AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Har en kollega som er 12 år eldre enn meg, han kan smile og tøyse, men samtidig holder han avstand. Han er i et forhold, jeg mistenkere at han har et godt øye til meg, men på grunn av dama hans, holder han avstand, Hva tenkere dere? Anonymkode: 2c978...327
Grønnsaksvaffel Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Jeg tenker at han har dame og at det er fullstendig likegyldig om han liker deg eller ikke. 3 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Jeg tenker at du bør undersøke hvorfor du søker validering og bekreftelse fra denne mannen? Anonymkode: fe85c...c05 6
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Helt umulig for oss å vite, det regner jeg med du skjønner? Anonymkode: fe4fb...44d 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Tror du at bare fordi en mann smiler til og tøyser med deg, er han interessert? Det er noe av det mer innbilske jeg har hørt på en stund😅 Høres ut som atferden til en helt vanlig oppegående person som er normalt hyggelig og høflig, men ikke interessert. Fokuser på det at han holder avstand og har dame, du. Anonymkode: 03bad...894 6
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Flere mulige scenarioer her. Men så lenge han har dame ville jeg ikke tenkt så mye på det, han er uansett utilgjengelig. Anonymkode: 4019a...785 2
visp Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Det er så merkelig å spørre om noe sånt her? Dette er jo noe som burde sirkulert i ditt eget hode. Eller som du tok med en venninne eller noe. Hva vi tenker? Jeg tenker at jeg skulle ønske jeg ikke tok den siste bolla. 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en kollega som er 12 år eldre enn meg, han kan smile og tøyse, men samtidig holder han avstand. Han er i et forhold, jeg mistenkere at han har et godt øye til meg, men på grunn av dama hans, holder han avstand, Hva tenkere dere? Anonymkode: 2c978...327 Er du hypp pa den mannen? Anonymkode: 0b762...f2a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Tror du har rett. Han liker deg men han er opptatt. Du er sikkert på listen hans hvis han blir singel. Anonymkode: f0fb3...bed
Magnifique Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Jeg tenker at han sikkert liker deg, men at det samtidig er en grunn til at han også holder avstand, av respekt for kjæresten sin. Hvis han skulle bli singel kunne det sikkert ha gått an å se an situasjonen, men hadde holdt samme distanse som han til da eventuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå