Gå til innhold

Når en mann du dater snur ryggen til deg og har fokus på noe annet når du forteller han viktige ting i livet ditt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er så lei. Er dette normalt oppførsel av menn eller hva er galt med denne fyren. 

Altså jeg blir såret og han bare tuller det vekk. 

Jeg lytter alltid til han, hans problemer og hans opplevelser. Husker det han forteller meg. 

Når jeg begynner å snakke, fortelle noe, er det som om han skrur av hjernen. Noen ganger snur seg og fokuserer på noe annet. 

Jeg har begynt å tro han gjør det med vilje, skjer da noen ganger at jeg må mase for at han lytte. 

Drt er jo sårende og føles som han ikke bryr seg om meg. 

Når jeg da snakker med han om det så tuller han det vekk, sier ok fortell, jeg forteller og han virker fortsatt helt uinteressert. Nesten som han skal vise meg hvor uinteressert han er. 

Har jo hørt at menn ikke er flinke til å lytte, er det dette det var snakk om?

Endret av LiveLaughLearn
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri giddet å date en mann som ikke viste interesse for mitt liv. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
LiveLaughLearn skrev (1 time siden):

Jeg er så lei. Er dette normalt oppførsel av menn eller hva er galt med denne fyren. 

Jeg lytter alltid til han, hans problemer og hans opplevelser. Husker det han forteller meg. 

Når jeg begynner å snakke, fortelle noe, er det som om han skrur av hjernen. Noen ganger snur seg og fokuserer på noe annet. 

Jeg har begynt å tro han gjør det med vilje, skjer da noen ganger at jeg må mase for at han lytte. 

Når jeg da snakker med han om det så tuller han det vekk, sier ok fortell, jeg forteller og han virker fortsatt helt uinteressert. Nesten som han skal vise meg hvor uinteressert han er. 

Nei løp løp løp løp løp, usikker på om du hørte meg?

LØP!!

Anonymkode: 9118e...fb9

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Altså, dere er fortsatt på date-stadiet og du reagerer på oppførsel hans? Da dropper du flere dater med ham. Enkelt og greit.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Da har du testet at han ikke gidder å høre på deg, så hva skal du med han da?

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Husk at man viser seg fra sin beste side under datingperioden...

Anonymkode: 138c6...385

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok mest interessert i sexen han kan få fra deg, enn hva som kommer ut av munnen din. Han virker ikke å være interessert i ditt liv, rett og slett. Hva bør du gjøre? Droppe han. Dere bare dater, og du har allerede opplevd dette fra han så tidlig. Bare si til han at du ikke er interessert lenger, og at dere ikke skal treffes mer.

Han er ikke noe særlig ålreit å treffe, virker det som.

Anonymkode: 564fa...87f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at man ikke trenger å fortelle altfor mye i begynnelsen av et forhold. Finn heller ut om det er noe mer seriøst, før du begynner å gå i dybden på "viktige ting i livet". 

Det å finne ut av om denne mannen bryr seg noe særlig om andre, er jo et steg i denne utforskingen.

Anonymkode: ec713...197

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vet sikkert at han bare skal lytte og ikke gi råd og løse problemene dine. Bare vise forståelse og medfølelse. Ikke gi råd og løsninger. 

Jeg gjør samme. Bare lytter. Må bare virke interessert.. her er han avslørt😆

Anonymkode: 5d982...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Mulig du har rett og han gjør det med vilje.

Ikke vær sammen med en mann hvis ikke han gjør deg glad. 

Anonymkode: d97b0...b31

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Han gidder ikke lytte til deg, det interesserer ham ikke. Jeg ville løpt min vei, dette gir skikkelig dårlige vibber og er udannet.

Anonymkode: 895ce...fed

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
LiveLaughLearn skrev (2 timer siden):

Nei, det er absolutt ikke tilfelle.

Kommunikasjon er utrolig viktig for meg, og jeg ville ikke blitt tiltrukket av noen som ikke evner kunsten.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke del for mye i denne fasen.

Anonymkode: e291e...cf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deler du mye og ofte? Kanskje det faktisk er kjedelig?

Anonymkode: 212dc...f64

• Liker 3
Skrevet

Stort klarere kan han vel neppe signalisere at han ikke bryr seg filla om DEG …. sånn egentlig. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden):

Altså, dere er fortsatt på date-stadiet og du reagerer på oppførsel hans? Da dropper du flere dater med ham. Enkelt og greit.

Vel vi har truffet hverandre i 8 måneder. Kanskje det har bikket over på forhold, selv om ingen har direkte sagt det. Han er ofte sånn da. 

Anonymkode: 3f41a...6a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Deler du mye og ofte? Kanskje det faktisk er kjedelig?

Anonymkode: 212dc...f64

Ikke noe mindre kjedelig enn det han deler... er jo bare sånne vanlige ting andre mennersker og babler om, jeg eksiterer ikke for å underholde ham, da får han finne seg stand up komiker....Men sist skulle jeg dele noe ganske spennende🤷‍♀️

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vel vi har truffet hverandre i 8 måneder. Kanskje det har bikket over på forhold, selv om ingen har direkte sagt det. Han er ofte sånn da. 

Anonymkode: 3f41a...6a3

Tror du han kommer til å forandre seg?

Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (Akkurat nå):

Tror du han kommer til å forandre seg?

Er redd det vil bare bli verre.

• Liker 1
Skrevet
LiveLaughLearn skrev (1 minutt siden):

Er redd det vil bare bli verre.

Da hadde jeg avsluttet forholdet.

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...