Gå til innhold

Hvilken type sexleketøy kan han ha?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (12 timer siden):

Jeg foretrekker fortsatt ekte vare. 

Sex-leketøy har jeg hatt (dildo) og den ble liggende i en skuff og samle støv. Det var eksen min som insisterte på å kjøpe den til meg, selv om jeg ikke ville ha den. 

Så sex-leketøy gir meg absolutt ingenting. 

Dette handler jo ikke om hva du bruker, men hva du tillater hos partneren. Da spiller det jo ingen rolle hva du foretrekker selv.

Anonymkode: a51b8...b9d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette handler jo ikke om hva du bruker, men hva du tillater hos partneren. Da spiller det jo ingen rolle hva du foretrekker selv.

Og jeg har fått spørsmål fra kjæresten om jeg vil ha sex-leketøy og har sagt nei. Det har blitt respektert. 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (44 minutter siden):

Og jeg har fått spørsmål fra kjæresten om jeg vil ha sex-leketøy og har sagt nei. Det har blitt respektert. 

Men det er jo ikke trådens tema.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det er jo ikke trådens tema.

Og man kan ikke diktere hva folk skriver på et diskusjonsforum. 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (6 minutter siden):

Men du har jo en vane på å skrive om ting det ikke spørres om og det er ganske irriterende.

Når folk spørr om appelsiner driter de virkelig i at du ikke liker epler fordi du smakte ett eple en gang som var ekkelt.

Anonymkode: 5960d...01e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (27 minutter siden):

Synes du ikke det er litt snodig å gå inn i en tråd, ignorere spørsmålet som stilles fullstendig, men svare på noe ingen lurer på?

• Nyttig 3
Skrevet
homber skrev (18 timer siden):

Ikke kjøp sånn fleshlight med justerbart trykk. Når du skrur opp vakumet der på maks så vil en vanlig vagina aldri føles tight nok. Det er deathgrip ganger tusen. Kan føre til impotens. 

Nei, men samtidig ville mange menn som runker hardt med hånden fått en god effekt av å bytte hånda med en vanlig fleshlite av typen som tilsvarer tranghet i en vanlig vagina. Med en slik kan også menn som kommer for fort/ikke har god kontroll over sin utløsning, øve opp utholdenhet og kontroll. 

For eksempel fleshlite training unite. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du har jo en vane på å skrive om ting det ikke spørres om og det er ganske irriterende.

Når folk spørr om appelsiner driter de virkelig i at du ikke liker epler fordi du smakte ett eple en gang som var ekkelt.

Anonymkode: 5960d...01e

Jeg er nok ikke den eneste som gjør det. Sånn er det ofte på diskusjonsforum. Fullstendig frivillig å lese det jeg skriver er det også.  

Endret av Mardina
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Alt så lenge det ikke er dukker som stanses av tollen.

Anonymkode: 80bef...6b4

Skulle til å si det samme.., 

Anonymkode: 61ba8...5c3

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (4 timer siden):

Jeg er nok ikke den eneste som gjør det. Sånn er det ofte på diskusjonsforum. Fullstendig frivillig å lese det jeg skriver er det også.  

Herregud….

Anonymkode: 79fb4...798

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Herregud….

Anonymkode: 79fb4...798

Hva er problemet ditt? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke å kjøpe noe sexleketøy. Jeg er gift med ett. 

Anonymkode: beb2d...7f5

Skrevet (endret)
Mardina skrev (På 12.10.2025 den 19.18):

Aldri vært noe fan av sex-leketøy. 

Ekte vare er best 😁 

Begge deler lar seg fint kombinere for begge kjønn. Jeg spiser mer enn gjerne kylling selv om jeg liker biff bedre..

Ps: Er for øvrig enig i tilbakemeldingene du har fått. Du virker bare veldig ung og uerfaren når du må inn og svare for deg selv, uten at det relevant for trådens tema.

Endret av Rotemor
Skrevet

Oppblåsbar Barbara. En gang åpnet jeg klesskapet hans for å hente en T-skjorte jeg skulle låne og der sto hun i all sin prakt. 

Anonymkode: 0fd77...1f3

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt noen partner som har reagert på hjelpemidlene mine. Jeg har vibrator og vagina. Er et sunnhetstegn om hun også har hjelpemidler. Bra folk holder det i gang enten sammen eller på egenhånd.

Anonymkode: 2ffb6...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...