Gjest Favorittinstruktør, Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Ja, jeg lurer på om du har en favorittinstruktør på senteret der du trener - og hva er det som gjør vedkommende så bra? Selv har jeg et par favoritter, jeg er generelt sett veldig fornøyd med instruktørene på senteret jeg trener nå. Den absolutte favoritten min er en jente som er gjennomprofesjonell i alt hun gjør, har alltid god forberedte timer, hun vet hva hun skal gjøre, vet hvilken musikk hun skal bruke til hvilken tid og hun vet hvordan hun skal holde oss i gang og hun har en super pedagogikk. Hun er nøye på å forklare - f.eks. nå går vi på venstre fot, nå snurrer vi rundt høyre skulder osv. Så skader det selvfølgelig heller ikke at hun er utrolig flink og lager spennende nye kombinasjoner hver gang :rosasmil: Hvordan er din favorittinstruktør?
Gjest Hilde K S Skrevet 29. mars 2006 #2 Skrevet 29. mars 2006 Klart jeg har en favorittinstruktør! Hun har vanskelige program på steptimene og hun forandrer dem ofte. Det er faktisk bare det som skal til for meg.
Impala Skrevet 30. mars 2006 #3 Skrevet 30. mars 2006 Ja, jeg har en favorittinstruktør ja. Det er en gutt som har utrolig bra spinningtimer. Programmet varierer litt fra gang til gang, det er god balanse mellom lett og tøft gjennom timen, også er musikken utrolig bra.
cosmo Skrevet 30. mars 2006 #4 Skrevet 30. mars 2006 Jepp, har en jeg synes er overlegent bra på xycling-timer enn mange av de andre..Det kommer så tydlig frem at han liker å drive med dette, og det smitter over. Dessuten virker det som han bryr seg om elevene, blikkontakt med alle, og kommer og retter på ting hvis man gjør noe feil.. Han varierer alltid på musikk og type trening(intens.intervall, bakke osv) fra gang til gang også.
Tinken Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 Jepp! En spinninginstruktør som alltid er full av liv, engasjert og engasjerende selv i time nr fire på sykkelen under spinningmaraton! Hun har kjempekul musikk, utrolig varierende program og øvelser på sykkelen og er bestandig "helt med".
Gjest Godjenta79 Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Ja - vern om dine favoritter! Min favorittinstruktør gjør livet mitt gladere hver gang jeg er på timene hennes, uansett hvor dårlig dagen er, er alle sorger glemt da! Kjempedyktig!!!! Hun motiverer, og selv om vi er så slitne at vi nesten holder på å stryke med, så gir vi enda litt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå