Gå til innhold

Uventede tung som skjer når man går ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ned 30 kg, og når fettet forsvant fra hake og hals fikk jeg skikkelig rynket kalkunhals.

Anonymkode: 00a92...125

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt å ligge scrolle med mob hvilende på brystet. Må ha en pute mellom beina når jeg sover, er ubehagelig med beina mot hverandre. Er ikke mykt lenger.

Anonymkode: a246e...f24

Skrevet

Det er vondt å ligge på siden når jeg skal sove, fordi knærne går i hverandre. De gjorde det før også altså, men med litt mer fett mellom 🤭

Anonymkode: 73285...ab1

• Liker 2
Skrevet

Må ha med noe å sitte på hvis jeg skal sitte på hardt underlag, får så vondt i rompa. Om vinteren må jeg dusje i glovarmt vann flere ganger om dagen for jeg fryser så fælt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier altid å vokse vek hår på legende om sommeren, men i år gik det ikke. Første gang trode jeg dama hadde gjort en dårlig jobb og overset mye hår, men når jeg prøvde i en annen salong ble resultatet likke dårlig. Så har konkludert med at det må skyldes løsere hud etter jeg gikk ned 15 kilo. 

Anonymkode: a999d...312

• Liker 1
Skrevet
Ellah skrev (11 timer siden):

At armhulene ble såpass hule at det er vanskelig å barbere de. 

Ja! Her også. Gitt opp den innerste kroken🥲

Skrevet

Jeg har gått ned 32 kg, og det er mange ting som jeg har måttet bli vant med med å leve i en lettere kropp. 

- Det er vondt å sitte på platstoler eller andre upolstrete stoler! Tror at slanke og tynne mennesker rett og slett beveger seg mer fordi fordi det er ubehagelig å sitte for lenge 😄 

- Å ligge på siden med knærne sammen er også ubehagelig.

- Jeg er konstant kald! Bortsett fra i hetebølgen i juli, da hadde jeg det helt fint mens alle rundt meg klaget 😄 

Men å trene og generelt bevege seg er en drøm. Og å kunne smyge seg ❤️ Jeg elsker å smyge meg rundt trange parkeringer, mellom mennesker på konserter, i generelle folkemengder uten å føle at jeg med min kropp er til bry. Det er SÅ befriende.

Anonymkode: 65553...434

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker også at fingrene føltes ømmere, korken på melka var så hard mot huden å åpne. Uten fettbuffer.🥲 Men gikk seg til. 

Skrevet

Har ingen rumpe, vondt å ligge/sitte på gulvet på trening og generelt harde underlag, vondt å ligge på siden fordi ribbeina er "i veien". Fryser. Mer klønete å barbere under armene. Magen har fått litt mye hud altså. Gått ned 30 kg. 

Anonymkode: 92527...320

Skrevet

Jeg er MYE mindre svett. Følte meg konstant klam når jeg var tjukk. 

Anonymkode: bba47...8cd

• Liker 2
Skrevet

Håravfall. Bivirkning av slankesprøyta. Gomler b vitaminer men syns ikke det hjelper så mye

Anonymkode: 24af7...5ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 8.19):

Du må nok bare lære deg teknikken på nytt med ny kroppsfasong. Jeg er tynn og kan flyte i evigheter. Samboeren min er overvektig og greier ikke flyte på ryggen i det hele tatt.

Anonymkode: 2a605...6b1

Det er ikke pga teknikk men løshud som tynger ned. 

Anonymkode: 55535...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...