Gå til innhold

Nabo tasser rundt på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet
monican94 skrev (På 12.10.2025 den 23.27):

hva har det med mørkeredd  å gjøre ?

AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 10.22):

Du bruker ordet mørkredd feil. 

Anonymkode: c5d47...eed

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror du må slå opp i ordboka hva mørkredd betyr 🙈🙈

Anonymkode: 95d4d...525

Det er mørkt og hun blir redd. Mørkredd er å bli redd, ofte uten grunn, NÅR det er mørkt. I dette tilfelle om natten. Det kan også bety å bli skremt over noe man f.eks leser, eller tenker på, og da kan man bruke ordet i overført betydning.

Jeg lurer virkelig på hva dere andre mener det å være mørkredd betyr.

https://ordbokene.no/nob/bm/mørkredd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grå skrev (16 timer siden):

Du overtenker så la naboen være i fred og konsentrer deg om å samle viljestyrke nok til å oppdra den katta! Og enig med resten her i at du neppe vet hva det er å faktisk være mørkeredd.. I en drømmeverden slutter folk å fortelle ungene sine at de er de mest fantastiske prinsessene i hele verden så kanskje vi andre kunne slippe å se på alle de som tror de kan lage drama fordi de i sitt lille A4 liv føler seg bedre... 

For et nedverdigende innlegg. Jeg hadde faktisk en ukjent «stalker» som tenåring, som kikket inn i huset på nattetid, og stod og lagde skrapelyder på vinduskarmen utenfor soverommet mitt, fordi at han ville at jeg skulle vite at han var der, antar jeg. Har selv blitt redd og utrygg etter denne opplevelsen, som varte ca 1 år.

I tillegg er det flere som har blitt utsatt for f.eks. seksuelle overgrep, som også setter spor.

Det kan være mange årsaker til at kvinner, eller «prinsesser» som du kaller dem, blir redde. Kanskje bør du jobbe med din fordomsfullhet, så vi andre kunne slippe å forholde oss til den.

Anonymkode: 9f4d1...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...