AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:19 #1 Skrevet søndag kl. 20:19 Ja, altså, noen her som har hatt det i voksen alder? Jeg er relativt nøye med hygiene altså, men jeg har 2 små barn og jobber sammen med mannfolk som ikke nødvendigvis har det.. Siste nettene eller før jeg sovner så har jeg hatt en merkelig følelse i tarmen eller endetarmsåpningen, ikke nødvendigvis kløe i den forstand men mer 'stikking' som at jeg har spist kornprodukter som ikke er fordøyd liksom. Første par dagene tenkte jeg ikke noe over det, men nå er det repetativt hver kveld når jeg slapper av, og jeg vet barnemark er mest aktiv da.. Noen med erfaring? Skal sies at mine barn har ikke klaget noe.. Anonymkode: 07df9...1b9
AnonymBruker Skrevet i går, 04:10 #2 Skrevet i går, 04:10 Jeg har hatt det. Ikke intens kløe, men sett det på papiret og følt at noe har klødd litt på kveldstid. Har fått det når immunforsvaret mitt har vært helt på felgen og gjerne fått øyebetennelse, munnsår etc samtidig. Renslig her også, men kan være nok at man spiser en dårlig vasket salat på kafé. 🫣 Anonymkode: 5e8aa...655
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Det er jo bare p ta en kur. Reseptfritt på apoteket. Anonymkode: 826b2...0b5
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Sjekk med en finger. Rett og slett putt en finger i rumpa. Da vil du gjerne få ut noen om det er noe der. Ellers kan det jo like gjerne være hemorider som irriterer. Anonymkode: 126da...d6b
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Har hatt d, syns d klødde godt når de kommer ut på vift (it i endetarmsåpningen), skjønner godt uttrykket «makk i ræva» for det var slik det kjentes ut! Hele familien skal behandles og var fort gjort i grunn! Anonymkode: f7c54...a29
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, altså, noen her som har hatt det i voksen alder? Jeg er relativt nøye med hygiene altså, men jeg har 2 små barn og jobber sammen med mannfolk som ikke nødvendigvis har det.. Siste nettene eller før jeg sovner så har jeg hatt en merkelig følelse i tarmen eller endetarmsåpningen, ikke nødvendigvis kløe i den forstand men mer 'stikking' som at jeg har spist kornprodukter som ikke er fordøyd liksom. Første par dagene tenkte jeg ikke noe over det, men nå er det repetativt hver kveld når jeg slapper av, og jeg vet barnemark er mest aktiv da.. Noen med erfaring? Skal sies at mine barn har ikke klaget noe.. Anonymkode: 07df9...1b9 Eg har hatt det på samme måte når eg har hatt barnemark i voksen alder! Kjennes ut som ufordøyd korn i rumpa, og urolig mage..skikkelig pyton! Anonymkode: a2f23...d38
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Jepp, hatt det mange ganger som voksen. Vi blir ikke kvitt det. Så grusomt. Den merkelige følelsen i romps beskriver mannen min også. Hos meg kiler det intenst i anus, det kribler😱😱😱 Vi er renslige, ingen bortsett fra meg sier de kjenner noe. Mistenker faktisk resistens. vi har vært av og på med behandling siden barna var 3, nå er de 11. sjukt, spør du meg! vi omgåes familie med små osv, smitte kan være overalt, men hvorfor blir vi ikke kvitt det?? Anonymkode: e2402...c15
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp, hatt det mange ganger som voksen. Vi blir ikke kvitt det. Så grusomt. Den merkelige følelsen i romps beskriver mannen min også. Hos meg kiler det intenst i anus, det kribler😱😱😱 Vi er renslige, ingen bortsett fra meg sier de kjenner noe. Mistenker faktisk resistens. vi har vært av og på med behandling siden barna var 3, nå er de 11. sjukt, spør du meg! vi omgåes familie med små osv, smitte kan være overalt, men hvorfor blir vi ikke kvitt det?? Anonymkode: e2402...c15 Sørger dere for å behandle huset også? Alt av tekstiler bør renses. Kokvasking av sengetøy (og bytte gjerne et par ganger i uka). Nye håndklær hver dag, ikke dele på håndhånkle på badet. Enkelte ganger må man gjennom et helvete for å bli kvitt de. Anonymkode: 126da...d6b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jepp, hatt det mange ganger som voksen. Vi blir ikke kvitt det. Så grusomt. Den merkelige følelsen i romps beskriver mannen min også. Hos meg kiler det intenst i anus, det kribler😱😱😱 Vi er renslige, ingen bortsett fra meg sier de kjenner noe. Mistenker faktisk resistens. vi har vært av og på med behandling siden barna var 3, nå er de 11. sjukt, spør du meg! vi omgåes familie med små osv, smitte kan være overalt, men hvorfor blir vi ikke kvitt det?? Anonymkode: e2402...c15 Kjæresten og jeg, har nettopp vært gjennom en runde. Vi aner ikke hvor det kom fra, men greide oss heldigvis med en kur. I teorien kan syklusen stoppes, hvis man greier mange nok dager uten å ha fått egg i seg, fra rumpa, og inn i munnen. Med barn i familien er det nok ikke enkelt, og alle må helst sove med bukser på seg, slik at de ikke klør seg i rumpa, i søvne. Håndhygiene må være helt nazi, med neglebørste etc. Anonymkode: e9446...9eb
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sjekk med en finger. Rett og slett putt en finger i rumpa. Da vil du gjerne få ut noen om det er noe der. Ellers kan det jo like gjerne være hemorider som irriterer. Anonymkode: 126da...d6b Lurer på om du kan ha rett i det, nå er det også litt blod på papiret etter jeg har tørket meg, og det er vel ikke vanlig ved mark? Aldri hatt plagsomme hemoroider heller, så aner ikke hvordan det kjennes ut, men idag kjennes det mer sårt ut enn kiling hvertfall.. Og jeg forsøkte å undersøke avføringen min bedre idag enn jeg bruker å gjøre (🙈💩) og det er jo en del ufordøyd korn der, kunne ikke se noe mark.. Er det dog vanlig å blø ved mark så kjøper jeg bare kur, har bare ikke så lyst å gi unødvendig medisin til ungene hvis jeg ikke er 90% sikker liksom.. Anonymkode: 07df9...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå