Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så lei av at de "beste" får bli igjen...🙄 brokkolien og hundevalpen er så kjedelig 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj var helt sikker på at Marionetten skulle vinne🙈

• Nyttig 1
Skrevet
K_mb skrev (2 minutter siden):

Elsket at han tok Golden, det gjorde også jentene mine. Noe overrasket av at min 20-årige sønn som har vært i Japan og følger med bedre enn meg på hva som skjer der har hørt om Pelle K og tror det kan være han som er brokkolien.

Tror det var det siste låtvalget som berget han i dag. En så poppis låt går rett hjem nå. 

Skrevet

Bare meg som ikke skjønner hvordan hundevalpen har kommet så langt? Marionetten (Emma) var jo så mye bedre, og så pen hun er!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Søt hun er da 😊

Jepp. Søt og flink.  Kanskje litt mange hint i retning av Marcus og Martinus, men det er ikke verdens undergang, er jo et familieprogram.

• Liker 1
Skrevet (endret)

100% Christine Dancke som er hundevalpen etter den rapduetten. "Attitudeproblem" og "Jenteinvasjon" er på treningsspillelista mi. Veldig gjenkjennbar stemme! 😄

I "Attitudeproblem" starter hun forøvrig verset med "Føler meg som Johaug - nummer èn!" mens i duetten  i programmet synger hundevalpen "føler meg som Witzøe, ingen har det jeg har!". Det tror jeg er en direkte referanse til låta.
I tillegg synger hundevalpen "takk, takk, takk for din stemme" - Dancke er jo også SV-politiker, så det tror jeg er enda et hint.

Endret av Koneko
  • Liker 2
Skrevet
refill skrev (7 minutter siden):

Søt hun er da 😊

Så søt! Og så modig. 17 år og så sprudlende og entertainer. Flink! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Variert skydekke skrev (5 minutter siden):

Bare meg som ikke skjønner hvordan hundevalpen har kommet så langt? Marionetten (Emma) var jo så mye bedre, og så pen hun er!

Jeg er helt enig.

Hundevalpen har vært gørrkjedelig frem til i dag hvor vedkommende dro frem en "rap" Utseende er dog (tok du den) irrelevant. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Emma er bare 17 år, fikk litt vondt av henne 🥹❤️ 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Ååå hadde håpet Marionetten skulle vinne! Veldig flink, selv om hun kanskje ikke alltid har vært best. Er så lei av at de som er aller flinkest alltid vinner. For meg er dette mer en gjettekonkurranse enn sangkonkurranse og Marionetten har gitt meg absolutt mest hodebry i år. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir så glad av Lars Vaular at jeg tror jeg må heie på hundevalpen nå.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Så på Maskorama for første gang i dag, tar meg sjelden tid til slike ting.

Fikk en god feeling på at Brokkolien er Odd-Magnus Williamson. Ingen flere som tror dette ser jeg. Noen som vet hans alibi for hvor han kan ha vært disse kveldene? 

Skrevet
Fighter83 skrev (14 minutter siden):

Fikk en god feeling på at Brokkolien er Odd-Magnus Williamson. Ingen flere som tror dette ser jeg. Noen som vet hans alibi for hvor han kan ha vært disse kveldene? 

Han har show på centralteateret neste uke, på samme tid som maskorama.

Skrevet
Fighter83 skrev (22 minutter siden):

Brokkolien er 100 % sikkert Per Fredrik Åsly/PelleK.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Kartoffel skrev (11 timer siden):

Emma er bare 17 år, fikk litt vondt av henne 🥹❤️ 

Hvorfor? 

Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Hvorfor? 

Antageligvis fordi en ungdom, som fremdeles ikke har opplevd så mye vondt i livet, takler slikt dårligere. 

Men man erfarer så lenge man lever, og tåler mer og mer.

Skrevet
Hanne67 skrev (5 minutter siden):

Antageligvis fordi en ungdom, som fremdeles ikke har opplevd så mye vondt i livet, takler slikt dårligere. 

Men man erfarer så lenge man lever, og tåler mer og mer.

Takle hva? Hun har kommet langt?

Skrevet
Sukkerogkanel skrev (17 minutter siden):

Takle hva? Hun har kommet langt?

Hun sto jo og gråt og var åpenbart veldig lei seg for å ikke bli med videre. 

• Liker 2
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (2 minutter siden):

Hun sto jo og gråt og var åpenbart veldig lei seg for å ikke bli med videre. 

Hun sa jo også at hun var så glad for å ha kommet så langt og virka glad etterhvert . Ikke så rart man får en følelsesmessig reaksjon uansett 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...