Gå til innhold

Hvilken type sexleketøy kan han ha?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til dere kvinner. Hva synes dere om at den du dater har sexleketøy. Hva synes dere er greit og hva er dealbreaker?

nevne noen eksempler så det blir ikke misforstått. 

Rompeplugg, dildoer, prostata vibrator, runkemaskin, fleshlight eller osv…? 

Anonymkode: 79fb4...798

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legger meg ikke opp i hvordan han onanerer 😊

Anonymkode: adac0...219

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Så lenge runkingen ikke går utover sexen i et forhold, så skal han få lov til å ha akkurat de leketøyene han har lyst på.
Stort pluss om han vil bruke dem sammen med meg da😇

Endret av Huldra-78
Ordlegge meg litt bedre
  • Liker 2
Skrevet

Akkurat de han måtte føle for innen lovens grenser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt så lenge det ikke er dukker som stanses av tollen.

Anonymkode: 80bef...6b4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han kan ha akkurat hva han vil for min del, så lenge det er lovlig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes helt ærlig det meste er rart. Menn kommer jo lett av bare hånda. Har selv én vibrator. Bruker den alene eller med mannen. 

Anonymkode: 8823b...384

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har forståelse for at kvinner har sexleketøy pga. anatomien, men klarer ikke helt å skjønne hva menn skal med sexleketøy, hånda funger jo helt fint..

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke sexleketøy selv, onanerer med fingre og liker sex med to kropper, ikke masse stæsj. Så for min del skal han helst ikke ha noe. 

Anonymkode: 3f77b...fb1

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har en del forskjellig, mye av det har jeg kjøpt men det blir nesten aldri brukt. Han foretrekker sex over onani noe jeg synes er greit for all del, men jeg unner han så gjerne solosex også så om han selv kjøper noe så er det bare positivt i min bok. Ingen begrensinger, han hadde uansett aldri interessert seg for noe som kunne være ulovlig.

Anonymkode: 5960d...01e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Synes helt ærlig det meste er rart. Menn kommer jo lett av bare hånda. Har selv én vibrator. Bruker den alene eller med mannen. 

Jeg kommer også lett bare ved å bruke hånda/fingre.

Samtidig er det umulig å stimulere frem like intense og «dype» orgasmer med hånda/fingrene, som det et godt leketøy kan.  Ingen fingre i hele verden kan stimulere like godt som feks favoritt rabbiten min💁🏼‍♀️
Hvorfor skulle det være noe annerledes for menn? 
Mange menn kan sikkert stimulere seg til en prostataorgasme ved å bruke en finger. Jeg er dog sikker på at det kanskje blir enda bedre med et leketøy som er laget for nettop dette.

Anonymkode: adac0...219

• Nyttig 3
Skrevet

Aldri vært noe fan av sex-leketøy. 

Ekte vare er best 😁 

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Ekte vare er best

K.B. skrev (1 time siden):

hånda funger jo helt fint

Tja, det er faktisk ikke alt "ekte vare" kan få til, enten denne "ekte varen" er en kvinne eller en mann. Sexleketøy er ikke istedenfor en partner eller egen hånd/fingre, men noe som kommer i tillegg.

• Nyttig 4
Skrevet
Doolittle skrev (30 minutter siden):

Tja, det er faktisk ikke alt "ekte vare" kan få til, enten denne "ekte varen" er en kvinne eller en mann. Sexleketøy er ikke istedenfor en partner eller egen hånd/fingre, men noe som kommer i tillegg.

Jeg foretrekker fortsatt ekte vare. 

Sex-leketøy har jeg hatt (dildo) og den ble liggende i en skuff og samle støv. Det var eksen min som insisterte på å kjøpe den til meg, selv om jeg ikke ville ha den. 

Så sex-leketøy gir meg absolutt ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Grensen går ved sexdukke. Hadde han hatt det hadde jeg nok mistet interessen fort.

Anonymkode: f17b2...a0a

• Nyttig 1
Skrevet

Alt ok, så lenge det er innenfor loven, og ikke er myntet på å gi meg uønsket ubehag. 

Hadde nok ikke reagert positivt på sexrom ala Mr. Grey. 

Skrevet

Ikke kjøp sånn fleshlight med justerbart trykk. Når du skrur opp vakumet der på maks så vil en vanlig vagina aldri føles tight nok. Det er deathgrip ganger tusen. Kan føre til impotens. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fleshlight gir en helt annen følelse enn hånda. Nærmere samleie, men ikke helt. 

Nå syns jeg det er litt styr og litt turn-off, da den bør varmes i varmt vann, osv, så bruker stort sett kun hånda selv. 

I tillegg har prostata, så buttplug er også vanskelig å gjenskape med finger.

M40

Anonymkode: 3055d...57d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spørsmål til dere kvinner. Hva synes dere om at den du dater har sexleketøy. Hva synes dere er greit og hva er dealbreaker?

nevne noen eksempler så det blir ikke misforstått. 

Rompeplugg, dildoer, prostata vibrator, runkemaskin, fleshlight eller osv…? 

Anonymkode: 79fb4...798

Er ganske liberal.

Grensen går ved hagegnomer 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Alt unntatt sexdukker er ok for min del. 

Anonymkode: 274b7...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...