AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #1 Skrevet 12. oktober 2025 2 voksne damer, reiser kun for å slappe av, ikke noe stor handel, vurderer for å gjøre det billigste måte u forhold til fly å kun ta med litt klær i en veske som går under flysete. Og heller skaffe koffert i ta med på veien hjem om så. Noen som har reist med lite på en sånn tur? Anonymkode: ee8b8...951
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #2 Skrevet 12. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 2 voksne damer, reiser kun for å slappe av, ikke noe stor handel, vurderer for å gjøre det billigste måte u forhold til fly å kun ta med litt klær i en veske som går under flysete. Og heller skaffe koffert i ta med på veien hjem om så. Noen som har reist med lite på en sånn tur? Anonymkode: ee8b8...951 Jeg reiser alltid med så lite på tur. Selv til andre siden av jorden. Må gjerne ty til en ekstra bærepose på hjemturen da Anonymkode: e0e3c...6a6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #3 Skrevet 12. oktober 2025 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg reiser alltid med så lite på tur. Selv til andre siden av jorden. Må gjerne ty til en ekstra bærepose på hjemturen da Anonymkode: e0e3c...6a6 Ja for bilett er billig meg med alle avgifter som koffert osv, gjør det så mye dyrere.. Anonymkode: ee8b8...951
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #4 Skrevet 12. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja for bilett er billig meg med alle avgifter som koffert osv, gjør det så mye dyrere.. Anonymkode: ee8b8...951 Min erfaring fra mange år med reiser er at man trenger veldig lite. Selv når jeg pakker minimalt blir det meste ikke brukt. Men nå er ikke jeg typen som må ha mange antrekk og skopar med på tur, akkurat. Og shopper som regel ikke mer enn at det går i en taxfree-pose. Anonymkode: e0e3c...6a6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #5 Skrevet 12. oktober 2025 Reiser nesten alltid kun med håndbagasje og i hvertfall på helgeturer 😊 Anonymkode: fca63...895
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #6 Skrevet 13. oktober 2025 Jeg kan det, men liker det ikke. For eksempel trives beina mine best om jeg kan rotere sko på slike turer. Og jeg liker å kunne ta meg en løpetur. Men i praksis har jeg reise-størrelser av alle produkter, til og med mini-hårbørste. Og man trenger jo egentlig ikke annet enn undertøyskift og en ekstra topp på tre netter. Så jeg har også reiser der alt jeg trenger ligger i handveska. Det sagt; det du vurderer kan bli veldig dyrt om det er typ Wizz du flyr med. For er du litt over målene å er de veldig firkanta, og gebyrene er høye. Anonymkode: 23149...986
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #7 Skrevet 13. oktober 2025 Kan man ta med sjampo og liknende i håndbagasjen? Anonymkode: f1e13...722
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #8 Skrevet 13. oktober 2025 Jeg reiste til Gdansk i 3 dager med 28L ryggsekk under setet foran for noen uker siden, gikk fint det. Reiste påkledd med det som tar plass - joggesko, tykk genser, jakke, skjerf, jeans etc. og pakket med meg liten såpe/sjampo, enkle toalettsaker, noen t-skjorter og et par sandaler. Husk å sjekke inn på forhånd om det er med Wizz. Anonymkode: b4708...f14
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #9 Skrevet 13. oktober 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 2 voksne damer, reiser kun for å slappe av, ikke noe stor handel, vurderer for å gjøre det billigste måte u forhold til fly å kun ta med litt klær i en veske som går under flysete. Og heller skaffe koffert i ta med på veien hjem om så. Noen som har reist med lite på en sånn tur? Anonymkode: ee8b8...951 Min datter i tidlig 20 åra reiste kun med en daybag og det er jeg imponert over. Så ja det går fint det Hun planlegger det samme nå til jul Anonymkode: 8d350...321
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #10 Skrevet 13. oktober 2025 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kan man ta med sjampo og liknende i håndbagasjen? Anonymkode: f1e13...722 Om dette er nivået så vil jeg anbefale å sjekke inn koffert 😅 Anonymkode: 23149...986 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #11 Skrevet 13. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kan det, men liker det ikke. For eksempel trives beina mine best om jeg kan rotere sko på slike turer. Og jeg liker å kunne ta meg en løpetur. Men i praksis har jeg reise-størrelser av alle produkter, til og med mini-hårbørste. Og man trenger jo egentlig ikke annet enn undertøyskift og en ekstra topp på tre netter. Så jeg har også reiser der alt jeg trenger ligger i handveska. Det sagt; det du vurderer kan bli veldig dyrt om det er typ Wizz du flyr med. For er du litt over målene å er de veldig firkanta, og gebyrene er høye. Anonymkode: 23149...986 Har som regel med 3 par sko i håndbagasjen, ikke noe problem det? Anonymkode: fca63...895
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #12 Skrevet 13. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har som regel med 3 par sko i håndbagasjen, ikke noe problem det? Anonymkode: fca63...895 Om du skal ha det foran setet foran begynner det å bli et problem, jo. Med mindre du kun går i sandaler, og ikke trenger toalettartikler, lader, eller undertøyskift. Anonymkode: 23149...986
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #13 Skrevet 13. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har som regel med 3 par sko i håndbagasjen, ikke noe problem det? Anonymkode: fca63...895 Hvis vi fortsatt snakker om en slik liten håndbagasje som passer under setet foran, så joda, får du sikkert plass til det - men da blir det jo ingenting annet omtrent. Anonymkode: b4708...f14 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #14 Skrevet 13. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om du skal ha det foran setet foran begynner det å bli et problem, jo. Med mindre du kun går i sandaler, og ikke trenger toalettartikler, lader, eller undertøyskift. Anonymkode: 23149...986 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis vi fortsatt snakker om en slik liten håndbagasje som passer under setet foran, så joda, får du sikkert plass til det - men da blir det jo ingenting annet omtrent. Anonymkode: b4708...f14 Snakker om håndbagasje til å ha i hylla over setene 😊 Anonymkode: fca63...895
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2025 #15 Skrevet 13. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakker om håndbagasje til å ha i hylla over setene 😊 Anonymkode: fca63...895 Les HI... Ellers blir svarene ganske meningsløse. Blir litt som å svare TS at jeg har med fullstørrelse shampoo - men sjekker inn bagasje. Anonymkode: 23149...986 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå