AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden I så fall, hvilke type damer tiltrekkes du av? Og hvordan fant du ut at du var tiltrukket av kvinner? Anonymkode: edbfa...05e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Det er veldig lurt å si hva forkortelser står for.. Anonymkode: eda97...ab2 3 3
neon_sun Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Jeg har en skikkelig klisjehistorie 😆 ble hekta på the L Word og endte opp med å crushe på Leisha Hailey. Så klina jeg med en jente på byn og innledet ett hemmelig forhold til en jente i kullet under meg. Tiltrekkes nok av mer maskuline jenter, klisjé det også siden jeg er relativt feminin. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er veldig lurt å si hva forkortelser står for.. Anonymkode: eda97...ab2 Women who Love Women😊. Kvinner som er lesbiske og bifile pleier å kjenne til dette begrepet. Anonymkode: c6057...e64
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Women who Love Women😊. Kvinner som er lesbiske og bifile pleier å kjenne til dette begrepet. Anonymkode: c6057...e64 Det gjør vi slett ikke. Anonymkode: b52f3...c34 5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gjør vi slett ikke. Anonymkode: b52f3...c34 Er man gen z eller millennial burde man vite hva wlw står for med mindre man bor under en stein Anonymkode: c1cc9...0f1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er man gen z eller millennial burde man vite hva wlw står for med mindre man bor under en stein Anonymkode: c1cc9...0f1 Det kan hende, men det er vi da heller ikke. Anonymkode: b52f3...c34 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Da jeg fant ut at jeg var tiltrukket av kvinner, het det kun lesbisk og bifil. Eller vi kunne også si skeiv, homo, eller at vi elsket kvinner. Arrangementet som gjaldt het Kvinnekveld. Var tidlig ute i Bergen på den tida, var bare 1 som var yngre enn meg. Da var jeg 18 og hadde visst det siden jeg var 17-18. Var nesten ingen som var så ung som meg, så jeg ble raskt betatt av en student. Ei på skolen var betatt av meg men samtidig helt i skapet så jeg torde ikke. Ting ble lettere da jeg var ferdig på vdg. Da var det flere åpne på min alder å bli venner med eller flørte med. Jeg var mest tiltrukket av feminine kvinner. Live sjekking var det som gjaldt, nettdating var kommet men var ennå ungt da. Det var noen par som hadde møttes over nett. Men mange reiste mellom byer for å sjekke. Jeg selv gikk ut både i Bergen, Trondheim og Oslo. Fikk min første kjæreste da jeg var 20. Anonymkode: a30e7...16e 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da jeg fant ut at jeg var tiltrukket av kvinner, het det kun lesbisk og bifil. Eller vi kunne også si skeiv, homo, eller at vi elsket kvinner. Arrangementet som gjaldt het Kvinnekveld. Var tidlig ute i Bergen på den tida, var bare 1 som var yngre enn meg. Da var jeg 18 og hadde visst det siden jeg var 17-18. Var nesten ingen som var så ung som meg, så jeg ble raskt betatt av en student. Ei på skolen var betatt av meg men samtidig helt i skapet så jeg torde ikke. Ting ble lettere da jeg var ferdig på vdg. Da var det flere åpne på min alder å bli venner med eller flørte med. Jeg var mest tiltrukket av feminine kvinner. Live sjekking var det som gjaldt, nettdating var kommet men var ennå ungt da. Det var noen par som hadde møttes over nett. Men mange reiste mellom byer for å sjekke. Jeg selv gikk ut både i Bergen, Trondheim og Oslo. Fikk min første kjæreste da jeg var 20. Anonymkode: a30e7...16e Nice!! - TS Anonymkode: edbfa...05e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er man gen z eller millennial burde man vite hva wlw står for med mindre man bor under en stein Anonymkode: c1cc9...0f1 Hvorfor? Jeg kan ikke noe om lesbe-sjargong Anonymkode: 16cad...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå