AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:43 #1 Skrevet søndag kl. 18:43 Jeg har gått ned nesten 30 kilo, og huden fra kinnene inni munnen har blitt for stor/sunket inn, så jeg biter meg skikkelig i kjakene ganske ofte! Gjør faktisk ganske vondt, det er ganske mye hud som havner i klem 😳. Noen andre som opplever uventede "bivirkninger"? Anonymkode: 9d024...98b 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:31 #2 Skrevet søndag kl. 19:31 Som svært overvektig kunne jeg flyte på ryggen i evigheter i svømmebassenget. Etter at jeg gikk ned massivt i vekt klarer jeg ikke dette mer. Anonymkode: 7786f...051 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:35 #3 Skrevet søndag kl. 19:35 Fryser mer. Anonymkode: 25c37...fb8 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:40 #4 Skrevet søndag kl. 19:40 bivirkning er det da ikke men ja det er helt normalt at koppen fornadrer seg. mannen min har gått ned 40kg og han fryser en del og har litt henge mage Anonymkode: f26a5...faa
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 01:47 #5 Skrevet tirsdag kl. 01:47 Får ikke lenger gnagesår på lårene hehe.. men at jeg skulle få løs hud på musa var jeg ikke helt forberedt på 🥲 Anonymkode: f1aad...542 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:44 #6 Skrevet tirsdag kl. 05:44 Gått ned 42kg, fryser. Fryser vanvittig mye. Har heldigvis lite løshud andre steder utenom magen, men jeg har fått noe heng på kinna. Lårene mine minner om forhud på en penis. Kan dras likt. Men kunne vært så veldig mye værre. Huden på magen er eget kapittel. Anonymkode: 535d9...ef6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:40 #7 Skrevet tirsdag kl. 08:40 Jeg har ikke badekar selv så sist jeg besøkte foreldrene mine ville jeg legge meg i badekaret. Men du tykkje så vondt det var i halebeinet å ligge på rygg. Måtte jo sette meg opp i karet istedet for. Første gang jeg har opplevd det. Har gått ned 22 kilo. Anonymkode: 48015...ab9
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Fått hengemus😅🙈 og det å ligge på ryggen på treningsmatte, var veldig ubehaglig for halebenet. Fikk merker etter at huden har trukket seg sammen på haka/hals.. Trodde ikke jeg hadde så stor underhake🙈 Jeg mistet fett på underhaka, musa, overarmene og leggene først. Hadde gått ned mange kg før cm rundt mage og lår begynte å krympe. Har mistet 20kg Anonymkode: e21be...e4e
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Har fått mindre pupper. Veier nå 55 kg og har gått bed fra 65 (men jeg veide først 68-69 for 2 år siden). Nå er jeg helt fantastisk fornøyd. Kan ikke gå ned mer, må holde meg stabil på 55 kg fordi det ser ikke pent ut på meg å være for tynn, ikke er det sunt heller dersom jeg skulle gått ned mer. Anonymkode: 14167...048 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har fått mindre pupper. Veier nå 55 kg og har gått bed fra 65 (men jeg veide først 68-69 for 2 år siden). Nå er jeg helt fantastisk fornøyd. Kan ikke gå ned mer, må holde meg stabil på 55 kg fordi det ser ikke pent ut på meg å være for tynn, ikke er det sunt heller dersom jeg skulle gått ned mer. Anonymkode: 14167...048 Hva er høyden din? Jeg på 176cm må passe meg for å ikke komme så lavt som 55kg, for da blir jeg regnet som undervektig med en BMI på 17,2. Og som alle vet er det uheldig å veie for lite, da en sunn kroppsvekt er viktig for god helse. Anonymkode: e8f14...11e
Ellah Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden At armhulene ble såpass hule at det er vanskelig å barbere de.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 21.31): Som svært overvektig kunne jeg flyte på ryggen i evigheter i svømmebassenget. Etter at jeg gikk ned massivt i vekt klarer jeg ikke dette mer. Anonymkode: 7786f...051 Du må nok bare lære deg teknikken på nytt med ny kroppsfasong. Jeg er tynn og kan flyte i evigheter. Samboeren min er overvektig og greier ikke flyte på ryggen i det hele tatt. Anonymkode: 2a605...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har fått mindre pupper. Veier nå 55 kg og har gått bed fra 65 (men jeg veide først 68-69 for 2 år siden). Nå er jeg helt fantastisk fornøyd. Kan ikke gå ned mer, må holde meg stabil på 55 kg fordi det ser ikke pent ut på meg å være for tynn, ikke er det sunt heller dersom jeg skulle gått ned mer. Anonymkode: 14167...048 Jeg gleder meg sånn til å få mindre pupper. Jeg veier rundt 66 kg og vil ned til 56. Bruker C80 nå men vil ha tilbake B75. Er dine sånn og ca? Anonymkode: 40846...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå