, ser helt ekte ut. De holder godt men etter mange år ser jeg nå at de har gulnet og blitt slitt øverst ved tannkjøttet. (Jeg måtte dekke hele tanna i tillegg pga skader på overflaten. Så vurderer nå å byttet til skalfasett når jeg nå skal fikse det. Overflaten er jo allerede helt skadet så når jeg må slipe ned for å gjøre plass til de er det nok kun det uekte laget de tar av. Anonymkode: 5a842...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå