Ekko jenta Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Heisan. Jeg har ryddet ut av loftet fra barndomen min og jeg lurte på om det er snilt eller feil å gi gamle leker fra 90-tidlig 2000 tallet til typ leke innsamling? I byen jeg bor i er det et digert juletre hvor man kan donere gaver til trengende i juletider. Men lurte på om det er feil å gi noe brukt og gammelt? Eks betty spaghetty som jeg har hatt så mye glede ut av når jeg var liten, er dette noe leker å gi eller blir det sett på som frekt?(om det kun er nye lekere som skal gis vekk?)
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden De fleste slike innsamlinger har føringer for hva de ønsker. Om det det ting som skal være julegaver, er det som oftest ønskelig med nye og ubrukte gaver. Anonymkode: d03cb...3a9 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Er det noen som fortjener en ny gave, er det de som er trengende og aldri får noe nytt ellers. Mange gir bort leker på facebook i kjøp og salg-grupper. Anonymkode: aeae7...19f 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Gamle leker kan jo ofte være verdifulle også. Men hør med den aktuelle organisasjonen hva de tenker. Anonymkode: 19114...513
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Gi! Det er kjekke gaver!😊 Anonymkode: c7903...603 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Leker er tidløse. Verden kunne sluttet å produsere leker og vi hadde vært forsynt i flere tiår fremover. Kjempefine leker å gi bort:) Anonymkode: 9b656...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Ved gaveinnsamlinger ønsker de som regel noe nytt og ubrukt, men det kan godt tenkes at noen gjerne vil ha disse hvis du legger ut på Finn eller Facebook Market place! Kan til og med hende at noen er villig til å betale. Anonymkode: 2c7ec...bd9
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Alle gaveinsamlinger til jul her jeg bor ønsker nye ubrukte gaver. Dette handler om at disse barna skal kjenne på det å få noe spesielt til dem. Noe nytt da disse barna er godt vant til å leve på et minimum ellers i året. Ikke noe galt med gamle leker men det er ikke det samme å få en brukt leke fra 90 tallet når alle i klassen fikk noe som er populært nå også vil de fortsette å føle seg annerledes. Disse barna som får disse gavene drukner ikke i et fjell av gaver så denne ene gaven de på juleaften den er ønskelig å være ubrukt og i orginal emballasje. Jeg har donert pent brukte leker til fattighuset men ikke til jul. Her jeg bor har de et rom de samler slikt så familier kan komme og få leker til barna ellers i året. Anonymkode: 22adc...9f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå