AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Skrevet 12. oktober En jeg datet avviste meg og nå klarer jeg ikke å glemme han. Etter at han avviste meg tenker jeg hele tiden på han og på "hva hvis". Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 8aeb2...96c 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En jeg datet avviste meg og nå klarer jeg ikke å glemme han. Etter at han avviste meg tenker jeg hele tiden på han og på "hva hvis". Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 8aeb2...96c Gå videre til neste mann. Flust av sånne der ute. Anonymkode: 5777c...746 2
Huldra-78 Skrevet 12. oktober #3 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En jeg datet avviste meg og nå klarer jeg ikke å glemme han. Etter at han avviste meg tenker jeg hele tiden på han og på "hva hvis". Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 8aeb2...96c Du må nok bare bite tennene sammen og gå videre med livet ditt. Det å bli avvist er noe man bare må tåle, men en dag finner du en som det klaffer med☺️ 1
Selkie Skrevet 12. oktober #5 Skrevet 12. oktober Vil du oppriktig være sammen med en som ikke ser din verdi, en som du vet aviste deg? Du må elske deg selv nok til å forstå at du ønsker noe sterkere og dypere enn det tullet der. Du må finne deg noe nytt å fokusere på, noe som vil få deg til å blomstre. Så vil en ekte god og flott mann finne deg og du kommer ikke til å tvile på hva han føler for deg. ❤️ 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #6 Skrevet 12. oktober Gå videre selvfølgelig. Hvorfor vil du ha en som ikke vil ha deg? Anonymkode: 6bdb8...cf6 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #7 Skrevet 12. oktober Takk for motiverende svar fra dere alle. Anonymkode: 8aeb2...96c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #8 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fra Vikersund? Anonymkode: 6aaac...359 Haha, artig. (Jeg kommer nemlig fra Vikersund selv, så blir litt nysgjerrig på hvem dette er (sikkert ikke samme fyr som trådstarter har datet uansett)😉) Anonymkode: 6e117...962
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #9 Skrevet 12. oktober Ikke Vikersund. Oslo. Anonymkode: 8aeb2...96c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #10 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fra Vikersund? Anonymkode: 6aaac...359 Heller fra innlandet Anonymkode: 9a52b...6b9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:57 #11 Skrevet søndag kl. 21:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, artig. (Jeg kommer nemlig fra Vikersund selv, så blir litt nysgjerrig på hvem dette er (sikkert ikke samme fyr som trådstarter har datet uansett)😉) Anonymkode: 6e117...962 Ha ha kanskje det er exen din? 😌 Som du fortsatt knuller litt på. Han knuller på andre også😆Rullerer litt rundt. Anonymkode: 6aaac...359
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:03 #12 Skrevet mandag kl. 08:03 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ha ha kanskje det er exen din? 😌 Som du fortsatt knuller litt på. Han knuller på andre også😆Rullerer litt rundt. Anonymkode: 6aaac...359 Nå var du bare teit 😂 Anonymkode: 58802...bbf 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:44 #13 Skrevet tirsdag kl. 21:44 Jeg ønsker så inderlig at jeg avviste han først. Før han dumpet meg. Anonymkode: 8aeb2...96c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:44 #14 Skrevet onsdag kl. 05:44 AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 18.48): Gå videre selvfølgelig. Hvorfor vil du ha en som ikke vil ha deg? Anonymkode: 6bdb8...cf6 Det er det som er så vanskelig å skjønne da for enkelte... det du sier er det fornuftige men når følelsene tar over er det ikke så lett i praksis. Anonymkode: fc5c0...466
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:06 #15 Skrevet onsdag kl. 06:06 Det er surt, men du må jo bare gå videre, så kommer du over det med tiden. Jeg lover. Tenk tilbake på hvor mange du har crushet på hvor det ikke ble noe. Nå er de blaff for vinden. Folk kommer seg etter skilsmisser fra deres livs store kjærlighet liksom. Du har bare datet fyren. Jeg har full forståelse for følelsen altså. Men rådet er bare, prøv og ikke dvel ved bitterheten eller romantiser "hva hvis" - bare gå videre, date gjerne andre om du vil, og så vil tiden bare løse dette for deg. Anonymkode: 93199...c32
Eloise12345 Skrevet onsdag kl. 06:25 #16 Skrevet onsdag kl. 06:25 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 18.23): En jeg datet avviste meg og nå klarer jeg ikke å glemme han. Etter at han avviste meg tenker jeg hele tiden på han og på "hva hvis". Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 8aeb2...96c Jeg har det slik også for tiden. Du er ikke alene. Jeg har OCD diagnose og da låser alt seg veldig fast. Har fått mye gode råd av psykolog. Det viktige er å akseptere tankene men prøve å flytte de over på at du er verdifull uansett hva han gjorde og akseptere dine følelser. Dyrk interesser og hobbyer. Gjør noe du liker. Hør musikk, tren og ta vare på deg selv ❤️. Alt løsner med tiden når man får mer distanse til det. Tenk alt negativt du kan komme på om han. Det hjelper. Endret onsdag kl. 06:26 av Eloise12345 1
Bippeti Skrevet onsdag kl. 06:35 #17 Skrevet onsdag kl. 06:35 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ønsker så inderlig at jeg avviste han først. Før han dumpet meg. Anonymkode: 8aeb2...96c Det der tror jeg mange avviste ender med å tenke. Så tar de det med til neste date og passer på å avvise så fort de tror de ser et gult flagg, og sånn sprer det seg og alle ghoster og behandler hverandre dårlig. Vær sterkere enn det der. Det krever hode av stål men du må bare riste det av deg og ha troen på at neste er bedre enn han der. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:57 #18 Skrevet onsdag kl. 08:57 Da må du jobbe med din egen selv verd og hvorfor det trigger deg at han dumpet deg før du dumpet han. Du må finne ut hvorfor du har lyst til å være med en mann som avviser deg. Det er ikke noe galt med deg selv om han så at dere ikke var en match. Anonymkode: e048e...378
AnonymBruker Skrevet i går, 21:00 #19 Skrevet i går, 21:00 "Hva hvis" og "the one that got away" ligger å ulmer enda, men dere har hjulpet meg godt på vei. Bedre selvfølelse, selvtillit og mesteringsfølelse er akkurat det jeg trenger nå å jobbe med. Da vil "hva hvis" følelsen falme med tiden. Anonymkode: 8aeb2...96c
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): "Hva hvis" og "the one that got away" ligger å ulmer enda, men dere har hjulpet meg godt på vei. Bedre selvfølelse, selvtillit og mesteringsfølelse er akkurat det jeg trenger nå å jobbe med. Da vil "hva hvis" følelsen falme med tiden. Anonymkode: 8aeb2...96c Hvis det hadde vært meningen så hadde det fungert. The one that got away er ofte når en selv driter seg ut og gjør noe dumt, og kan angre i ettertid etter ett forhold. Ikke en som avviser deg i dating fasen. Drit i han. Har du ikke lyst på en mann som gjør deg sikker på deg selv og verdsetter deg? «Hva hvis» er en meningsløs tanke å gå med. Det er ikke noe hva hvis. Da hadde det vært noe. Det ble ikke noe fordi det ikke ble noe. Bare en destruktiv tankegang. Hadde energiene mellom dere matchet og ting vært meningen så hadde det gått en annen vei. Jobb med å akseptere at det er ikke noe galt med deg fordi han velger å avslutte relasjonen. Anonymkode: e048e...378 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå