AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:19 #1 Skrevet søndag kl. 21:19 Er det noen som kan anbefale en god amme-bh? Hvor har dere kjøpt den? Jeg har et par forskjellige fra H&M (prøvde meg på noe rimelig siden de bare skal brukes et års tid) og holder på å bli gal; dårlig passform, ubehagelig og lite flatterende. Jeg lekker en del melk, så må bruke bh med ammeinnlegg hele døgnet. Har begynt å sove med sports-bh, fordi brystene mine ramler ut av amme-bhen når jeg sover på siden… Anonymkode: 49f58...2c2
AnonymBruker Skrevet i går, 04:05 #2 Skrevet i går, 04:05 Elomi Molly! Ikke en mastitt etter at jeg begynte med den! Ikke la deg skremme av at den har spiler Anonymkode: f14d3...02f
AnonymBruker Skrevet i går, 12:16 #3 Skrevet i går, 12:16 Det viktigste tipset jeg vil gi, er å unngå spiler og for mye padding. Spiler kan øke risikoen for tette melkeganger, og veldig tjukke BH'er kan være vanskelig å få bretta ordentlig til side når du ammer. Jeg bruker bare helt tynne BH'er uten padding og spiler. Men hva som passer, handler nok også mye om hvor store pupper man har og hvor mye støtte man trenger. Mine er små, faste og flate Anonymkode: f0894...1c7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:17 #4 Skrevet i går, 12:17 Bravado har noen kjempegode, bodysilk seamless elns heter de. Anonymkode: e1206...c80
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Jeg brukte 75 G/H før fødsel, (og sikkert 80-85 G/H nå) har prøvd; Bravado full cup i M - den er for stor i omkrets, full cup i S er for liten for puppene. De vanlige fra bravdo må jeg ha xl for puppenes del, og da er de for store rundt... Medela keep cool i xl er gode til puppene, men for stor rundt, i L er den for liten til puppene. Bonprix sin i økologisk bommul 2pk, i L er for liten rundt og for stor til puppene, samt har alt for lange skulderstropper. (Og jeg har fått lange, tunge bryst,men den passer nok best til enda større bryst enn mine). Careless sin i L og XL var for små i alle retninger. Abecita Leonarda i xl er den som passer best hittil. Changes ammebh passer ikke i noen retninger. Dette ble vel mer en oppsummering i hva som ikke funker for oss som er litt tjukke og har litt store pupper. Anonymkode: e7c3f...c7b
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det viktigste tipset jeg vil gi, er å unngå spiler og for mye padding. Spiler kan øke risikoen for tette melkeganger, og veldig tjukke BH'er kan være vanskelig å få bretta ordentlig til side når du ammer. Jeg bruker bare helt tynne BH'er uten padding og spiler. Men hva som passer, handler nok også mye om hvor store pupper man har og hvor mye støtte man trenger. Mine er små, faste og flate Anonymkode: f0894...1c7 Mens mitt viktigste tips for de av oss med store, tunge og hengende bryst, er spiler som kan gi godt med støtte, skille brystene og gi litt løft uten å presse brystene sammen. Jeg fikk mastitt på mastitt av de spileløse som trykket brystene sammen fra utsiden, trykket de flate og ned, og skviset dem sammen i midten. En god (spile)bh med stor nok cup slik at brystet kan hvile i skålen uten å bli trykket på et essensielt. Mine 75 på det største M-O hatet alt av ammebher før jeg fant Elomi sine. Før det var det varmt, klamt og vondt! Anonymkode: f14d3...02f 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Jeg likte veldig godt kappahl sine:) De var myke å ha på seg og enkle å brette ned ved amming Anonymkode: 02837...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå