Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
NordicViking skrev (2 minutter siden):

Duettpartner er vel i utgangspunktet ikke et hint, og jeg kan ikke huske at det har vært et hint i tidligere sesonger. Men med tanke på at NRK har vist oss flere hint som sveiper innom M&M, så vil det ikke overraske meg at de i dag "tar den helt ut".  

Jeg har heller ikke tenkt at det har vært et hint med duettpartner, men føler alle nå sier «Ja der ja, skal synge med brødrene. Da er det hu» som siste spiker i kista 🤪 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
KTK skrev (7 minutter siden):

Det er godt mulig det er Emma som er Marionetten, og at hun dermed synger med sine brødre, men jeg tror ikke Marcus og Martinus er noe hint i seg selv. Jeg er ikke sikker, men synes det ville vært et litt vel opplagt hint.

Det er vel et forsøk på å villede når for mange har gjettet rett person. Som i første sesong da Ulrikke B sang duett med en annen, og da angivelig «ikke kunne være Trollet likevel», som selvsagt bare fungerte som den endelige bekreftelsen. Og da Tone sang Butterflyes.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 3
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 minutt siden):

Det er vel et forsøk på å villede når for mange har gjettet rett person. Som i første sesong da Ulrikke B sang duett med en annen, og  da angivelig «ikke kunne være Trollet likevel», som selvsagt bare fungerte som den endelige bekreftelsen. Og da Tone sang Butterflyes.

Joda, jeg er enig i det, et siste desperate forsøk til å forvirre, "da kan det ikke være henne, for opplagt", men det er vel det 🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg heier på Emma eller Marionetten. Overraskende flink! 

• Liker 3
Skrevet
oss-to skrev (21 minutter siden):

Det er 100 % PelleK. Litt uheldig med sangen i dag men vi heiar på han.. Ellers så trur vi i huset på Emma og Dancke på dei to andre.

Litt uheldig. 🫣 D var jo ikke bra i det hele tatt. Kanskje han vil hjem til P?

Skrevet
refill skrev (Akkurat nå):

Greit. Christine 👌

Enig! Hun er kjent for å drive med rapping. Må jo være det. 

Skrevet

Christine Dancke og Lars Vaular har samarbeidet mye sammen, så jeg er ikke overrasket over valget av duettpartner. 

• Liker 2
Skrevet
Eyr skrev (Akkurat nå):

Han henger jo på Leo's lekeland annenhver dag for tiden så han er vel litt pjusk 🦠

Skrevet

Jada. Jeg har vært usikker på Christine tidligere, men eg gir meg 🙌 Rap, Vaular, - den e grei 😅

• Liker 2
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Jada. Jeg har vært usikker på Christine tidligere, men eg gir meg 🙌 Rap, Vaular, - den e grei 😅

Enig. Hører godt det er henne nå👌🏼

• Liker 2
Skrevet
Eyr skrev (1 minutt siden):

Han henger jo på Leo's lekeland annenhver dag for tiden så han er vel litt pjusk 🦠

Kryssar fingrane . Håpar ikkje sjukdom ikkje øydelegg finale sjangsen.

• Liker 1
Skrevet

Dommerne bytter sikkert på å få gi riktig svar. Synes jeg ser det for meg: "I dag er det din tur til å si riktig".

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Bedre nå. Sikkert litt rusk i maskineriet i stedet bare. Gøy å se Norah Foss El-jabri på scenen igjen 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bedre nå. Sikkert litt rusk i maskineriet i stedet bare. Gøy å se Norah Foss El-jabri på scenen igjen 😊

Han hadde hatt godt av litt sangtrening. Har har kul stemme men lite variasjon synes jeg.  Burde øvd på holde igjen litt mer😋

Skrevet

Ylvis-brødrene blir jo gjetta i hver eneste sesong, så er nok ikke mange sesonger til vi får minst en av dem, kanskje begge 🙂

• Liker 2
Skrevet

Brokkolien gjør nøyaktig samme håndbevegelser som PelleK når han tar i på høye partier. 

• Liker 7
Skrevet

Lett å høre at det var Christine D, da hun har en lett gjenkjennelig nasal stemme

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Eyr skrev (12 minutter siden):

Han hadde hatt godt av litt sangtrening. Har har kul stemme men lite variasjon synes jeg.  Burde øvd på holde igjen litt mer😋

Enig, han blir for mye for meg, men det er vel dette han er kjent for og folk liker. Men det hadde vært kjekt å høre han i mer nedtonet også. Men fy flate for en range han har. 

• Liker 3
Skrevet
AnnaLovise skrev (11 minutter siden):

Brokkolien gjør nøyaktig samme håndbevegelser som PelleK når han tar i på høye partier. 

Elsket at han tok Golden, det gjorde også jentene mine. Noe overrasket av at min 20-årige sønn som har vært i Japan og følger med bedre enn meg på hva som skjer der har hørt om Pelle K og tror det kan være han som er brokkolien.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...