AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:57 #1 Skrevet søndag kl. 20:57 Jeg innser at jeg aldri syns sexen var noe bra, og at han manglet endel grunnleggende maskuline kvaliteter som jeg vanligvis tenner på. Likevel hadde vi vanvittig kjemi og jeg var "tiltrukket nok" til at jeg følte at jeg ønsket å satse alt på han. Vi elsket hverandre dypt og inderlig og var oppover ørene forelsket. Nå, to barn senere kjenner jeg lite til ingen tiltrekning mot han. Jeg ser andre kjekke menn på trening, jobb, butikken (gjør ikke noe med det) men jeg er rett og slett ikke tiltrukket av mannen min. Jeg syns det er så leit og ikke minst føler jeg meg låst. Vi har veldig sjeldent sex og jeg har heller ikke spesielt lyst siden sexen ikke er spesielt bra. Jeg tror jeg innser at det man ser mens man dater og er kjærester, er det man vil måtte leve med resten av livet. Hadde jeg kunne valgt om igjen så hadde jeg valgt en som jeg hadde god kjemi med men som i tillegg det var bra sex. Jeg gikk for en med førstnevnte. Angrer selvfølgelig ikke på barna jeg har fått med han. Kjenner jeg sliter med dette og det spiser meg opp sakte innvendig. Samtidig som vi har småbarn og baby. Jeg ønsker god sex, men vet jeg aldri vil få det med mannen min. Hva gjør man i en slik situasjon? Anonymkode: d5ac8...d05
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:02 #2 Skrevet søndag kl. 21:02 Forfør han, prøv å tirre hans seksualitet slik at han tar deg slik du ønsker. Anonymkode: 16ee2...f32
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:05 #3 Skrevet søndag kl. 21:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forfør han, prøv å tirre hans seksualitet slik at han tar deg slik du ønsker. Anonymkode: 16ee2...f32 Jeg klarer ikke å forføre en jeg ikke er seksuelt tiltrukket av. Anonymkode: d5ac8...d05 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:12 #4 Skrevet søndag kl. 21:12 Gå. Sorry - fra en som har hatt det sånn i et år og endte med å være utro med en eller annen random der sexen naturligvis ikke var noe bedre, på vei ut av forholdet (skammer meg så sykt, og angrer så inderlig), gå før du ødelegger deg selv og ham. Eller så må du finne ut av om det er noe igjen å redde, men ikke dra det ut som jeg endte med å gjøre kun fordi jeg ville så gjerne at det skulle løse seg. Ofte er det emosjonell nærhet som mangler når tiltrekningen mangler. Det å bli sett og hørt og verdsatt. Og når sexen ikke har vært noe særlig for dere i fortiden heller så er det demotiverende. Anonymkode: 00951...f1d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:14 #5 Skrevet søndag kl. 21:14 Velkommen til småbarnslivet! Anonymkode: 2d0de...694 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:17 #6 Skrevet søndag kl. 21:17 du innser nå 2 barn senere at sexen ikke er bra? Så du vil splitte opp familien for å prøve å finne noe bedre sex 🤮 Anonymkode: 92101...f8f 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:30 #7 Skrevet søndag kl. 21:30 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gå. Sorry - fra en som har hatt det sånn i et år og endte med å være utro med en eller annen random der sexen naturligvis ikke var noe bedre, på vei ut av forholdet (skammer meg så sykt, og angrer så inderlig), gå før du ødelegger deg selv og ham. Eller så må du finne ut av om det er noe igjen å redde, men ikke dra det ut som jeg endte med å gjøre kun fordi jeg ville så gjerne at det skulle løse seg. Ofte er det emosjonell nærhet som mangler når tiltrekningen mangler. Det å bli sett og hørt og verdsatt. Og når sexen ikke har vært noe særlig for dere i fortiden heller så er det demotiverende. Anonymkode: 00951...f1d Det jeg har lært fra KG: Om du har vært utro mot din ektemann: Ikke vær ærlig med han, da kan du risikere at han vil gå fra deg og at familien splittes. Om du ikke er fornøyd med sexen; Gå, fordi familien skal naturligvis splittes når du ikke er fornøyd med sexlivet. Anonymkode: 792a9...78a 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:31 #8 Skrevet søndag kl. 21:31 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): du innser nå 2 barn senere at sexen ikke er bra? Så du vil splitte opp familien for å prøve å finne noe bedre sex 🤮 Anonymkode: 92101...f8f Nei, innså det ganske tidlig. Men som sagt var jeg tiltrukket nok og vi var oppover ørene forelsket. Nei, jeg ønsker virkelig ikke å splitte opp familien. Absolutt ikke. Jeg ønsker god sex ja. Hva er så kvalmt med det? TS Anonymkode: d5ac8...d05
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:34 #9 Skrevet søndag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg har lært fra KG: Om du har vært utro mot din ektemann: Ikke vær ærlig med han, da kan du risikere at han vil gå fra deg og at familien splittes. Om du ikke er fornøyd med sexen; Gå, fordi familien skal naturligvis splittes når du ikke er fornøyd med sexlivet. Anonymkode: 792a9...78a Nettopp... Jeg vil jo ikke bryte opp familien som nevnt. Så enkelt er det ikke. Anonymkode: d5ac8...d05
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:39 #10 Skrevet søndag kl. 21:39 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nettopp... Jeg vil jo ikke bryte opp familien som nevnt. Så enkelt er det ikke. Anonymkode: d5ac8...d05 Du vet selv hva svaret er, TS. Du må gå i fra han. Du er ikke tiltrukket av han lengre og du elsker han heller ikke. Om du tvinger deg selv til å være i dette forholdet vil du kun ende opp ulykkelig. Han fortjener også bedre. Å splitte opp familien er ikke verdens ende og det kan til og med være verre for barna om dere tvinger et forhold som åpenbart ikke funker. Anonymkode: 31d86...5c4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:14 #11 Skrevet mandag kl. 05:14 Jeg ville gitt et forsøk på parterapi og kanskje noe sexolog eller noe slikt. Kjøp boken «Bruksansvisning for parforholdet». Problemet er jo mangel på de rette følelsene, men siden det er barn involvert, så bør mange steiner vendes for å være sikker på at du tar riktig valg. Anonymkode: 02d8f...c3e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:26 #12 Skrevet mandag kl. 05:26 Det er ikke han som er problemet. Det er det at du har fått barn og fått det du ble laget for. Nå er det gjort og du har ikke lenger behov for en mann. Anonymkode: d6f8d...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå