Gå til innhold

Jeg er interessert i en mann på 59 år.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 46. Blir aldersforskjellen for stor? Han er sprek for alderen og ser ikke ut som han snart er 60.

Anonymkode: 681f2...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel du og han som bestemmer det. Aldersforskjellen kan være tydelig, og den kan være ubetydelig. Det kommer helt an på personlighetene og interessene deres. Vet ikke før dere er blitt ordentlig kjent og kanskje prøvd et romantisk forhold.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ber du virkelig andre om å ta stilling til dette for deg? 

Kvinner, et selvstendig inidivid.... 

Anonymkode: f596b...f38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 minutter siden):

Det er vel du og han som bestemmer det. Aldersforskjellen kan være tydelig, og den kan være ubetydelig. Det kommer helt an på personlighetene og interessene deres. Vet ikke før dere er blitt ordentlig kjent og kanskje prøvd et romantisk forhold.

Jo da, men han blir pensjonist om 8 år til, men s jeg har mange år igjen i arbeidslivet. Akkurat nå er det ikke noe problem, men mange menn blir skikkelig gubbete når de passere 60

AnonymBruker
Skrevet

Det går sikkert fint i dag. Men hvordan tror du det går om ti år?

Anonymkode: 8e78d...bee

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort. Kvinne 55 med en sprek 55-årig mann, men merker alderen og energiløsheten og vondter her og der rammer ham...litt hardere enn meg foreløpig.

Anonymkode: 48043...2d8

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at han blir pensjonist 13 år før deg, om ca 8 år. Og at når du selv blir pensjonist om 21 år, så vil pensjonstilværelsen din gå ut på å skifte bleier på gubben og å kjøre ham på eldresenter og legetimer. Hvis dette føles bra, så kjør på.

Anonymkode: e1cd7...94d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo da, men han blir pensjonist om 8 år til, men s jeg har mange år igjen i arbeidslivet. Akkurat nå er det ikke noe problem, men mange menn blir skikkelig gubbete når de passere 60

Høres ut som du allerede har gjort deg opp en mening om saken, så da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du spør her. Du mener jo allerede at han er for gammel for deg og aldersforskjellen er for stor i det lange løp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Går fint, bare kjør på. Mange sprekinger i den alderen, men ellers er det mer lim hodet deres enn en 40 åring.

Verste jeg ser er gamlinger som prøver å være 30 år yngre enn d de egentlig er.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Mange blir skikkelig gubbete så snart de nærmer seg 45. Andre blir det aldri. Så dette er like individuelt som alt annet. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er 46. Blir aldersforskjellen for stor? Han er sprek for alderen og ser ikke ut som han snart er 60.

Hadde du vært 19 år og han 32 år så hadde jeg tenkt at dere nok var på for ulike steder i livet. 

Men i en alder av 46 år så synes jeg at du er gammel nok til å bestemme selv.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det

Er jo bare litt over et tiårs forskjell

Kjenner MANGE voksne par med både 10 og 15 års forskjell

Anonymkode: ad743...554

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Husk at han blir pensjonist 13 år før deg, om ca 8 år. Og at når du selv blir pensjonist om 21 år, så vil pensjonstilværelsen din gå ut på å skifte bleier på gubben og å kjøre ham på eldresenter og legetimer. Hvis dette føles bra, så kjør på.

Anonymkode: e1cd7...94d

Det er mye som tyder på at ts blir pensjonist om 26 år om hun holder seg frisk.pensjonsalderen går opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det

Er jo bare litt over et tiårs forskjell

Kjenner MANGE voksne par med både 10 og 15 års forskjell

Anonymkode: ad743...554

Og det er mange damer som er enker i 15-20 år.  

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Selv er jeg kvinne på 48 og gift med en mann på 66. Vi har vært gift i 25 år og de siste fem-seks årene har aldersforskjellen blitt stadig mer merkbar. 
Jeg er i full jobb og engasjert med hobbyer og våre to felles barn som er i tenårene. Mannen min er nylig blitt pensjonist og slapper kun av med tv titting og mat liggende på sofaen.
De siste ukene har han ikke forlatt huset i det hele tatt. Vi har så og si ingenting til felles lengre og hans manglene energi og livsmot provoserer meg. Det provoserer meg såpass mye at jeg har skaffet meg en ung elsker. 
Jeg vil anbefale å heller prøve å finne en litt yngre mann.

Anonymkode: 78e08...8ad

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Begge er middelaldrende, og vel så det. På den alderen er man ca samme sted i livet.

AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (30 minutter siden):

Begge er middelaldrende, og vel så det. På den alderen er man ca samme sted i livet.

Hehe nei

Anonymkode: 2ce32...00a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, kjære vene. 

I vår alder er det da bare langt nedover man ikke kan gå.

Hele tanken ved at det ikke skal være for stor aldersforskjell er at man ikke skal utnytte noen som er så ung at de ikke vet hva livet innebærer, eller hvordan de selv vil være om få år.

Det vet jo du, så hvorfor skulle det gjøre noe for noen?

Jeg lurer på hvordan man har kommet halvveis i livet og fortsatt bryr seg mer om hva verden måtte tenke, enn hva som faktisk er best for de involverte 😅 

Anonymkode: e93cf...6f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke gjort det. Selv er jeg kvinne på 48 og gift med en mann på 66. Vi har vært gift i 25 år og de siste fem-seks årene har aldersforskjellen blitt stadig mer merkbar. 
Jeg er i full jobb og engasjert med hobbyer og våre to felles barn som er i tenårene. Mannen min er nylig blitt pensjonist og slapper kun av med tv titting og mat liggende på sofaen.
De siste ukene har han ikke forlatt huset i det hele tatt. Vi har så og si ingenting til felles lengre og hans manglene energi og livsmot provoserer meg. Det provoserer meg såpass mye at jeg har skaffet meg en ung elsker. 
Jeg vil anbefale å heller prøve å finne en litt yngre mann.

Anonymkode: 78e08...8ad

Men da er det en hel generasjon mellom dere. Dersom du var ti år eldre, eller han yngre, ville det sett annerledes ut.

Anonymkode: e93cf...6f7

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Mulig du ikke er kjempegira etter sex med gubben, og det er å be om snarlig sykepleierstilling på si. Men you do you sis. Jeg hadde løpt av gårde.

Anonymkode: 60409...e31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...